
Back to the Future: Η συναρπαστική νέα καμπάνια της Kalogirou
Η νέα καμπάνια Kalogirou για τη σεζόν Φ/Χ 2022- 23 είναι αφιερωμένη στα εκλεκτικά ταξίδια της μόδας στον χρόνο.
Οι αναμνήσεις μετατρέπονται σε όνειρα και τα όρια του χρόνου εξετάζονται δημιουργικά μέσα από τη νέα καμπάνια της Kalogirou για τη σεζόν Φ/Χ 2022-23. Στο εξαιρετικό fashion videο και τη σειρά φωτογραφιών με τίτλο Back to the Future, οι αναφορές από το χθες μετατρέπονται σε τάσεις που πρωταγωνιστούν στο τώρα. Το παρελθόν εκρήγνυται δημιουργικά στο σήμερα: Ένα μεγάλο βήμα στο παρελθόν, ένα ακόμη μεγαλύτερο στο μέλλον της μόδας και της αισθητικής.
Το story της καμπάνιας
Παρακολουθούμε ένα ζευγάρι σ' ένα περιβάλλον ψυχρό κι απογυμνωμένο από συναίσθημα να κάθεται μπροστά σ' ένα τραπέζι. Μια φωνή τους ενημερώνει για την ώρα, τη θερμοκρασία και τους καλεί να ετοιμαστούν για πρωινό. Με το πάτημα του τηλεκοντρόλ, το ταξίδι στον χρόνο ξεκινά. Οι δυο κόσμοι συγκρούονται: Η εσωστρέφεια με το αναβαθμισμένο glamour, το φανταστικό πάρτι με τη μοναξιά, ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα σε αντίθεση με την ομοιογένεια.
Μεταφερόμαστε σ' ένα ονειρικό telemarketing σόου, όπου το camp αισθητικής σαλόνι είναι ντυμένο με ταπετσαρία από το εθιστικά επαναλάμβανόμενο logo Kalogirou. Οι παρουσιάστριες ζητούν από το φιλοθεάμον κοινό τους να καλέσουν άμεσα για να αποκτήσουν τα πολυπόθητα παπούτσια κι αξεσουάρ.
Αμέσως μετά, στο πρόγραμμα μπαίνει η γυμναστική και οι '80s και '90s αναφορές με τα ρούχα από λίκρα είναι χαρακτηριστικές: Knee high boots αντί για γκέτες και clutches αντί για βαράκια για σώμα υγιές και ατμόσφαιρα νοσταλγική. Τότε, το πάρτι ξεκινά: Θυμίζει τη λαχτάρα του Millennium και είναι όσο αστραφτερό μας αξίζει, με disco balls και λάμψη, χορό σε πέδιλα με chunky τακούνια και pageboy χτενίσματα.
Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει
Το σπουδαίο πριν μπλέκεται με το ελπιδοφόρο μετά. Ο άνθρωπος που περπάτησε στο φεγγάρι, είναι ώρα να περπατήσει ξανά προς τα όνειρά του. Η Kalogirou, με αδιάκοπη πορεία 130 χρόνων στην ελληνική αγορά, προχωρά πάντα ένα βήμα πιο μπροστά. Στην καμπάνια Back to the Future, η δράση είναι καταιγιστική και η πλοκή αινιγματική. Φαίνεται ότι το παρελθόν ορίζει το μέλλον. Μήπως το μετά βρίσκει καταφύγιο στο διαρκές σήμερα; Ο χρόνος, εξάλλου, δεν είναι παρά μια καταγραφή των συναισθημάτων. Σε κάθε βήμα, η Kalogirou είναι πάντα εκεί.
Οι συντελεστές της καμπάνιας: Creative Direction & set design: Νίκος Υφαντής / Film: Χρήστος Θεολόγου / Φωτογράφος: Μάρα Δεσύπρη / Movement Direction: Lynsey Peisinger / Styling: Δάφνη Ηλιάκη / Hairstyling: Δημήτρης Σαράντου / Makeup: Αθηνά Καρακίτσου / Οργάνωση Παραγωγής: This is Not Another Agency
Info:
Kalogirou Stores
Αττική: Π. Ιωακείμ 4, Κολωνάκι | CityLink, Σταδίου 4, Αθήνα | Α. Mεταξά 18 & Γρ. Λαμπράκη 19, Γλυφάδα | Golden Hall, Λ. Κηφισίας 37Α, Μαρούσι | Παναγίτσας 5, Κηφισιά | Ηρώων Πολυτεχνείου 56, Πειραιάς | Αρκαδίας 36, Περιστέρι
Θεσσαλονίκη: Μητροπόλεως 75
Κύπρος: Μνασιάδου 13, Λευκωσία | Λ. Μακαρίου 236, Λεμεσός
Online Store: www.kalogirou.com
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.
Άνοιξε το νέο επίσημο κατάστημα Harley-Davidson στην Αττική
Η Harley-Davidson, σε συνεργασία με τον Όμιλο Φάις, εγκαινίασε νέο κατάστημα στο Κορωπί. Ο χώρος 1.200 τ.μ. προσφέρει νέες μοτοσυκλέτες, ένδυση, αξεσουάρ και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Πώς να φορέσεις ένα δερμάτινο jacket
Ξέχνα τα ξεπερασμένα στερεότυπα γύρω από το δερμάτινο μπουφάν. Δες πώς να επιλέξεις σχέδιο, εφαρμογή και συνδυασμούς που ανανεώνουν το look σου, με tips από σύγχρονες εμφανίσεις.
Γραφει Γιαννης ΜπελεσιωτηςBECKHAM x BOSS | Ο David Beckham είναι το απόλυτο αφεντικό
Πιστός στη φιλοσοφία του layering και της πρακτικής φινέτσας, ο David Beckham δε δημιουργεί trends, είναι ο ίδιος το trend. Σήμερα, με τη δεύτερη κατά σειρά συλλογή BECKHAM x BOSS F/W 2025 ξέρει τι θα φοράς αύριο για να δείχνεις κομψός.