Το 7ο κατάστημα της Intimissimi Uomo άνοιξε στην Καλαμάτα

Σήμερα βρίσκονται 270 καταστήματα σε 13 χώρες σε όλον τον κόσμο.

Γράφει: Esquire Editors 20 Απριλίου 2023

Τo brand Intimissimi Uomo αποτελεί μέρος του Calzedonia Group.
Aπευθύνεται αποκλειστικά στον άντρα με συλλογές underwear, easywear, κάλτσες και μαγιό που προτείνουν ένα σύγχρονο αντρικό στυλ.

Στην Ελλάδα, η αλυσίδα επεκτείνει το δίκτυό της ανοίγοντας στην Καλαμάτα το 7ο κατάστημά της στο πλέον κεντρικό σημείο της πόλης: Αριστομένους & Παυσανίου 2.

Η ανδρική συλλογή βασίζεται σε μια μεγάλη ποικιλία υφασμάτων, ειδικά σχεδιασμένων έως και την τελευταία λεπτομέρεια για να προσφέρουν άνεση, πρακτικότητα και στιλ. Στόχος του brand είναι να παρέχει μια ολοκληρωμένη σειρά εσωρούχων και outerwear, πιτζάμες, κάλτσες αλλά και μαγιό – προσφέροντας την επιλογή στον σύγχρονο άντρα να βρίσκει ακριβώς αυτό που χρειάζεται για όλες τις ώρες της μέρας.

Το 7ο κατάστημα της Intimissimi Uomo άνοιξε στην Καλαμάτα

Η συλλογή άνοιξη-καλοκαίρι 2023 της Intimissimi Uomo εστιάζει στην ελαφρότητα των νέων μοτίβων και στα νέα iconic προϊόντα. Ξεχωρίζει η "Washed Collection" με νέες τεχνικές και μοτίβα dyeing ενώ must have είναι τα slub βαμβακερά πόλο πουκάμισα και τα delavé βαμβακερά πικέ πουκάμισα που προσφέρουν ένα casual look. Λινά πουκάμισα με κλασικό και μάο γιακά, T-shirts, παντελόνια και σορτς, όλα διαθέσιμα σε απλά σχέδια αλλά και με μοτίβα.

Στο κατάστημα Intimissimi Uomo θα βρείτε την εξαιρετικά δροσερή βαμβακερή σειρά Supima που εγγυάται μέγιστη διαπνοή και άνεση που διαρκεί. Η ποικιλία θα είναι ακόμα πιο πολύχρωμη φέτος με νέες delavé αποχρώσεις. Τέλος, πέρα από τη διευρυμένη συλλογή σε κάλτσες σε basic και fashion σχέδια και η beachwear collection ντύνει τις καλοκαιρινές στιγμές με τα πιο πρακτικά και stylish αντρικά μαγιό.

Το Intimissimi Uomo είναι ένα από τα 5 brands που εισάγει στην ελληνική αγορά ο όμιλος CALIN GROUP (CALZEDONIA, INTIMISSIMI, TEZENIS και FALCONERI).
 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα