
Ξέρουμε τι ετοιμάζει η Diesel για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024
Η νέα συλλογή της Diesel για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 παρουσιάστηκε μέσα από ένα φαντασμαγορικό rave στο Μιλάνο.
"Η Diesel λατρεύει τα πάρτι, γι’ αυτό καλέσαμε πάνω από 7.000 άτομα σε ένα δωρεάν rave, και στη συνέχεια στο φεστιβάλ κινηματογράφου μας. Η συλλογή είναι το ίδιο το πνεύμα της Diesel, δημοκρατική και πειραματική σε κάθε της κομμάτι. Πιστεύω ότι πρέπει να ζούμε τη ζωή μας στο μέγιστο, ότι κάθε μέρα πρέπει να είναι ένα πάρτι". - Glenn Martens, creative director της Diesel.
Diesel για τον λαό – ένα ελεύθερο 8άωρο fashion mega show, με τον σταθμό NTS, για πάνω από 7.000 καλεσμένους, με 6.000 εισιτήρια για το ευρύ κοινό, από τα οποία τα 1.500 δόθηκαν ως προτεραιότητα σε φοιτητές. Επιρροή, πειραματισμός, ευχαρίστηση, παιχνίδι: μια συλλογή φτιαγμένη για το πάρτι ως τρόπο ύπαρξης. Στο τέλος της βραδιάς, το show δεν τελειώνει: μια γιγαντιαία οθόνη, μεγέθους 26 επί 16 μέτρα, θα δείχνει δωρεάν ταινίες όλο το σαββατοκύριακο, επιλεγμένες από τη Diesel.

Αυτή η Diesel ζει κάθε στιγμή στο παρόν, με επεξεργασίες συχνά μοναδικές για κάθε κομμάτι. Ένα διαφανές μίνι αμάνικο φόρεμα έχει μια ραμμένη επίστρωση από ζέρσεϊ καμένη σε τυχαία σημεία, σαν το ζέρσεϊ να ξεφλουδίζει. Μια αμάνικη ανδρική μπλούζα είναι φτιαγμένη από ενωμένες στρώσεις ζέρσεϊ και μετά επεξεργασμένη, ενώ τζιν ενώνονται με μουσελίνα σαν περίβλημα.

Οι επεξεργασίες τονίζονται με εμπριμέ από μέσα, όπως στα devoré denim κομμάτια που εσωτερικά είναι τυπωμένα με το κόκκινο λογότυπο DIESEL. Άλλα κομμάτια, όπως παντελόνια και φούτερ έχουν εμπριμέ παραλλαγής τυπωμένο από μέσα, devoré denim τζην και σακάκια τυπώνονται εσωτερικά με ρίγες, ενώ γυναικεία devoré denim τοπ με κρυστάλλους, τζιν και μίνι φορέματα τυπώνονται εσωτερικά με ονειρικά φλοράλ σχέδια. Πλεκτά ζακάρ επεξεργάζονται για να μοιάζουν με πειραγμένο denim, με κλωστές που δεν κόβονται και θυμίζουν ιστούς αράχνης σε ζακέτες, τοπ και φορέματα.

Η χρηστικότητα απογειώνεται, με denim τοπ με φερμουάρ και παντελόνια και φούστες που φοριούνται μόνα τους ή ενώνονται με τα τοπ για να δημιουργήσουν ολόσωμες φόρμες. Παντελόνια έχουν μεγάλες cargo τσέπες που αφαιρούνται. Τσάντες μέσης ενώνονται για να δημιουργήσουν στράπλες τοπ ή μίνι φούστες.

Για τον εορτασμό του φεστιβάλ κινηματογράφου, δημιουργήθηκαν στάμπες που μοιάζουν με αφίσες ταινιών, σαν η Diesel να ήταν Χολιγουντιανό στούντιο- υπάρχουν ταινίες δράσης, επιστημονικής φαντασίας, ακόμα και ταινίες με γυναικεία μουσικά συγκροτήματα. Κάποιες φορές τα πόστερ τυπώνονται καθαρά πάνω σε T-shirts, ενώ άλλες μοιάζουν με γιγαντοαφίσες που έχουν ξεθωριάσει από τη βροχή και τον ήλιο, όπως σε δερμάτινα κομμένα με λέιζερ τοπ, φούστες και φορέματα. Χειροποίητα πανωφόρια με φερμουάρ κατασκευάζονται από τσαλακωμένα αληθινά πόστερ, για να μοιάζουν στη σιλουέτα τους με γούνα.
Τα εσώρουχα έχουν ιδιαίτερη σημασία μέσα από διαφανή τοπ και φορέματα. Κάποια είναι με σούρες, κάποια σαν κορμάκια, μαύρα ή σε μεταλλικά χρώματα. Υπάρχουν γραμμές σε χρωματικές αντιθέσεις, αλλά μονόχρωμα για ένα χρυσό lurex φόρεμα που μοιάζει με αγαλματίδιο του Χόλυγουντ. Βλέπουμε tuxedos για το κόκκινο χαλί σχεδόν να εξαφανίζονται με devoré, ενώ ζέρσεϊ φορέματα να εμφανίζονται μέσα από εσώρουχα.
Τα σανδάλια D-Vina Charm είναι τυπωμένα με αφίσες από το σινεμά, ενώ οι γόβες D-Woodstock slip έχουν στρογγυλεμένες γραμμές, όπως και τα σανδάλια D- Woodstock σαν ένα μεταλλικό κλουβί με το D της Diesel. Οι μπότες D-Cloud, ψηλές ως το μηρό, αλλά και οι γόβες κατασκευάζονται από denim σε καλούπι που μοιάζει σαν να έχει δέσιμο με λουριά, ενώ οι ανδρικές μπότες D-Hammer έχουν στο καλούπι τους το Diesel D. Υπάρχουν τσάντες με τυπώματα από τις αφίσες της Diesel, ενώ οι τσάντες 1DR έχουν χοντρές μεταλλικές αλυσίδες.
Τσόκερ και μπρασελέ μοιάζουν σαν τατουάζ, και τα γυαλιά ηλίου, μια συνεργασία της Diesel Eyewear με την Essilor Luxottica, έχουν λεπτούς μεταλλικούς σκελετούς ή στυλ γυαλιών εργασίας. Υπάρχουν Streamline ρολόγια από καουτσούκ με σχέδιο σκελετού και μια νέα συλλογή από ασημένια βραχιόλια με λάμψη σαν διαμάντια.
Το show πραγματοποιήθηκε στο Scalo Farini υπό την αιγίδα του Δήμου Μιλάνου.
CREDITS :
Creative Director: Glenn Martens
Styling: Ursina Gysi
Hair: Gary Gill
Make-up: Inge Grognard for @MACcosmetics
Set Design and Art Direction: Sayan Benbady
Original Soundtrack Composer: Senjan Jansen
VJ: Yusuke Murakami
Casting: Establishment NY
Beverage partner: Bulldog Gin
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.