Στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας της attica είσαι εσύ
Τα πολυκαταστήματα attica παρουσιάζουν το νέο τους πρόσωπο μέσα από την καινούργια τους καμπάνια, You at your best.
Τα attica, τα πιο σύγχρονα και πρωτοπόρα πολυκαταστήματα της Ελλάδας, ανακοινώνουν το λανσάρισμα της νέας τους καμπάνιας με τίτλο "You at your best". Η δημιουργική ιδέα πίσω από τη νέα καμπάνια εστιάζει σε μια επιθυμία που μοιραζόμαστε όλοι μας: να ανακαλύψουμε την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας.
Μετά από μια περίοδο σημαντικών αλλαγών και ανανέωσης στους χώρους, στα brands μόδας και ομορφιάς, στις συλλογές και στις υπηρεσίες των πολυκαταστημάτων attica, η νέα καμπάνια αποτελεί την απόδειξη της δέσμευσής τους να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία στο αγοραστικό κοινό.
Η φράση "You at your best" αποτελεί τον πυρήνα της νέας καμπάνιας, διατυπώνοντας τη φιλοδοξία των attica να εμπνεύσουν τους πελάτες τους και να τους ενθαρρύνουν να εκφράσουν τον καλύτερό τους εαυτό σε κάθε πτυχή της ζωής τους. Από τον χώρο εργασίας μέχρι το γυμναστήριο, από μια απλή βόλτα μέχρι μια πιο επίσημη εκδήλωση, τα attica δεσμεύονται να μας προσφέρουν τα απαραίτητα για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και την ανάδειξη του προσωπικού μας στιλ.
Στην καμπάνια, όλοι οι τίτλοι ξεκινούν με τα δύο πρώτα γράμματα του brand, τα οποία ταυτόχρονα σχηματίζουν την αγγλική πρόθεση "at". Μια πρόθεση που λειτουργεί σαν δημιουργικό όχημα για να εκφράσουμε αυτό που θέλουμε σε κάθε περίπτωση: at work, at home, at play, at the party.
Η εικαστική αισθητική της καμπάνιας είναι λιτή με σύγχρονο τρόπο, με έντονη τυπογραφία που αλληλεπιδρά με τον κόσμο της μόδας.
Ο Βασίλης Μαραγκός, Διευθύνων Σύμβουλος της Newton Creative Agency, δήλωσε σχετικά: "Ήταν μεγάλη χαρά για εμάς να αναλάβουμε τη νέα επικοινωνία των attica. Στην Ελλάδα δεν έχουμε συχνά την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη καμπάνια στον χώρο της μόδας, από το αρχικό concept μέχρι την τελική υλοποίηση. Κι όταν ένα τόσο δημιουργικό project υποστηρίζεται από μια τόσο θετική συνεργασία, το αποτέλεσμα
επιβραβεύει όλους".
Η Φοίβη Παναγιωτοπούλου, Διευθύντρια Μarketing & E-commerce των
πολυκαταστημάτων attica, δήλωσε σχετικά: "Στα attica, παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας για υψηλές υπηρεσίες προς τους πελάτες μας, ανανεώνουμε την εικόνα μας εστιάζοντας στις επιθυμίες τους. Όλοι επιθυμούμε να ανακαλύπτουμε καθημερινά την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας, και εμείς στα attica αναλαμβάνουμε τη δέσμευση να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας και να τους εμπνέουμε, ανανεώνοντας συνολικά τους χώρους στα πολυκαταστήματά μας, παρέχοντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες και εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιό μας με ακόμα περισσότερες σύγχρονες επιλογές στα brands μόδας και ομορφιάς, προσφέροντας συλλογές για κάθε στιγμή της ημέρας και κάθε στιλ".
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκέψου την ιστοσελίδα www.atticadps.gr
FB: www.facebook.com/atticadps | IG: www.instagram.com/atticaofficial
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Joop: Η λονδρέζικη αισθητική που ορίζει τη νέα ανδρική μόδα
Η συλλογή JOOP! Fall/Winter 2025/26 επανασυστήνει την ανδρική κομψότητα μέσα από λονδρέζικες επιρροές, σύγχρονα υφάσματα και σχεδιασμό που ενώνει παράδοση και μοντέρνα αισθητική.
Η Meriem Bennani κερδίζει το Boss Awards για εξαίρετη προσφορά στα Art Basel Awards Miami Beach
Το πρώτο BOSS AWARD για Εξαίρετη Προσφορά απονεμήθηκε στην καλλιτέχνιδα Meriem Bennani κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας Τελετής Βραβείων Art Basel στο Miami Beach.
Mokka's Barbershop: Η grooming Μέκκα των σταρ είναι στα Πετράλωνα
Στα Κάτω Πετράλωνα, το Mokka’s Barbershop εξελίχθηκε σε στέκι για επαγγελματίες αθλητές και ντόπιους. Ο Μόκκα μας μιλά για την πορεία του, τις ιστορίες της γειτονιάς και το πώς ένα κουρείο έγινε θεσμός.
Γραφει Γιαννης ΜπελεσιωτηςΒρήκαμε τα ιδανικά ρούχα για ευελιξία, άνεση και προστασία στις χαμηλές θερμοκρασίες
Οι σειρές της Yamamay υπόσχονται ζεστασιά σαν αγκαλιά!
Συνεργασία της Dirty Laundry και του σωματείου "Ελπίδα" για καλό σκοπό
Η Dirty Laundry συνεργάζεται με το Σωματείο ΕΛΠΙΔΑ για μια limited edition συλλογή με ζωγραφιές παιδιών. Το 100% των εσόδων στηρίζει παιδιά με καρκίνο και τις οικογένειές τους.
Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine
Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.