
Κομψότητα με ένα σύγχρονο twist στη νέα καμπάνια της The Bostonians
Η καμπάνια A State Of Mind της The Bostonians φέρνει μία κομψή ανανέωση στο brand, αλλά και στο στυλ σου.

Με το βλέμμα στραμμένο στη Βοστώνη, η The Bostonians, στα πλαίσια της νέας Συλλογής Fall Winter 23/24 , παρουσιάζει την καμπάνια A State Of Mind και αποκαλύπτει τη νέα της εταιρική ταυτότητα, όπως προκύπτει από το εντυπωσιακό rebranding που πραγματοποιεί.
Αντλώντας έμπνευση από το πνεύμα ελευθερίας και πολιτισμού της Βοστώνης, η νέα καμπάνια της The Bostonians καθρεφτίζει την κλασική γοητεία και την casual κομψότητα του σύγχρονου Άνδρα, καλώντας τον να εκφραστεί μέσω του στιλ του όπως ποτέ άλλοτε.

Η νέα Συλλογή The Bostonians, που φέτος περιλαμβάνει εμπλουτισμένες κατηγορίες με πληθώρα νέων κωδικών, χαρακτηρίζεται από ένα άκρως ενδιαφέρον Preppy Style With a Twist – ένα "κλείσιμο ματιού" στο New England Style που χαρακτηρίζει τη Βοστώνη. Layered looks, cozy πουλόβερ σε ζεστά, γήινα χρώματα και ανθεκτικά, laid-back jackets συνθέτουν μία συλλογή που καλύπτει κάθε lifestyle και γούστο.
Στα πλαίσια του rebranding, η The Bostonians αποκαλύπτει ένα πιο νεανικό
πρόσωπο και μία ανανεωμένη εικόνα. Το εμβληματικό της λογότυπο
μεταμορφώνεται σε ένα εντυπωσιακό οικόσημο γεμάτο συμβολισμούς που
αποτελείται από την ασπίδα και τους προστάτες της, καθώς και το νέο motto.
Συγκεκριμένα:
Η ΑΣΠΙΔΑ
Βασικό στοιχείο του νέου The Bostonians οικοσήμου είναι η ασπίδα, που πλαισιώνει τον εμβληματικό πλέον κόμπο, υποδηλώνοντας ότι η μάρκα εμπνέεται από το παρελθόν αλλά έχει το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.
ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΑΣ
Τα αμερικάνικο άλογο και το ευρωπαϊκό ελάφι, πλαισιώνουν και προστατεύουν την ασπίδα και καταδεικνύουν την άρρηκτη σύνδεση των δύο ηπείρων.
ΤΟ MOTTO
Το motto της μάρκας "A State of Mind" ενσαρκώνει τη φιλοσοφία της The Bostonians. Μια φιλοσοφία που εκτείνεται πέρα από τη μόδα και τα ρούχα και σύμφωνα με την οποία όλοι οι άνδρες μπορούν να νιώσουν ελεύθεροι να εκφράζουν το στιλ τους και την προσωπικότητά τους.
Με ιστορία στον σχεδιασμό ρούχων υψηλής ποιότητας, η The Bostonians συνεχίζει να αγκαλιάζει την κομψότητα και τη διαχρονική αισθητική με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια. Κάθε κομμάτι της Συλλογής, αποτελεί ξεκάθαρη δήλωση εκλεπτυσμένης γοητείας και λειτουργικότητας, αντικατοπτρίζοντας τον αυθεντικό τρόπο ζωής του σύγχρονου άνδρα.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.