
Η Levi's επανακυκλοφορεί το τζάκετ που ταυτίστηκε με τον Albert Einstein
250 δερμάτινα "Menlo" είναι ήδη διαθέσιμα στο ιαπωνικό site της Levi's.
Στις αρχές του 20ού αιώνα, ένας εβραϊκής καταγωγής Γερμανός φυσικός που έμελε να γίνει σούπερ σταρ, ο Albert Einstein, ταρακούνησε τα θεμέλια της επιστήμης με τη δημοσίευση της θεωρίας της σχετικότητας, που σε εκείνον απέφερε το βραβείο Nobel και στους υπόλοιπους ανθρώπους άλλαξε μια για πάντα τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται το σύμπαν. Ακολούθησε η αποθέωσή του και η φήμη του ως ενός εκκεντρικού επιστήμονα, που όμως δεν θόλωσαν ποτέ την πραγματική ουσία της ευφυΐας του, κάτι που οδήγησε το περιοδικό Time να τον χρίσει "άνθρωπο του 20ού αιώνα". Ποια είναι όμως η σχέση του με τη Levi's;
Το εξώφυλλο στο Time
Ο Einstein είχε φιλοξενηθεί στο εξώφυλλο του αμερικανικού περιοδικού που είχε εκδοθεί στις 4 Απριλίου του 1938, φορώντας το πλέον αγαπημένο του δερμάτινο τζάκετ, το οποίο έγραψε τη δική του ιστορία στην pop κουλτούρα και το εποφθαλμίασαν άπειροι συλλέκτες. Επρόκειτο για το Menlo της Levi's, που είναι φτιαγμένο από καφέ δέρμα και κατασκευάστηκε το 1931.
Το συγκεκριμένο τζάκετ έγινε τμήμα της δημόσιας εικόνας του Einstein απ' όταν άφησε τη Γερμανία για να εγκατασταθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μετά από τον θάνατό του, παρέμεινε ως κειμήλιο στην οικογένειά του μέχρι το 2016, χρονιά κατά την οποία δημοπρατήθηκε από τον οίκο Christie's. Πλειοδότης δεν ήταν άλλος από την ίδια τη Levi's που το απέκτησε για να το φυλάξει στα αρχεία της προς 146.744 δολάρια.
Οι επανακυκλοφορίες του Menlo
Το 2018 κυκλοφόρησε μια πιστή αναπαραγωγή του σε καφέ δέρμα και την επόμενη χρονιά σε μαύρο. Όλα τα κομμάτια ξεπούλησαν παρά το ότι η τιμή του εμβληματικού πλέον Menlo άγγιζε τα 1.200 Ευρώ. Φέτος, την 1η του Δεκέμβρη, έγινε διαθέσιμο ξανά στο ιαπωνικό site της εταιρείας, σε 250 κομμάτια.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.