Ο άσος του Ολυμπιακού Thomas Walkup είναι το νέο πρόσωπο της Under Armour
Ένας ακόμα πραγματικός game changer ήρθε να προστεθεί άρτια στο #TeamUA.
Το μπασκετικό παζλ της #UnderArmourGreece για το 2023 δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα, γιατί έχει άρωμα από το μακρινό Τέξας των Ηνωμένων Πολιτειών, το οποίο ακούει στο όνομα Thomas Ryan Walkup. Ο άσος του Ολυμπιακού και μεγάλος πρωταγωνιστής της Euroleague Basketball είναι πλέον το νέο πρόσωπο της Under Armour, της οποίας ο στόχος είναι να βελτιστοποιήσει τις ικανότητες όλων των αθλητών μέσα από το πάθος, τον σχεδιασμό και την αδιάκοπη επιδίωξη για καινοτομία και επιτυχία.
Από αριστερά προς τα δεξιά: Θανάσης Κολοβός UA Brand Manager, Xρήστος Παχιουδάκης Fais Group Sports Marketing Manager, Δημήτρης Μαυρόπουλος UA Commercial Manager, Thomas Walkup, Κωνσταντίνος Νούσιας Fais Group Marketing Director.
The only way is through
Οι πεποιθήσεις, το αγωνιστικό πείσμα, οι αξίες αλλά και ο τρόπος παιχνιδιού του Thomas αποτέλεσαν μονόδρομο στη νέα συνεργασία με την Under Armour. Ένας ακόμα πραγματικός game changer ήρθε να προστεθεί άρτια στο #TeamUA! Γιαννούλης Λαρεντζάκης, Λεωνίδας Κασελάκης, Βασίλης Τολιόπουλος, Βασίλης Μουράτος, Όμηρος Νετζήπογλου και πολλοί άλλοι συνθέτουν το ανανεωμένο roster της Under Armour που υπόσχεται να πρωταγωνιστήσει στα γήπεδα το 2023 με ένα κοινό μότο: The only way is through.

Info: Η Under Armour διανέμεται στην Ελλάδα και στην Κύπρο αποκλειστικά από τον Όμιλο Φάις.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.