
Ένα δυνατό περιβαλλοντικό κολάζ για τη Hogan
Η νέα eco-friendly συλλογή του luxury brand ακούει στο όνομα Hogan 3-R.

Recycle, reuse, reduce... αλλά επίσης rethink, reshape, respect. Η νέα συλλογή Hogan 3-R είναι φτιαγμένη με αγάπη προς τη γη και τους ανθρώπους που την κατοικούν. Ανακυκλωμένα υλικά κατασκευάζουν ένα προϊόν που η ποιότητα και η αξία του είναι υψηλότερη από τα συστατικά του.
Οι αξίες της Hogan
Το να έχουμε συνείδηση για τα περιβαλλοντικά θέματα σημαίνει να πιστεύουμε σε καινοτόμους τρόπους παραγωγής που χρησιμοποιούν με υπευθυνότητα τους διαθέσιμους πόρους, μειώνοντας τα απόβλητα και δίνοντας ζωή σε πολύτιμα και ανθεκτικά αντικείμενα. Να ενθαρρύνουμε νέους τρόπους και διαδρομές ποιότητας, λειτουργικότητας και αισθητικής που εγγυώνται τη διαχρονικότητα στο προϊόν – το οποίο, από μόνο του, είναι αληθινή έκφραση βιωσιμότητας. Αυτά τα ουσιαστικά στοιχεία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των αξιών της Hogan.
> Διάβασε ακόμα: Παπούτσια που απογειώνουν κάθε look
Ένα δυνατό περιβαλλοντικό κολάζ
Αυτόν τον τίτλο φέρει το βίντεο της νέας σχετικής καμπάνιας της Hogan, που φέρει την υπογραφή του Quentin Jones. Μέσα από μία δυναμική αφήγηση και μία μοντέρνα εκδοχή του σουρεαλισμού, ο Bρετανός καλλιτέχνης παρουσιάζει ένα δυναμικό κολάζ της φύσης και των χρωμάτων.
Τα highlights των Hogan-3R
Genderless, χαλαρό και σύγχρονο. Το πρώτο κεφάλαιο της συλλογής Hogan-3R παρουσιάζει basic αλλά εξαιρετικά πολυμορφικά κομμάτια, τα οποία συνδυάζονται αρμονικά με τον ρυθμό και το skyline των παγκόσμιων πόλεων.
> Διάβασε ακόμα: Η Nike ετοιμάζει virtual sneakers
Το πάνω μέρος των Hogan-3R είναι φτιαγμένο από ένα ιδιαίτερο μείγμα από αναγεννημένα δέρματα και ανακυκλωμένο πλαστικό και το εξαιρετικά ελαφρύ εξωτερικό μέρος τους είναι 3D printed από υλικά βιομηχανικών αποβλήτων. Τέλος, το χαρακτηριστικό λογότυπο Η απλώνεται στο πάνω μέρος τους.
Info: Ανακαλύψτε το Hogan 3-R στη Hogan Boutique (Αναγνωστοπούλου 4, Κολωνάκι) και στα καταστήματα Kalogirou. Hogan.com #HoganBrand #HoganJourney
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.