Το σύγχρονο πρόσωπο της Antony Morato

Η νέα καμπάνια της Antony Morato για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021-22 δίνει νέο νόημα στη φράση 'Always Belong'.

 

Μέσα από τα βίντεο και τις φωτογραφίες της καμπάνιας της Antony Morato για τη νέα σεζόν, που φέρουν την υπογραφή του Paolo Zerbini, παρακολουθούμε μία καθημερινή ιστορία τεσσάρων φίλων που περνούν χρόνο μαζί, από το πρωί έως το βράδυ, στους δρόμους της Κοπεγχάγης.

Η μητρόπολη του ευρωπαϊκού Βορρά, με τα κανάλια και την υπερσύγχρονη αρχιτεκτονική, αποτελεί το ιδανικό background για την ανάδειξη του διεθνούς χαρακτήρα του brand, αλλά και της αίσθησης του ανήκειν, που απολαμβάνουν οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας.

Το σύγχρονο πρόσωπο της Antony Morato

Επαναπροσδιορίζοντας αξίες

Με αυτόν τον τρόπο αποτυπώνεται, βέβαια, και ο επαναπροσδιορισμός των αξιών που επιχειρεί το brand, με την προσοχή να μετατοπίζεται, πλέον, από τη 'φιλοσοφία' της εγωκεντρικής ατομικότητας προς μία mentalité εξωστρεφή, η οποία, ταυτόχρονα, δίνει έμφαση στο να αφιερώνεις πάντα χρόνο στους δεσμούς που έχουν σημασία για σένα: στους φίλους, την οικογένεια ή την κοινότητα στην οποία ανήκεις.

ANTONY MORATO CAMPAIGN

Ο άντρας 'Antony Morato'

Μέσα από πλάνα γυρισμένα σε μέρη όπου κοινωνικοποιείται η νέα γενιά, γινόμαστε μάρτυρες της ταυτότητας του σύγχρονου άντρα της Antony Morato, που ζει στην πόλη, είναι ευπροσάρμοστος, κοσμοπολίτης, ενδιαφέρεται για τους άλλους και είναι πάντα σίγουρος για τον εαυτό του.

Επιλογές από τη νέα συλλογή

ANTONY MORATO ITEM

Θα το βρεις εδώ.

 

ANTONY MORATO ITEM

Θα το βρεις εδώ.

 

ANTONY MORATO ITEM

Θα το βρεις εδώ.

 

ANTONY MORATO ITEM

Θα το βρεις εδώ.

 

ANTONY MORATO ITEM

Θα τα βρεις εδώ.

 

Info

Οι συλλογές Antony Morato είναι διαθέσιμες στο Bloobox.gr και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Κεντρική διάθεση: Shop and Trade, τηλ. 210 3408400.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.