
Στο Tommy Factory, ο Tommy Hilfiger εμπνέεται από τον Andy Warhol
Εμπνευσμένο από το φημισμένο στούντιο του Andy Warhol στη Νέα Υόρκη, το Tommy Factory γιορτάζει τη δημιουργικότητα και την αυτοέκφραση.

Όπως όλα δείχνουν, η Tommy Hilfiger -η οποία ανήκει στην PVH Corp- εφηύρε τη χρυσή τομή μεταξύ στυλ και ποπ κουλτούρας. Ο λόγος φυσικά γίνεται για το Tommy Factory, ένα βιωματικό creative playground που δημιουργήθηκε για το Φθινόπωρο 2022 αντλώντας έμπνευση από το φημισμένο στούντιο του Andy Warhol στη Νέα Υόρκη. Το Tommy Factory θα ζωντανέψει μέσω της καμπάνιας FALL 2022 με Futuremakers διαφορετικών ηλικιών που αποτυπώνονται μέσα από τον κόκκινο, λευκό και μπλε φακό. Με τον Tommy Hilfiger να επιστρέφει στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης στις 11 Σεπτεμβρίου 2022, η μεγαλύτερη πλατφόρμα της βιομηχανίας της μόδας, See Now, Buy Now, θα βασιστεί στην ιστορία της ποπ κουλτούρας της πόλης και στο εμβληματικό Warhol Factory εφεύροντας ουσιαστικά έναν αποδομημένο καλλιτεχνικό χώρο που γιορτάζει τη δημιουργικότητα και την αυτοέκφραση.
Κάποτε, το επίκεντρο της δημιουργικής σκηνής της Νέας Υόρκης, το Warhol's Factory ήταν μία πολυπολιτισμική σύγκρουση με επίκεντρο τον άνθρωπο, το lo-fi και hi-tech στυλ και τη δημιουργικότητα. Η πολιτιστική επανάσταση που ενέπνευσε τη δεκαετία του '60 συνέχισε να επηρεάζει την ποπ κουλτούρα κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του '70 και του '80 - μια εποχή που ο Tommy Hilfiger επισκέφθηκε το Εργοστάσιο και συναντήθηκε με τον ίδιο τον Warhol.
"Το Tommy Factory δεν είναι ένας φυσικός χώρος, είναι ένα state of mind", δήλωσε ο Tommy Hilfiger. "Το έντονο ενδιαφέρον του Andy για την ποπ κουλτούρα πάντα αιχμαλώτιζε την καρδιά και το πνεύμα της αμερικανικής κοινωνίας. Η ικανότητά του να συνδέεται με ό, τι ήταν πιο επίκαιρο δεν έπαψε ποτέ να με εμπνέει σε ό, τι κάνω. Η Νέα Υόρκη είναι η πόλη όπου ο Andy έφερε τη μόδα, την τέχνη, τη μουσική και την ψυχαγωγία μαζί, όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά στη βιομηχανία της μόδας. Το Εργοστάσιο ήταν το κατάλληλο μέρος. Και σήμερα, εξακολουθεί να είναι η προσέγγισή του που με ωθεί να ασχοληθώ με τις cutting-edge κοινότητες δημιουργώντας νέες δημιουργικές εμπειρίες".
"Η δημιουργική ενέργεια της Νέας Υόρκης είναι μια ασταμάτητη δύναμη που συνεχίζει να συγκεντρώνει ένα εύρος ταλέντων, όπως ακριβώς έκανε στο Εργοστάσιο του o Andy Warhol", δήλωσε ο Michael Dayton Hermann του Ιδρύματος Andy Warhol. "Είναι τιμή μας που η καμπάνια του Tommy Hilfiger αποτίει μοναδικό φόρο τιμής στον Andy Warhol και θα υποστηρίξει γενναιόδωρα τη φιλανθρωπική δραστηριότητα του Ιδρύματος Warhol".
Η καμπάνια Φθινόπωρο 2022
Φωτογραφημένη από τον Craig McDean στο Μπρονξ και με την στυλιστική επιμέλεια της Katie Grand, η καμπάνια του Φθινοπώρου 2022 κυκλοφορεί αυτόν τον Σεπτέμβριο. Θα πυροδοτήσει μια σύγκρουση πολιτισμών, παρελθόντος και μέλλοντος, κλασικού και μοντέρνου για να επιφέρει τη μοναδική ενέργεια του Tommy Factory, με το supermodel Kate Moss και την κόρη της και μοντέλο, Lila στην πρώτη γραμμή, για πρώτη φορά μαζί σε μια καμπάνια. Συμμετέχουν επίσης, ο θρυλικός ντράμερ και παραγωγός, Travis Barker, ο βραβευμένος με Grammy® καλλιτέχνης και υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα® και Emmy® ηθοποιός, Anthony Ramos, ο πολυβραβευμένος με Grammy® τραγουδοποιός και συνθέτης Jon Batiste, ο καλλιτέχνης της street pop art, ο Mr.Brainwash, ο θρύλος της drag του Wigstock, Lady Bunny, καθώς και ο tattoo artist, Steve Wiebe.
Το Tommy Factory θα ξαναζωντανέψει με την επιστροφή του brand στην Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης τον Σεπτέμβριο, σε μια γιορτή δημιουργικότητας και αυτοέκφρασης. Η βιωματική εκδήλωση θα ενισχύσει τη δύναμη του ατόμου μέσα από εγκαταστάσεις εμπνευσμένες από το 15λεπτο πνεύμα φήμης του Warhol, που επαναπροσδιορίστηκε για το σήμερα, ενώνοντας καλεσμένους και μοντέλα μέσα στον phygital χώρο.
Η εμπειρία του Tommy Factory θα πραγματοποιηθεί στις 2 π.μ. ώρα Ελλάδος στις 11 Σεπτεμβρίου στο Skyline Drive-In στο Μπρούκλιν, με συγχρονισμένο activation του Metaverse. Η πασαρέλα που θα βασιστεί στο χαρακτηριστικό και πρωτοποριακό concept της Tommy Hilfiger See Now, Buy Now, θα μεταδοθεί ζωντανά από το Tommy Play στο Roblox και από το tommy.com.
Μπορείς να πάρεις μέρος στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας #TommyHilfiger και @TommyHilfiger.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.