
SiNSAY, ένα fashion brand που έρχεται να κάνει τη διαφορά και στην Ελλάδα
Η SiNSAY ιδρύθηκε το 2013 ως μια μάρκα η οποία αρχικά προοριζόταν για εφήβους, αλλά πλέον καλύπτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων για όλη την οικογένεια.

Στις 9 Μαΐου η SiNSAY, το fashion brand που έχει αγαπηθεί σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, εγκαινίασε το ηλεκτρονικό της κατάστημα στην ελληνική αγορά. Με παρουσία στο χώρο της μόδας εδώ και 9 χρόνια, η μάρκα διαθέτει πάνω από 520 φυσικά καταστήματα σε 18 χώρες της Ευρώπης και της Ασίας, ενώ ταυτόχρονα τα ηλεκτρονικά της καταστήματα είναι διαθέσιμα σε αρκετές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας.
Η SiNSAY ιδρύθηκε το 2013 ως μια μάρκα η οποία αρχικά προοριζόταν για εφήβους, αλλά πλέον καλύπτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων για όλη την οικογένεια.

Από το ξεκίνημά της, εμπνέει μέσα από το casual ύφος των συλλογών της, προσφέροντας στους πελάτες της αμέτρητες επιλογές από πέντε κατηγορίες – γυναικεία, ανδρικά, παιδικά, είδη σπιτιού και είδη ομορφιάς. Στη SiNSAY θα βρει κανείς τα τελευταία trends που ταιριάζουν σε όλους και είναι για κάθε περίσταση.
Τα είδη σπιτιού και διακόσμησης εμπλουτίζουν το χαρακτήρα της μάρκας, διαθέτοντας αντικείμενα για το σαλόνι, την κουζίνα και την τραπεζαρία, το παιδικό δωμάτιο ή το μπάνιο.

Η μεγάλη αυτή ποικιλία των προϊόντων, έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της, με τις τελευταίες τάσεις στον τομέα της διακόσμησης, ενώ παράλληλα οι προσιτές τους τιμές τους προτρέπουν να εμπλουτίσουν την επίπλωση των χώρων τους.

Τέλος, στα προϊόντα της SiNSAY συγκαταλέγονται επιπλέον και καλλυντικά, με μια σειρά προϊόντων μακιγιάζ και skincare, καθώς και τα απαραίτητα αξεσουάρ περιποίησης για κάθε beauty ritual.
Η SiNSAY αποτελεί τον απόλυτο προορισμό για όσους θέλουν να καλύψουν τις ανάγκες ολόκληρης της οικογένειάς, από τα μοντέρνα ρούχα, τα αξεσουάρ ομορφιάς και καλλυντικά, έως τα αξεσουάρ για το σπίτι. Όλα στις καλύτερες τιμές.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.