Στο St. Barths, με τη νέα αντρική συλλογή του Michael Kors

Κοσμοπολιτισμός, jet-setting και ντεκοντρακτέ πολυτέλεια με φόντο το μικροσκοπικό νησί της Καραϊβικής.

Η διαφημιστική καμπάνια του οίκου Michael Kors για την Άνοιξη του 2022, κοινή για την αντρική και τη γυναικεία συλλογή, είναι μία ωδή στο lifestyle των jet-setters και τον κοσμοπολιτισμό. Πρωταγωνιστές της δεν είναι άλλοι από τη Cindy Bruna, τη Nikki McGuire, τη Lori Harvey, τον Alton Mason και τον Neels Visser, οι οποίοι φωτογραφήθηκαν από τον Lachlan Bailey, ενώ ένα μίνι φιλμ, που φέρει την υπογραφή του Bailey και του Jake Webb, συνοδεύει τις ονειρικές εικόνες.

Στο St. Barths, με τη νέα αντρική συλλογή του Michael KorsMichael Kors

Με φόντο το St. Barths

Η νέα καμπάνια εστιάζει στη σαγήνη και τη λαγνεία του κοσμοπολιτισμού, στις πιο σοφιστικέ εκδοχές τους, με σκηνικό το St. Barths, τον περίφημο 'γαλλικό παράδεισο' του διεθνούς jet-set, με τις εντυπωσιακές φωτογραφίες να απεικονίζουν τα μοντέλα να απολαμβάνουν όλα όσα έχει να προσφέρει το νησί των Γαλλικών Αντιλλών.

MICHAEL KORS CAMPAIGNMichael Kors

Όπως είπε ο ίδιος ο Michael Kors με αφορμή την καμπάνια, το St. Barths περιλαμβάνει ένα καταπληκτικό mix φυσικής ομορφιάς και ωραίων ανθρώπων. Για εκείνον, αποτελεί ένα από αυτά τα σπάνια μέρη του πλανήτη που είναι γεμάτα απολαύσεις και συνεχίζει να εκπέμπει μια αίσθηση χαράς χωρίς να το προσπαθεί, κρύβοντας σε κάθε του γωνιά και από μία νέα περιπέτεια.

'Με κάποιον τρόπο, σε αυτό το μικροσοπικό νησί βρίσκεις έναν κοσμοπολίτικο πλούτο που έλκει ανθρώπους απ' όλο τον κόσμο', δήλωσε χαρακτηριστικά.

> Διάβασε ακόμα: Στιλιστική ωδή στα 70s από τον Michael Kors

Όσον αφορά ειδικά τη συλλογή Michael Kors Men's, αυτή αναδεικνύεται μοναδικά από το περιπετειώδες στυλ της καμπάνιας, καθώς περιλαμβάνει χαλαρά, ντεκοντρακτέ κομμάτια που μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, backpacks έτοιμα να τα πάρεις μαζί σου στο πρώτο σου ταξίδι και κομψά γυαλιά ηλίου.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.