Secret Dinner από το brand Dánte για τα 7 του χρόνια
Το δημοφιλές ελληνικό brand Dánte παρέθεσε ένα μυστικό δείπνο al fresco, αποκλειστικά για τους στενούς φίλους του.
Γιορτάζοντας επτά χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στο χώρο της ανδρικής μόδας, το δημοφιλές ελληνικό brand Dánte παρέθεσε ένα μυστικό δείπνο al fresco, αποκλειστικά για τους στενούς φίλους του, στον μαγευτικό κήπο του Dánte Home, στο Χαλάνδρι, την Πέμπτη 4 Μαΐου.
Με οικοδεσπότες τους ιδρυτές, Αντώνη Παπασταύρου και Αντριάνα Παρασκευοπούλου, αλλά και τον πρεσβευτή του brand, Γιώργο Καράβα, oι εκλεκτοί καλεσμένοι από τον καλλιτεχνικό και επιχειρηματικό χώρο μεταξύ άλλων, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον δημιουργικό κόσμο του Dánte στο φυσικό του περιβάλλον: μια εμβληματική μονοκατοικία στην καρδιά του Χαλανδρίου, με νοσταλγική διάθεση και αίγλη άλλης εποχής, που εξακολουθεί να σαγηνεύει. Μέσα από έναν συνεχή διάλογο με το χρόνο και τις ιστορίες που αφηγείται, οι προσκεκλημένοι οδηγήθηκαν στον μυστικό κήπο του σπιτιού, ο οποίος είχε μεταμορφωθεί σε μικρή Εδέμ.

Η super premium Belvedere Vodka δημιούργησε για τους συνδαιτυμόνες ευφάνταστα signature cocktails εμπνευσμένα από τη νέα συλλογή Ottavo για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023, ενώ το δείπνο συνόδευσαν εκλεκτές ετικέτες κρασιών από το Κτήμα Παλυβού. Η Πέννυ Μπαλτατζή, προσωπική φίλη του ιδρυτικού ζεύγους, πλαισίωσε αρμονικά το γαστρονομικό δείπνο με τις μοναδικές τζαζ μελωδίες της, χαρίζοντας μία ακόμα ξεχωριστή νότα στη γλυκιά ανοιξιάτικη βραδιά.
Οι καλεσμένοι έλαβαν ως συμβολικό δώρο το παντελόνι Jacopo, το οποίο αποτέλεσε το πρώτο σχέδιο που δημιούργησε η εταιρεία, και αποτελεί best seller μέχρι και σήμερα από τους απανταχού Danters, οι οποίοι μοιράζονται το ίδιο πάθος για τη μόδα, το design και τον κόσμο της τέχνης. Εξάλλου χάρη στην υψηλή ποιότητα και την απαράμιλλη σχεδιαστική προσέγγιση που σπάει τα ανδρικά στερεότυπα, αποθεώνοντας το layering, τα bold kimonos και τα ιδιαίτερα prints, η Dánte έχει αποκτήσει πιστούς υποστηρικτές εντός κι εκτός συνόρων, κερδίζοντας δικαίως μια περίοπτη θέση στο χάρτη της ανδρικής μόδας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.