
Στη χρυσή εποχή του φούτερ με κουκούλα
Από τα πρώτα hoodies της Champion, τη δεκαετία του 1930, μέχρι τα σύγχρονα designer items, κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι.
Πριν κατακτήσει τις πασαρέλες του κόσμου, η μοντέρνα εκδοχή των hoodies -αναλόγως του πώς το ορίζει κανείς, ίσως να έχει και κάποια αρχαία ή μια μεσαιωνική- εντοπίζεται στη δεκαετία του 1930. Τότε η Champion, που ήταν γνωστή ως Knickerbocker Knitting Company, ξεκίνησε να παράγει για πρώτη φορά φούτερ με κουκούλα, από πιο χοντρό πανί από αυτό που συνηθιζόταν. Ο λόγος; Να καλύψει τις πρακτικές ανάγκες των αθλητών και των εργατών που έρχονταν αντιμέτωποι με το κρύο.
Από τις σχολικές ομάδες στις αντικουλτούρες
Την ίδια περίοδο, η θρυλική πλέον αμερικανική εταιρεία ένδυσης άρχισε να προσφέρει αθλητικές εξαρτύσεις για σχολικές ομάδες, με τα hoodies της να γίνονται ιδιαίτερα δημοφιλή ανάμεσα στους μαθητές. Αργότερα, κατά τις δεκαετίες του 1970 και του 1980, συμμετέχοντες σε αντικουλτούρες όπως αυτές του hip-hop, των πανκιών και των skaters, υιοθέτησαν τα hoodies και τα μετέτρεψαν σε αναπόσπαστο κομμάτι του τρόπου παρουσίασης του εαυτού τους στους άλλους.
Normcore και luxury streetwear
Έως τη δεκαετία του 1990, βέβαια, hoodies έβρισκες μόνο σε καταστήματα με αθλητικά είδη ή 'νεωτερισμών', ενίοτε με τεράστια logo πάνω τους. Όλα άλλαξαν με την επέλαση του normcore, αλλά και του luxury streetwear, που τα κατέστησαν κομμάτι της καθημερινής γκαρνταρόμπας, διαθέσιμα σε κάθε μέγεθος, υλικό, πατρόν, χρώμα κλπ.
Πλέον, μπορείς να αγοράσεις ένα αξιοπρεπές hoodie με 30 Ευρώ, ενώ οι τιμές για τα designer κομμάτια μπορεί να φτάσουν τα 2.000 Ευρώ ή και να τα ξεπεράσουν.
Ας δούμε πέντε από τα καλύτερα που μπορείς να αποκτήσεις αυτή τη σεζόν.
Το hoodie με τους Simpsons του οίκου Balenciaga
Σε μια αναλαμπή δημιουργικής παραφροσύνης, από αυτές στις οποίες μας συνηθίζει, οι οίκος Balenciaga παρουσίασε κάποια στιγμή ένα mini film στο οποίο πρωταγωνιστούσαν οι Simpsons, το οποίο το αμερικάνικο Esquire χαρακτήρισε campy, διασκεδαστικό και cool. Όλα αυτά τα στοιχεία τα βρίσκουμε και σε αυτό το υπέροχο hoodie.
Το 'ορεσίβιο' hoodie από τη συνεργασία της Gucci με τη North Face
Στην πρώτη συλλογή The North Face x Gucci που ξεπούλησε σαν ζεστό ψωμάκι, αληθινό, όχι από αυτά τα προψημένα, το outdoor στυλ των 70s συνάντησε το ιταλικό πνεύμα. Το συγκεκριμένο hoodie, από τη δεύτερη κολεξιόν της συνεργασίας τους, αναμένεται να κάνει κι αυτό χαμούλη, οπότε ό,τι προλάβει κανείς.
Το hoodie Celine Homme x Gregory Edwards με το νεο-λεοπάρ print
Celine Homme x Gregory Edwards
Ο καλλιτέχνης Gregory Edwards δημιούργησε ένα δυναμικό print ικανό να απελευθερώσει το τέρας του σεξ από μέσα σου.
Το μαύρο hoodie με την κεντημένη καρδιά της σειράς Play του οίκου Comme des Garçons
Μίνιμαλ, σοφιστικέ και εικονικό.
Το μαύρο Carrots by Anwar Carrots x Felt hoodie
Carrots by Anwar Carrots x Felt
Οι πεταλούδες είναι cool. Τελεία και παύλα.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.