
Nomads, η νέα καμπάνια Kalogirou που αναδεικνύει τους περιηγητές του στυλ
Για το φετινό fashion videο και τη σειρά φωτογραφιών με τίτλο Nomads, η Kalogirou ταξίδεψε ως τη Μήλο, αξιοποιώντας το μαγευτικό σκηνικό του Σαρακήνικου.

Κάθε ταξίδι, σπουδαίο, μοιραίο και ωραίο, ξεκινά με ένα αποφασιστικό βήμα. Η νέα καμπάνια της Kalogirou με τίτλο "Nomads" ακολουθεί την περιήγηση των νομάδων σε ένα ουτοπικό και απόκοσμο τοπίο όπου η ανάγκη να βρουν ο ένας τον άλλον καθρεπτίζεται ως μια Όαση. Εκεί δεν υπάρχει σωστός και λάθος τρόπος παρά μόνο η ανάγκη να εκφραστούν όπως ακριβώς επιθυμούν. Αναζητούν το αντίδοτο στη μοναξιά. Φως και σκιά μπλέκουν σε μια αδιάλειπτη κίνηση. Σε μια εποχή που αδιάκοπα αλλάζει, η κινητικότητα είναι αρετή και η αντοχή προσόν.
Για το φετινό fashion videο και τη σειρά φωτογραφιών με τίτλο "Nomads", η Kalogirou ταξίδεψε ως τη Μήλο, αξιοποιώντας το μαγευτικό σκηνικό του Σαρακήνικου, μετατρέποντας το σε μια "λευκή" έρημο φτιαγμένη από άμμο, ήλιο και βράχια σμιλευμένα από τους αέρηδες και τα κύματα. Η ατμόσφαιρα είναι κατανυκτική, σαν μια ιεροτελεστία που βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι θόλοι προστατεύουν το λουλούδι της ελπίδας και προφυλάσσουν το οξυγόνο, την πηγή της ζωής. Νομάδες κατά μόνας διασχίζουν το δαιδαλώδες τοπίο, αποζητούν την Όαση. Τη βρίσκουν. Καθώς το πλάνο ανοίγει, σε μια σχισμή των βράχων, η μορφή ουράς γοργόνας δίνει ζωή σε μια Όαση. Μια γυναίκα στα κόκκινα βρίσκεται εκεί ακριβώς που αναβλύζει η πηγή και συμβολίζει τον αδιάκοπο κύκλο της ζωής. Κάθε καρέ περιγράφει με μαεστρία μια ιστορία αιχμηρής αισθητικής.

Πάνω στα ίχνη του παρελθόντος γράφονται νέες συναρπαστικές ιστορίες, όπως ακριβώς κάνει η Kalogirou από το 1890. Εκεί, στο απόκοσμο τοπίο της καμπάνιας, τα ειδικά επιλεγμένα statement παπούτσια και αξεσουάρ που φιλοξενεί η Kalogirou εξυψώνουν το αισθητικό αποτέλεσμα. Έτσι, ασημένιες και χρυσές λάμψεις αστράφτουν σε πέδιλα και ankle boots, εκπλήξεις από κόκκινο βρίσκουν ιδανική εφαρμογή σε πέδιλα με statement heels. Ένα clutch γίνεται τρόπαιο και προσφέρεται ως δώρο. Η διαχρονική γοητεία του nude ντύνει wedge εσπαντρίγιες για βήματα θερινά. Αυτή είναι η παρακαταθήκη της Kalogirou: είναι παρούσα σε κάθε εποχή, σε κάθε αλλαγή, σε κάθε στιγμή.

Βαθιά ανάσα. Οι νομάδες απομακρύνονται και παρασύρονται από τη δίνη της επιθυμίας. Τα βλέμματα διασταυρώνονται. Βρίσκουν ο ένας τον άλλο αλλά για λίγο, για μια στιγμή. Νομίζουν ότι συναντούν ο ένας τον άλλο. Κι όμως. Η ματιά γίνεται σκόνη, η εμπειρία γίνεται ανάμνηση μακρινή. Ο "θησαυρός" προσφέρεται ως δώρο και τότε έρχεται η ώρα να βγούμε από τη δική μας φούσκα. Διότι το μαζί πάντα κερδίζει την πλήξη της ερημιάς.
Οι συντελεστές
- Creative Direction & set design: Νίκος Υφαντής
- Film: Χρήστος Θεολόγου
- Φωτογράφος: Μάρα Δεσύπρη
- Styling: Νατασα Λιωνάκη
- Hairstyling: Jose Quijano
- Makeup: Δήμητρα Αλτάνη
- Οργάνωση Παραγωγής: This is Not Another Agency
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.