Η Zara Origins και η αυθεντικότητα της σύγχρονης γκαρνταρόμπας

H Zara Origins αποτελεί πια θεσμό για τα καταστήματα και είναι ήδη διαθέσιμη για φέτος.

Γράφει: Esquire Editors 23 Σεπτεμβρίου 2022

Η Zara Origins είναι ένα έργο που επικεντρώνεται στην οικοδόμηση μιας σύγχρονης γκαρνταρόμπας. Στόχος είναι η σύλληψη, η δημιουργία και η προσφορά ενδυμάτων που είναι πρόσφατα εκλεπτυσμένα αρχέτυπα του είδους τους, κατασκευασμένα με τα καλύτερα υλικά και με υψηλά πρότυπα τεχνογνωσίας και χειροτεχνίας. Αξιοποιεί τον προοδευτικό σχεδιασμό για να συνδυάσει τις σύγχρονες έννοιες με την εξαιρετική αξία.

Όταν η Zara Origins κυκλοφόρησε τις δύο πρώτες συλλογές της για τη χειμερινή και την καλοκαιρινή περίοδο, το συνεχώς εξελισσόμενο έργο ορίστηκε από αυτή τη δήλωση. Μετά από δύο εκδόσεις που επιτρέπουν τον πειραματισμό μέσα στη συλλογή, η προσέγγιση για την τρίτη έκδοση έχει εξελιχθεί φυσικά εδραιώνοντας το Zara Origins ως μια ετήσια γκαρνταρόμπα με τα απαραίτητα βασικά που θα συμπληρωθούν με εποχιακά κομμάτια περιορισμένης έκδοσης.

Η Zara Origins και η αυθεντικότητα της σύγχρονης γκαρνταρόμπας

Για να συμπληρώσει τη νέα προσέγγιση, το δημιουργικό γραφείο M/M Paris έχει σχεδιάσει μια εντελώς νέα γραφική ταυτότητα. Αυτό περιλαμβάνει μια νέα γραμματοσειρά και επτά σύμβολα ή εικόνες που υπάρχουν σε όλη τη συνολική επωνυμία καθώς και σε κομμάτια της συλλογής. Αυτά τα γραφικά χρησιμεύουν ως ένα οπτικό σύστημα που κατηγοριοποιεί τη νέα δομή αυτού του έργου.

Από τον Vivaldi, στον Bob Marley

Καθ' όλη τη διάρκεια της σχεδιαστικής διαδικασίας της νέας συλλογής διαχρονικών κομματιών για την γκαρνταρόμπα που προσφέρει στυλ κατάλληλα για να φορεθούν όλους τους μήνες, το "Four Seasons" του Antonio Vivaldi έγινε το soundtrack και η έμπνευση για το έργο. Αν το "Avril 14th" των Aphex Twins ήταν η μελωδία για την πρώτη έκδοση και το "Sun is Shinning" του Bob Marley ο πυλώνας για τη δεύτερη συλλογή, για την τρίτη συλλογή ο ηλεκτρονικός μουσικός Aoki Takamasa δημιούργησε το soundtrack για το "Autumn". Στο μέλλον, άλλοι σύγχρονοι καλλιτέχνες θα επανερμηνεύουν κάθε σεζόν μέσω της μουσικής.

Zara

Για να παρουσιάσει την ετήσια συλλογή και τα επιπλέον στυλ για το Φθινόπωρο, ο Jamie Hawkesworth φωτογράφισε την καμπάνια, ενώ ο David Scearce έγραψε μια συναρπαστική ταινία μικρού μήκους 11 λεπτών που διαδραματίζεται στο Τόκιο, η οποία αφηγείται μια ιστορία για διαφορετικές γενιές με πρωταγωνιστές τους Kazuya Tanabe, Shun Sugata και τον underground tattoo artist TAPPEI.

Στην καμπάνια, η Ιαπωνία προσφέρει ένα καθαρό, προσεγμένο και εξαιρετικά σχεδιασμένο φόντο για να αναδείξει μια συλλογή που έχει βελτιωθεί μέσω διδαγμάτων από προηγούμενες εκδόσεις, αλλά εξακολουθεί να διατηρεί τις ελάχιστες σιλουέτες και μοτίβα της. Μια έξυπνη χρωματική παλέτα από navy, μαύρο, γκρι, camel και λευκό τα οποία διαθέτει σε υφάσματα υψηλής ποιότητας, όπως δέρμα, κασμίρ, αλπακά και βαμβάκι.

Zara

Η αναζήτηση αυτής της πεμπτουσίας της σύγχρονης γκαρνταρόμπας έχει εξελιχθεί οργανικά στο τμήμα του homeware. Το Zara Origins ξεκίνησε ως άσκηση για να βρει το ιδανικό λευκό μπλουζάκι ή το πιο αγνό τζιν παντελόνι και τώρα συνδυάζεται με εξίσου εκλεπτυσμένα αντικείμενα της καθημερινότητας, όπως ποτήρια, επιτραπέζια σκεύη, αρώματα και μπουρνούζια μεταξύ μιας ευρύτερης γκάμας.

Η Zara Origins θα είναι διαθέσιμη από τις 22 Σεπτεμβρίου 2022 σε Zara.com και σε επιλεγμένα καταστήματα.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.