Lacoste X Sneaker10, και εγένετο L003 Neo
Η Lacoste παρουσίασε το ολοκαίνουριο L003 Neo sneaker σε μια pre-exclusive καμπάνια με διάσημους πρωταγωνιστές.

Η νέα συνεργασία του Κροκόδειλου με την αλυσίδα καταστημάτων λιανικής Sneaker10, ήταν τόσο απολαυστική, τόσο fresh και τόσο athleisure όσο φαντάζεστε. Μαζί με επιλεγμένα σημεία του δικτύου Sneaker10 και με βασικό όχημα το κατάστημα Sneaker10 της Ερμού, η Lacoste παρουσίασε το ολοκαίνουριο L003 Neo sneaker σε μια pre-exclusive καμπάνια, με πρωταγωνιστές τον ράπερ Μικρό Κλεφτη, τον musician/ performer Steve Onemanshow και τη χορογράφο Νεφέλη Θεοδότου.

Από το Σύνταγμα στου Ψυρρή και από το Θησείο στην Ερμού, ο Mikros Kleftis, ο Steve και η Νεφέλη απόλαυσαν τις βόλτες τους με το L003 Neo στο Κέντρο της Αθήνας, και προσγειώθηκαν στο φουτουριστικό δοκιμαστήριο-σωλήνα του Sneaker10 της Ερμού, αλλάζοντας outfit αλλά όχι sneaker!
Σε μια καμπάνια που τα είχε όλα, ρυθμό, ένταση, χρώμα, η Lacoste παρουσίασε σε συνεργασία με τα Sneaker10 το L003 Neo, το οποίο είναι μια σύγχρονη έκφραση αισθητικής και άποψης της ίδιας της Lacoste όσον αφορά τον τρόπο που αντιμετωπίζει τη μόδα και τον αθλητισμό.
Μια τολμηρή ιδέα προκειμένου να δημιουργήσει νέες τάσεις στο χώρο του fashion sport, θέλοντας να επαναπροσδιορίσει τη σχέση μόδας και αθλητισμού. Ένα νέο παπούτσι με ξεχωριστή ενέργεια και δυναμισμό που αγκαλιάζει τη σημερινή εποχή και την ίδια στιγμή δεν ξεχνάει την πλούσια ιστορία του, φέρνοντας μια νέα προσέγγιση από την πασαρέλα των επιδείξεων μόδας στο runway της ζωής μας.

Επιλεγμένα καταστήματα του δικτύου Sneaker10 ντύθηκαν σε πράσινες, κίτρινες και ροζ fluo αποχρώσεις, εμπνευσμένα από τη hero παλέτα του νέου L003 Neo sneaker, δημιουργώντας ένα μοναδικό in-store experience για τους πελάτες του δικτύου.
Κι επειδή οι απανταχού Κροκόδειλοι παίζουν ομαδικά, από αυτή την καμπάνια δεν θα μπορούσε να λείψει το στοιχείο του playfulness, με τη δημιουργία ενός Instagram φίλτρου. Με το Sneaker10 X L003 Neo φίλτρο, θα δείτε τη selfie σας από ένα νέο… πρίσμα.
Η Lacoste πρωτοπορεί και οραματίζεται μία ακόμα καινοτομία στο κομμάτι του lifestyle, συνδυάζοντας στυλ και αθλητισμό με "όχημα" το νέο sneaker, L003 Neo, μια απόδειξη ότι το ρετρό μπορεί να επιβιώσει και ταυτόχρονα να μεγαλουργήσει. Be bold!
Τα προϊόντα ένδυσης και υπόδησης Lacoste διατίθενται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Notos Com Holdings.
Η αλυσίδα εμπορίας και διάθεσης αθλητικών ειδών Sneaker10, αποτελεί εμπορικό σήμα της εταιρίας Cosmos Sport.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.