
Η Zara γιόρτασε τα 30 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα
Το εορταστικό δείπνο και οι εκλεκτοί καλεσμένοι που τίμησαν με την παρουσία τους τη Zara.

Με αφορμή την επέτειο 30 χρόνων παρουσίας ZARA στην Ελλάδα, η Διοίκηση της Inditex Ελλάδος παρέθεσε ένα εορταστικό δείπνο για εκλεκτούς εκπροσώπους των Μέσων, στο βραβευμένο με δύο αστέρια Michelin εστιατόριο DELTA, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου.
Με φόντο το μαγευτικό φαληρικό δέλτα, διευθυντές περιοδικών και sites, fashion editors, οικονομικοί συντάκτες, επικεφαλής εμπορικών τμημάτων, και επώνυμοι φίλοι του brand, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τα νέα πιάτα του διακεκριμένου εστιατορίου που επιμελήθηκαν οι χαρισματικοί Chef Θάνος Φέσκος και Γιώργος Παπαζαχαρίας, σε ένα αναπάντεχο "γαστρονομικό αφήγημα" της σύγχρονης ελληνικής κουζίνας και του fine dining. Η εντυπωσιακή σάλα του DELTA φιλοξένησε αποκλειστικά για τη ZARA μια βραδιά εικαστικών διαστάσεων, με βρώσιμες δημιουργίες – κομψά έργα τέχνης, αποθεώνοντας τις έννοιες της βιωσιμότητας και της οικολογικής συνείδησης, που βρίσκονται εξάλλου και στον πυλώνα αξιών του Ομίλου Inditex.


Κατά το χαιρετισμό του, ο Ηλίας Μάλαμας, Γενικός Διευθυντής της Inditex Hellas, υπερθεμάτισε τη συμβολή της χώρας μας στην ιστορία της ZARA: "Η Ελλάδα αποτελεί κομβικό σημείο καθώς αποτέλεσε έναν από τους πρώτους διεθνείς προορισμούς για το brand, με το πρώτο flagship store να ανοίγει τις πύλες τους στην οδό Ερμού 9 το 1993. Χρόνια μετά, το 2008, εγκαινιάστηκε το κατάστημα-ορόσημο στην οδό Κοραή 2, που ήταν παγκοσμίως το πρώτο ZARA store με κριτήρια οικολογικής απόδοσης, μια δέσμευση της εταιρείας να κάνει τα καταστήματά της πιο βιώσιμα".



Στο ίδιο πλαίσιο, ο Raul Estradera, Head of Communication της Inditex Ισπανίας, που βρέθηκε στην Αθήνα ειδικά για την περίσταση, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι "η ελληνική αγορά αποτελεί σήμερα μία από τις μεγαλύτερες του Ομίλου Inditex σε πωλήσεις και Νο2 μετά την Ισπανία σε κατά κεφαλήν δαπάνες για την αγορά προϊόντων ZARA και των υπόλοιπων σημάτων του Ομίλου. Με το εμπνευσμένο στυλ τους, οι Έλληνες καταναλωτές ώθησαν από την πρώτη στιγμή τη ZARA να συνεχίσει να δημιουργεί υπεύθυνη μόδα για όλους, προσφέροντας καλύτερη ποιότητα, πιο μοντέρνες συλλογές και πιο βιώσιμες διαδικασίες".

Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα η ZARA αριθμεί στην Ελλάδα 40 καταστήματα σε 16 και πλέον πόλεις, ενώ την επόμενη χρονιά αναμένεται η λειτουργία του νέου concept store ZARA στον Πύργο Πειραιά, συνολικής
επιφάνειας 6000 τμ., που θα στεγάσει μαζί τα δυο brands Zara και Zara Home.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.