
Ένα εκτεταμένο cast Culture Shapers στη φθινοπωρινή καμπάνια Calvin Klein
Μεταξύ των πρωταγωνιστών οι Chloë Sevigny και Dominic Fike.
Για το Φθινόπωρο 2022 η καμπάνια της Calvin Klein φέρνει ένα παγκόσμιο cast σε πραγματικό περιβάλλον, με απροσδόκητες ανατροπές. Με τις νέες τάσεις σε εσώρουχα και τζιν η συλλογή των original essentials έρχεται για να ανανεώσει τα everyday looks.
Με σκηνοθεσία και επιμέλεια από τον Alasdair McLellan, το cast απαθανατίστηκε με elevated looks της τρέχουσας σεζόν. Οι φωτογραφίες είναι μοντέρνες, minimal και αισθησιακές και παραπέμπουν στις αφαιρετικές εικόνες για τις οποίες είναι γνωστό το brand, αποτυπώνοντας την αυτοπεποίθηση του κάθε συμμετέχοντα. Η σειρά των video η οποία εκτυλίσσεται σε διαδοχικά επεισόδια, παρουσιάζει τους συμμετέχοντες να διασχίζουν μονοπάτια σε έναν κόσμο Calvin Klein που κάθε άλλο παρά basic είναι, ξεκινώντας από την προπόνηση και το πλυντήριο φτάνοντας μέχρι και το solo dining.
Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν η ηθοποιός και σκηνοθέτης Chloë Sevigny, ο τραγουδιστής-τραγουδοποιός και ηθοποιός Dominic Fike, η παγκόσμια καλλιτέχνιδα και ερμηνεύτρια JENNIE, η ηθοποιός, ερμηνεύτρια και τραγουδίστρια-τραγουδοποιός Michaela Jaé Rodriguez, η ηθοποιός και ακτιβίστρια Susan Sarandon, ο ηθοποιός και παραγωγός Yahya Abdul-Mateen II μαζί με τα μοντέλα Akon Changkou, Efron Danzig, Fran Summers, Kade Holt, Lila Moss, Precious Lee και Rianne Van Rompaey.
Τα νέα styles στις κατηγορίες εσωρούχων και loungewear που παρουσιάζονται στην καμπάνια περιλαμβάνουν το Embossed Icon, το signature λογότυπο επαναπροσδιορισμένο σε ένα ανάγλυφο επαναλαμβανόμενο σχέδιο, και το Bonded Flex, το οποίο προσφέρει wire -free άνεση με μία καινοτόμο υποστήριξη μέσω ενός seamless πλεκτού, και τα δύο κατασκευασμένα με ένα blend ανακυκλωμένων υλικών.
Tα νέα, βαμβακερά μοντέρνα σχέδια, συμπεριλαμβανομένου ενός one-shoulder bralette, εκσυγχρονίζουν ένα από τα πιο εμβληματικά σχέδια της Calvin Klein. Τα σύγχρονα Cotton Naturals κυκλοφορούν σε νέες αποχρώσεις και κοψίματα και είναι κατασκευασμένα με πιο βιώσιμες ίνες.
Τα Jeans αποπνέουν το νεανικό πνεύμα της δεκαετίας του '90 και απογειώνονται με χρηστικές λεπτομέρειες, δυναμικές υφές και ανανεωμένες αναλογίες. To αρχικό designer denim εξελίχθηκε.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.