Όλα τα έχει ο Jeff Bezos. Εκτός από γούστο.

Το τι είναι ωραίο και τι άσχημο αποτελεί μια πολιτισμική κατασκευή κι αυτό λέει πολλά και για τον Jeff Bezos και για όσους τον κρίνουν.

Πάντοτε με σόκαρε η μεγάλη ευκολία με την οποία κάποιοι κρίνουν την εμφάνιση των άλλων και το πώς επιλέγουν να ντυθούν. Δεν βγάζω την ουρά μου απ' έξω. Το έχω κάνει κι εγώ όποτε μου έχει ζητηθεί. Όχι, βέβαια, ελαφρά τη καρδία και πάντοτε προσέχοντας να μη θίξω ή στενοχωρήσω κάποιον με όσα γράφω. Ένα άρθρο, όμως, που δημοσιεύτηκε στους Financial Times με τίτλο Γιατί ο Jeff Bezos είναι τόσο κακοντυμένος με έβγαλε έξω από τα ρούχα μου και την ίδια στιγμή με έκανε να γελάσω στη σκέψη ότι συνήθως όσοι κράζουν τους άλλους για το ντύσιμό τους δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε 'υπέρκομψοι'.

Είναι όντως ο Bezos ένας πλούσιος άντρας με κακό γούστο;

Στο συγκεκριμένο άρθρο ο 'πολύς' δημοσιογράφος Robert Armstrong, που ειδικεύεται στον οικονομικό σχολιασμό αλλά δεν το έχει σε τίποτα να εκφράσει την αποψάρα του για το αντρικό στυλ, δομεί το κείμενό του στο 'παράδοξο' του ότι ο πιο πλούσιος άνθρωπος στη Γη ντύνεται, κατά τον ίδιο, απαίσια.

Ισχυρίζεται, κατά τη σχετική λαϊκή ρήση, ότι το γούστο δεν αγοράζεται -ή το έχεις ή δεν το έχεις- και ότι όλα τα εκατομμύρια του κόσμου δεν μπορούν να σε κάνουν να δείχνεις κομψός. Κατ' εκείνον, λοιπόν, ο Jeff Bezos δεν το έχει. Κατέχει, όμως, το γνώθι σαυτόν και γι' αυτό συνήθως προσφεύγει στην ασφαλή 'στολή' ενός πανάκριβου κοστουμιού, σεταρισμένου με ένα λευκό πουκάμισο.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jeff Bezos (@jeffbezos)

Οι επιλογές του Jeff Bezos που ενοχλούν

Ο Robert Armstrong δεν είναι ο μόνος που τα έχει βάλει με τον τρόπο που ντύνεται ο Bezos. Στις πιο αξιοσέβαστες εφημερίδες και στα μεγαλύτερα sites του κόσμου έχουν γραφτεί πολλά ειρωνικά σχόλια, π.χ. για την απόφασή του να φορέσει ένα καουμπόικο καπέλο. Τον έχουν χαρακτηρίσει γκροτέσκο και πρότυπο για πλούσιους μεσήλικες οδοντιάτρους με celebrity πελατεία.

> Διάβασε ακόμα: Ακόμα ένα εξωφρενικό γιοτ για τον Jeff Bezos

Όταν, μάλιστα, ξεφεύγει από τη 'στολή' του για να δανειστεί το σακάκι του Lil Nas X ή για να φορέσει κάτι το πιο εξαντρίκ και να χαρεί τη ζωή και τα λεφτά που έχει, τότε είναι που γράφονται τα πιο δηλητηριώδη σχόλια, τότε που γίνονται τα πιο σιχαμένα ψυχογραφήματά του.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jeff Bezos (@jeffbezos)

Λες και γνωρίζουν επακριβώς το τι γίνεται μέσα στην ψυχή του ανθρώπου, γράφουν ότι επιλέγει στενά ρούχα για να φλεξάρει τη μυική του μάζα, ότι το προσπαθεί πολύ κι αυτό βγαίνει προς τα έξω, ότι είναι ένας ξεμωραμένος φρεσκοδιαζευγμένος σπασίκλας που ζει τη νιότη που δεν έζησε όταν ήταν η ώρα της. 

Όλα τα έχει ο Jeff Bezos. Εκτός από γούστο. Getty Images
Συλλεκτική φωτογραφία.

Γιατί αυτή η χολή; Τι κερδίζει κάποιος γελοιοποιώντας την εικόνα του Jeff Bezos πέραν του να αισθανθεί ο ίδιος ότι είναι 'ανώτερος' σε κάτι από τον 'πιο πλούσιο άνθρωπο στη Γη';

Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως το τι μετράει σε κάθε κοινωνία ως ωραίο και τι ως άσχημο, τι ως καλόγουστο και τι ως κακόγουστο, πέραν του ότι αποτελεί μια πολιτισμική κατασκευή, είναι θέμα υποκειμενικό.

> Διάβασε ακόμα: Ποιος αποφασίζει τι ρούχα φοράμε; Εμείς, οι σχεδιαστές ή κάποιος αλγόριθμος;

Αν θέλει ο όποιος Robert Armstrong να κρίνει τον Bezos για κάτι ας κάνει ένα ρεπορτάζ για να δει αν αληθεύουν οι καταγγελίες για τις συνθήκες εργασίας στις αποθήκες της Amazon. Κι ας αφήσει τον ίδιο να φοράει ό,τι θέλει. Όσο κι αν τον κοιτάμε, δεν πρόκειται να πονέσουν τα μάτια μας.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.