Back to the Future: Η συναρπαστική νέα καμπάνια της Kalogirou
Η νέα καμπάνια Kalogirou για τη σεζόν Φ/Χ 2022- 23 είναι αφιερωμένη στα εκλεκτικά ταξίδια της μόδας στον χρόνο.
Οι αναμνήσεις μετατρέπονται σε όνειρα και τα όρια του χρόνου εξετάζονται δημιουργικά μέσα από τη νέα καμπάνια της Kalogirou για τη σεζόν Φ/Χ 2022-23. Στο εξαιρετικό fashion videο και τη σειρά φωτογραφιών με τίτλο Back to the Future, οι αναφορές από το χθες μετατρέπονται σε τάσεις που πρωταγωνιστούν στο τώρα. Το παρελθόν εκρήγνυται δημιουργικά στο σήμερα: Ένα μεγάλο βήμα στο παρελθόν, ένα ακόμη μεγαλύτερο στο μέλλον της μόδας και της αισθητικής.
Το story της καμπάνιας
Παρακολουθούμε ένα ζευγάρι σ' ένα περιβάλλον ψυχρό κι απογυμνωμένο από συναίσθημα να κάθεται μπροστά σ' ένα τραπέζι. Μια φωνή τους ενημερώνει για την ώρα, τη θερμοκρασία και τους καλεί να ετοιμαστούν για πρωινό. Με το πάτημα του τηλεκοντρόλ, το ταξίδι στον χρόνο ξεκινά. Οι δυο κόσμοι συγκρούονται: Η εσωστρέφεια με το αναβαθμισμένο glamour, το φανταστικό πάρτι με τη μοναξιά, ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα σε αντίθεση με την ομοιογένεια.
Μεταφερόμαστε σ' ένα ονειρικό telemarketing σόου, όπου το camp αισθητικής σαλόνι είναι ντυμένο με ταπετσαρία από το εθιστικά επαναλάμβανόμενο logo Kalogirou. Οι παρουσιάστριες ζητούν από το φιλοθεάμον κοινό τους να καλέσουν άμεσα για να αποκτήσουν τα πολυπόθητα παπούτσια κι αξεσουάρ.
Αμέσως μετά, στο πρόγραμμα μπαίνει η γυμναστική και οι '80s και '90s αναφορές με τα ρούχα από λίκρα είναι χαρακτηριστικές: Knee high boots αντί για γκέτες και clutches αντί για βαράκια για σώμα υγιές και ατμόσφαιρα νοσταλγική. Τότε, το πάρτι ξεκινά: Θυμίζει τη λαχτάρα του Millennium και είναι όσο αστραφτερό μας αξίζει, με disco balls και λάμψη, χορό σε πέδιλα με chunky τακούνια και pageboy χτενίσματα.
Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει
Το σπουδαίο πριν μπλέκεται με το ελπιδοφόρο μετά. Ο άνθρωπος που περπάτησε στο φεγγάρι, είναι ώρα να περπατήσει ξανά προς τα όνειρά του. Η Kalogirou, με αδιάκοπη πορεία 130 χρόνων στην ελληνική αγορά, προχωρά πάντα ένα βήμα πιο μπροστά. Στην καμπάνια Back to the Future, η δράση είναι καταιγιστική και η πλοκή αινιγματική. Φαίνεται ότι το παρελθόν ορίζει το μέλλον. Μήπως το μετά βρίσκει καταφύγιο στο διαρκές σήμερα; Ο χρόνος, εξάλλου, δεν είναι παρά μια καταγραφή των συναισθημάτων. Σε κάθε βήμα, η Kalogirou είναι πάντα εκεί.
Οι συντελεστές της καμπάνιας: Creative Direction & set design: Νίκος Υφαντής / Film: Χρήστος Θεολόγου / Φωτογράφος: Μάρα Δεσύπρη / Movement Direction: Lynsey Peisinger / Styling: Δάφνη Ηλιάκη / Hairstyling: Δημήτρης Σαράντου / Makeup: Αθηνά Καρακίτσου / Οργάνωση Παραγωγής: This is Not Another Agency
Info:
Kalogirou Stores
Αττική: Π. Ιωακείμ 4, Κολωνάκι | CityLink, Σταδίου 4, Αθήνα | Α. Mεταξά 18 & Γρ. Λαμπράκη 19, Γλυφάδα | Golden Hall, Λ. Κηφισίας 37Α, Μαρούσι | Παναγίτσας 5, Κηφισιά | Ηρώων Πολυτεχνείου 56, Πειραιάς | Αρκαδίας 36, Περιστέρι
Θεσσαλονίκη: Μητροπόλεως 75
Κύπρος: Μνασιάδου 13, Λευκωσία | Λ. Μακαρίου 236, Λεμεσός
Online Store: www.kalogirou.com
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.