
Classics Reborn | Η καμπάνια της Tommy Hilfiger για τη συλλογή που επανεφευρίσκει τα κλασικά prep
Το prep style βρίσκει νέα ζωή μέσα από τη συλλογή της Tommy Hilfiger για την Άνοιξη 2023.

Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσιάζει την καμπάνια Spring 2023 Classics Reborn για τη νέα συλλογή που επανεφευρίσκει τα κλασικά prep όλων των εποχών. Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί ένα δυναμικό καστ νέων, ταλαντούχων προσώπων που αναλαμβάνουν να μας συστήσουν τα ανανεωμένα classic prep κομμάτια της συλλογής για την άνοιξη 2023.
Η καμπάνια αντικατοπτρίζει το πνεύμα του Tommy Factory, το οποίο καθόρισε τη συλλογή Tommy Hilfiger για το Φθινόπωρο 2022, καθώς καλλιτέχνες από τον κόσμο της μόδας, της μουσικής και της ψυχαγωγίας συναντιούνται. Τα ταλέντα περιλαμβάνουν το style icon Georgia May Jagger, τον φοιτητή του Χάρβαρντ και πρεσβευτή της νέας γενιάς Aoki Lee Simmons, τον καλλιτέχνη και μοντέλο Kesewa Aboah, τον πολυδιάστατο καλλιτέχνη Kailand Morris, τον μουσικό Dylan Brosnan, τον ζωγράφο Paris Brosnan και τον καλλιτέχνη Sean Koons.

Η καμπάνια Classics Reborn, που φωτογραφήθηκε από τον Gregory Harris, απεικονίζει πώς η συλλογή μπορεί να προσαρμοστεί στιλιστικά ανάλογα με τις περιστάσεις που προκύπτουν.
"Τα classics δεν βγαίνουν ποτέ από τη μόδα", δηλώνει ο Tommy Hilfiger. "Αυτή η συλλογή αφορά τον εκσυγχρονισμό και την επανερμηνεία του prep, βρίσκοντας νέους τρόπους για να διατηρήσουμε τα διαχρονικά στιλ φρέσκα. Η επανεφεύρεση είναι μια συνεχής πηγή ενθουσιασμού για μένα".

Classics Reborn: η συλλογή
Το Oxford shirt και το shirt dress αποτελούν key items που επανασυστήνονται στη νέα γενιά. Άλλα ανεπιτήδευτα ανοιξιάτικα κομμάτια περιλαμβάνουν σακάκι και ασορτί chino σετ, με τονικό ζακάρ TH Monogram, ένα pop πουλόβερ από τεχνικό νήμα, και ένα πανωφόρι με ένα rugby shirt. Lime πινελιές διατρέχουν chunky crewnecks και κομψά φορέματα, ενώ τα blazers για άνδρες και γυναίκες θολώνουν τα όρια μεταξύ καθημερινής και βραδινής ένδυσης.


*Η συλλογή Classics Reborn της Άνοιξης 2023 είναι διαθέσιμη στο tommy.com, στα καταστήματα Tommy Hilfiger και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.
**Οι φίλοι του brand μπορούν να συμμετάσχουν στην κοινότητα και στην συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας το #TommyHilfiger και το @TommyHilfiger.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.