Στο St. Barths, με τη νέα αντρική συλλογή του Michael Kors
Κοσμοπολιτισμός, jet-setting και ντεκοντρακτέ πολυτέλεια με φόντο το μικροσκοπικό νησί της Καραϊβικής.
Η διαφημιστική καμπάνια του οίκου Michael Kors για την Άνοιξη του 2022, κοινή για την αντρική και τη γυναικεία συλλογή, είναι μία ωδή στο lifestyle των jet-setters και τον κοσμοπολιτισμό. Πρωταγωνιστές της δεν είναι άλλοι από τη Cindy Bruna, τη Nikki McGuire, τη Lori Harvey, τον Alton Mason και τον Neels Visser, οι οποίοι φωτογραφήθηκαν από τον Lachlan Bailey, ενώ ένα μίνι φιλμ, που φέρει την υπογραφή του Bailey και του Jake Webb, συνοδεύει τις ονειρικές εικόνες.
Με φόντο το St. Barths
Η νέα καμπάνια εστιάζει στη σαγήνη και τη λαγνεία του κοσμοπολιτισμού, στις πιο σοφιστικέ εκδοχές τους, με σκηνικό το St. Barths, τον περίφημο 'γαλλικό παράδεισο' του διεθνούς jet-set, με τις εντυπωσιακές φωτογραφίες να απεικονίζουν τα μοντέλα να απολαμβάνουν όλα όσα έχει να προσφέρει το νησί των Γαλλικών Αντιλλών.
Όπως είπε ο ίδιος ο Michael Kors με αφορμή την καμπάνια, το St. Barths περιλαμβάνει ένα καταπληκτικό mix φυσικής ομορφιάς και ωραίων ανθρώπων. Για εκείνον, αποτελεί ένα από αυτά τα σπάνια μέρη του πλανήτη που είναι γεμάτα απολαύσεις και συνεχίζει να εκπέμπει μια αίσθηση χαράς χωρίς να το προσπαθεί, κρύβοντας σε κάθε του γωνιά και από μία νέα περιπέτεια.
'Με κάποιον τρόπο, σε αυτό το μικροσοπικό νησί βρίσκεις έναν κοσμοπολίτικο πλούτο που έλκει ανθρώπους απ' όλο τον κόσμο', δήλωσε χαρακτηριστικά.
> Διάβασε ακόμα: Στιλιστική ωδή στα 70s από τον Michael Kors
Όσον αφορά ειδικά τη συλλογή Michael Kors Men's, αυτή αναδεικνύεται μοναδικά από το περιπετειώδες στυλ της καμπάνιας, καθώς περιλαμβάνει χαλαρά, ντεκοντρακτέ κομμάτια που μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, backpacks έτοιμα να τα πάρεις μαζί σου στο πρώτο σου ταξίδι και κομψά γυαλιά ηλίου.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.