Η καρδιά των Χριστουγέννων χτυπά στα πολυκαταστήματα Notos

Μια ξεχωριστή βραδιά με γιορτινό mood για τα πολυκαταστήματα Notos.

Γράφει: Esquire Editors 20 Δεκεμβρίου 2022

Με το απόλυτο Χριστουγεννιάτικο PR event γιόρτασε το πολυκατάστημα notos την πιο λαμπερή εποχή του χρόνου, την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022, για να επικοινωνήσει τις Χριστουγεννιάτικες δράσεις του εμβληματικού καταστήματος.

Λαμπεροί Celebrities, γνωστοί Influencers και Εκπρόσωποι του Τύπου έδωσαν ραντεβού στον 5ο όροφο του πολυκαταστήματος notos, στη συμβολή των οδών Σταδίου και Αιόλου στην Αθήνα, το οποίο έχει "ντυθεί" Χριστουγεννιάτικα. Το "παρόν" στην εκδήλωση έδωσαν, μεταξύ άλλων, ο Γιάννης Στάνκογλου, Κατερίνα Γκαγκάκη, Μαίρη Βυτίναρος, Θάλεια Καραφυλλίδου, Φωτεινή Πετρογιάννη, Ελένη Τσολάκη, Πλάτωνας Παπαγιαννόπουλος, Κωνσταντίνος Τέγος, Γιώργος Παρίσης, Νάνσυ Παραδεισανού, Δήμητρα Σιγάλα.

Η καρδιά των Χριστουγέννων χτυπά στα πολυκαταστήματα Notos

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι εκλεκτοί καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την Shopping εμπειρία στο πολυκατάστημα για να απολαύσουν τις μαγικές Χριστουγεννιάτικες βιτρίνες του notos, που μας βάζουν αυτόματα σε γιορτινή διάθεση και μας ταξιδεύουν. Παράλληλα, οι καλεσμένοι γεύθηκαν εορταστικά γλυκίσματα από τα Fresh και περιηγήθηκαν στα fashion corners του πολυκαταστήματος προκειμένου να ανακαλύψουν τα πιο υπέροχα δώρα για τις γιορτές, για κάθε budget και στιλ, αποδεικνύοντας πως τα notos αποτελούν τον απόλυτο προορισμό για xmas shopping για εμάς και τους αγαπημένους μας.

Το PR event του notos συνεχίστηκε στο ξενοδοχείο Lighthouse Athens της οικογένειας Brown Hotels, όπου τους περίμενε ένα secret Xmas party στο All day café bar-restaurant στον 1ο όροφο με θέα το νέο σιντριβάνι της πλατείας Ομονοίας. Εκεί, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το Gancia Asti - ένα γλυκό αφρώδες κρασί με τη φρέσκια γεύση των σταφυλιών Moscato Bianco. Παράγεται αποκλειστικά από Moscato Bianco di Canelli σταφύλια, από Asti D.O.C.G. περιοχή. Στη μύτη ευχάριστο, με νότες από εξωτικά φρούτα, φασκόμηλο & μέλι.

Γιάννης Στάνκογλου

Τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές της βραδιάς

"Το κέντρο κάθε μεγάλης πόλης είναι η ψυχή της πόλης και ιδιαίτερα τα Χριστούγεννα! Το πολυκατάστημα μας στην Αιολου αποτελεί σημείο αναφοράς για την Ομόνοια. Θέλαμε να κάνουμε ένα κάλεσμα Χριστουγεννιάτικο γεμάτο ζωή, να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας, να προσελκύσουμε νέο κόσμο και να δώσουμε ένα γιορτινό τόνο και εμείς με την σειρά μας στην ήδη εορταστική ατμόσφαιρα της περιοχής." δήλωσε η Βαλέρια Τάραντο CEO notos Department Stores.

Μέρος των Χριστουγεννιάτικων δράσεων των πολυκαταστημάτων notos ήταν σε συνεργασία με την εταιρία Cambo, η δημιουργία του διαδραστικού διαγωνισμού allthingsxmas. Στα πλαίσια του δημιουργικού αυτού διαγωνισμού, που διεξήχθη μέσω microsite, ο χρήστης και ο φίλος που θα προσκαλέσει να συμμετάσχει, καλούνταν να επιλέξουν δώρα ο ένας για τον άλλο, επιλέγοντας μέσα από 6 διαφορετικές κατηγορίες, κερδίζοντας αυτόματα 10% έκπτωση ο καθένας. Εάν κατάφερναν να μαντέψουν τις επιλογές που θα έκανε ο άλλος με σκορ από 3/6 και άνω, μπορούσαν να κερδίσουν από μία gift card 10€, ενώ για όσους πέρασαν με επιτυχία το… απόλυτο τεστ φιλίας και πέτυχαν 6/6, μπήκαν σε κλήρωση για να διεκδικήσουν από μία gift card 200€ έκαστος!

Πλάτων Παπαγιαννόπουλος

Παράλληλα, τα πολυκαταστήματα notos Αθήνας, Πειραιά, Θεσσαλονίκης και Καλαμάτας επιφυλάσσουν κι άλλες γιορτινές εκπλήξεις, καθώς από 22/12 έως 31/12 θα υπάρχει live DJ set με Χριστουγεννιάτικη διάθεση ενώ θα προσφέρονται δροσιστικά beverages από την εταιρία Three Cents στο χώρο των πολυκαταστημάτων Αθήνας και Πειραιά, μετατρέποντας το shopping των δώρων σε αληθινή γιορτή! Ακόμα, το πολυκατάστημα notos στον Πειραιά θα συμμετάσχει στην Κόκκινη Νύχτα στις 22 Δεκεμβρίου, μία πρωτοβουλία που διοργανώνει ο δήμος με σκοπό την τόνωσης της εμπορικής δραστηριότητας στα πλαίσια των γιορτινών activations του δήμου.

"Aυτή την χρονιά θέλουμε όλοι να απολαύσουμε την μαγεία των γιορτών περισσότερο από κάθε άλλη φορά", δήλωσε η Ζωή Πυθαρούλη, Marketing & Communications Director, notos Department Stores. "Αυτήν τη μαγεία θέλαμε να παρουσιάσουμε φέτος στα πολυκαταστήματα notos, μέσω ευφάνταστων βιτρινών οι οποίες μας μεταφέρουν σε ένα πολύχρωμο, εορταστικό και playful Χριστουγεννιάτικο παραμύθι το οποίο συμπληρώνει η signature κομψότητα των fashion & beauty brands. Η Χριστουγεννιάτικη ιστορία μας κορυφώνεται στα Xmas markets Αθήνας & Θεσσαλονίκης τα οποία μας παρουσιάζουν μαγικές προτάσεις Χριστουγεννιάτικου στολισμού και δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα στα πολυκαταστήματά μας και ένα αξέχαστο Xmas shopping experience! This Xmas it’s #allthingsxmas, it’s Xmas @notos", ολοκλήρωσε.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.