
Ένα νέο κεφάλαιο για τον οίκο Ferragamo
Η καμπάνια για τη συλλογή S/S 2023 του Ferragamo απηχεί την αυγή μιας νέας εποχής.
Ένα νέο, συναρπαστικό κεφάλαιο ξεκίνησε για τον Ferragamo με την άφιξη του Maximilian Davis στη θέση του creative director. Η πρώτη συλλογή του για τον οίκο ήταν αυτή για τη σεζόν Άνοιξη - Καλοκαίρι 2023 και έγινε δεκτή από το fashion crowd με τεράστιο ενθουσιασμό για την ενέργεια και τη δυναμική που έφερε στη μόδα. Από την παλέτα των χρωμάτων, με κυρίαρχο το κόκκινο και τις sunset shades, μέχρι τις ανάλαφρες και αισθησιακές σιλουέτες, τα αναβαθμισμένα αξεσουάρ και τα μίνιμαλ υποδήματα, η συλλογή ανταποκρίνεται άριστα στη σύγχρονη αντίληψη για τη μόδα, αυτή που συνδυάζει την πολυτέλεια, την άνεση, τις μοντέρνες γραμμές, αυτό που μπορεί να φορεθεί σήμερα και έχει απήχηση για πάντα. Γι' αυτή τη συλλογή, λοιπόν, ο οίκος μόλις κυκλοφόρησε την καμπάνια της που έχει τον τίτλο "Α New Dawn" και απηχεί πλήρως το νέο κεφάλαιο Ferragamo που μόλις ξεκίνησε.
Μια εποχή βαθιά ριζωμένη στην ιταλική ιστορία, μ' ένα σαφές όραμα προς στο μέλλον
Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον Rafael Pavarotti και αποτελεί μία τολμηρά αισθησιακή αντανάκλαση του οράματος του creative director Maximilian Davis για τη Spring-Summer 23 κολεξιόν. Κόντρα στο dramatic φόντο που υιοθετεί το ζωηρό κόκκινο χρώμα, signature του Ferragamo, οι νέοι κώδικες του οίκου αποτυπώνονται με κοφτερή ευκρίνεια: η κομψή άνεση και η σύγχρονη διαύγεια, γίνονται αισθαντικά αντιληπτές με γραμμική ακρίβεια. Τα sunset degradé χρώματα και οι λαμπερές Wanda τσάντες, οι ανάγλυφες φόρμες των αξεσουάρ και τα αισθησιακά υποδήματα, που περιλαμβάνουν μία τσάντα με cut-out λεπτομέρειες και τα Elina πέδιλα ξεχωρίζουν για τον γλαφυρό σχεδιασμό τους.
Αυτή είναι η νέα γλώσσα που ο Ferragamo χρησιμοποιεί για την πολυτέλεια: ξεκάθαρα μοντέρνα, σοφιστικέ και φετιχιστικά επιθυμητή. Ένα diverse cast προσωπικοτήτων, που το καθένα φέρνει τη δική του διακριτή αυτοπεποίθηση, αναλαμβάνει να παρουσιάσει τα κομμάτια της κολεξιόν: Η πνοή των διαφορετικών οπτικών τους αντανακλά τη διάθεση και την ανεξαρτησία που εκπροσωπεί ο Ferragamo. Φωτογραφημένη δίπλα σε κιονοστοιχίες που παραπέμπουν στον χώρο που φιλοξένησε το show της συλλογής Άνοιξη - Καλοκαίρι 2023, αυτή η καμπάνια αποτελεί ένα αποκρυσταλλωμένο όραμα για τη "νέα αυγή" που ξημέρωσε για τον οίκο: Βαθιά ριζωμένη στην ιταλική ιστορία, αλλά μ' ένα σαφές όραμα προς στο μέλλον.
Από: Harpersbazaar.gr
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.