Do Your Thing: Η καμπάνια της DKNY φέρνει στο προσκήνιο της αληθινές αξίες

Εσείς τι είναι αυτό που αγαπάτε να κάνετε;

DKNY εξελίσσει τη φιλοσοφία"Do your Thing" που υιοθέτησε στη φθινοπωρινή της καμπάνια, και επιστρέφει ενισχύοντας την κεντρική ιδέα: του να είσαι αυθεντικός, να είσαι ο εαυτός σου και να κάνεις αυτό που πραγματικά ξέρεις καλύτερα. Για τη σεζόν Άνοιξη- Καλοκαίρι 2022, η "Do your Thing" καμπάνια εστιάζει σε αξίες που είναι συνυφασμένες με το ήθος και την ιστορία του brand DKNY. Με φωτογράφο τη Marili Andre και στυλίστα τον Edward Bowleg, εστιάζει σε πέντε θεματικές: Do your Thing for Love, Do your Thing for Fun, Do your Thing for Family, Do your Thing for Future και Do your Thing for Community. 

DKNY: ένα brand με άποψη

Για τρεις δεκαετίες, η DKNY εκπροσωπεί άριστα το City Style δημιουργώντας looks που έχουν άποψη. Υποστήριξε και συνεχίζει να υποστηρίζει στο έπακρο τα όσα πρεσβεύει, αψηφώντας το ρεύμα της βιομηχανίας της μόδας και τις τάσεις, τοποθετώντας στο επίκεντρο τις ξεχωριστές προσωπικότητες που φορούν τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ του brand. 

Η συνέχεια στο Harpersbazaar.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.