
Back to the Future: Η συναρπαστική νέα καμπάνια της Kalogirou
Η νέα καμπάνια Kalogirou για τη σεζόν Φ/Χ 2022- 23 είναι αφιερωμένη στα εκλεκτικά ταξίδια της μόδας στον χρόνο.
Οι αναμνήσεις μετατρέπονται σε όνειρα και τα όρια του χρόνου εξετάζονται δημιουργικά μέσα από τη νέα καμπάνια της Kalogirou για τη σεζόν Φ/Χ 2022-23. Στο εξαιρετικό fashion videο και τη σειρά φωτογραφιών με τίτλο Back to the Future, οι αναφορές από το χθες μετατρέπονται σε τάσεις που πρωταγωνιστούν στο τώρα. Το παρελθόν εκρήγνυται δημιουργικά στο σήμερα: Ένα μεγάλο βήμα στο παρελθόν, ένα ακόμη μεγαλύτερο στο μέλλον της μόδας και της αισθητικής.
Το story της καμπάνιας
Παρακολουθούμε ένα ζευγάρι σ' ένα περιβάλλον ψυχρό κι απογυμνωμένο από συναίσθημα να κάθεται μπροστά σ' ένα τραπέζι. Μια φωνή τους ενημερώνει για την ώρα, τη θερμοκρασία και τους καλεί να ετοιμαστούν για πρωινό. Με το πάτημα του τηλεκοντρόλ, το ταξίδι στον χρόνο ξεκινά. Οι δυο κόσμοι συγκρούονται: Η εσωστρέφεια με το αναβαθμισμένο glamour, το φανταστικό πάρτι με τη μοναξιά, ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα σε αντίθεση με την ομοιογένεια.
Μεταφερόμαστε σ' ένα ονειρικό telemarketing σόου, όπου το camp αισθητικής σαλόνι είναι ντυμένο με ταπετσαρία από το εθιστικά επαναλάμβανόμενο logo Kalogirou. Οι παρουσιάστριες ζητούν από το φιλοθεάμον κοινό τους να καλέσουν άμεσα για να αποκτήσουν τα πολυπόθητα παπούτσια κι αξεσουάρ.
Αμέσως μετά, στο πρόγραμμα μπαίνει η γυμναστική και οι '80s και '90s αναφορές με τα ρούχα από λίκρα είναι χαρακτηριστικές: Knee high boots αντί για γκέτες και clutches αντί για βαράκια για σώμα υγιές και ατμόσφαιρα νοσταλγική. Τότε, το πάρτι ξεκινά: Θυμίζει τη λαχτάρα του Millennium και είναι όσο αστραφτερό μας αξίζει, με disco balls και λάμψη, χορό σε πέδιλα με chunky τακούνια και pageboy χτενίσματα.
Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει
Το σπουδαίο πριν μπλέκεται με το ελπιδοφόρο μετά. Ο άνθρωπος που περπάτησε στο φεγγάρι, είναι ώρα να περπατήσει ξανά προς τα όνειρά του. Η Kalogirou, με αδιάκοπη πορεία 130 χρόνων στην ελληνική αγορά, προχωρά πάντα ένα βήμα πιο μπροστά. Στην καμπάνια Back to the Future, η δράση είναι καταιγιστική και η πλοκή αινιγματική. Φαίνεται ότι το παρελθόν ορίζει το μέλλον. Μήπως το μετά βρίσκει καταφύγιο στο διαρκές σήμερα; Ο χρόνος, εξάλλου, δεν είναι παρά μια καταγραφή των συναισθημάτων. Σε κάθε βήμα, η Kalogirou είναι πάντα εκεί.
Οι συντελεστές της καμπάνιας: Creative Direction & set design: Νίκος Υφαντής / Film: Χρήστος Θεολόγου / Φωτογράφος: Μάρα Δεσύπρη / Movement Direction: Lynsey Peisinger / Styling: Δάφνη Ηλιάκη / Hairstyling: Δημήτρης Σαράντου / Makeup: Αθηνά Καρακίτσου / Οργάνωση Παραγωγής: This is Not Another Agency
Info:
Kalogirou Stores
Αττική: Π. Ιωακείμ 4, Κολωνάκι | CityLink, Σταδίου 4, Αθήνα | Α. Mεταξά 18 & Γρ. Λαμπράκη 19, Γλυφάδα | Golden Hall, Λ. Κηφισίας 37Α, Μαρούσι | Παναγίτσας 5, Κηφισιά | Ηρώων Πολυτεχνείου 56, Πειραιάς | Αρκαδίας 36, Περιστέρι
Θεσσαλονίκη: Μητροπόλεως 75
Κύπρος: Μνασιάδου 13, Λευκωσία | Λ. Μακαρίου 236, Λεμεσός
Online Store: www.kalogirou.com
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.