
Κομψότητα με ένα σύγχρονο twist στη νέα καμπάνια της The Bostonians
Η καμπάνια A State Of Mind της The Bostonians φέρνει μία κομψή ανανέωση στο brand, αλλά και στο στυλ σου.

Με το βλέμμα στραμμένο στη Βοστώνη, η The Bostonians, στα πλαίσια της νέας Συλλογής Fall Winter 23/24 , παρουσιάζει την καμπάνια A State Of Mind και αποκαλύπτει τη νέα της εταιρική ταυτότητα, όπως προκύπτει από το εντυπωσιακό rebranding που πραγματοποιεί.
Αντλώντας έμπνευση από το πνεύμα ελευθερίας και πολιτισμού της Βοστώνης, η νέα καμπάνια της The Bostonians καθρεφτίζει την κλασική γοητεία και την casual κομψότητα του σύγχρονου Άνδρα, καλώντας τον να εκφραστεί μέσω του στιλ του όπως ποτέ άλλοτε.

Η νέα Συλλογή The Bostonians, που φέτος περιλαμβάνει εμπλουτισμένες κατηγορίες με πληθώρα νέων κωδικών, χαρακτηρίζεται από ένα άκρως ενδιαφέρον Preppy Style With a Twist – ένα "κλείσιμο ματιού" στο New England Style που χαρακτηρίζει τη Βοστώνη. Layered looks, cozy πουλόβερ σε ζεστά, γήινα χρώματα και ανθεκτικά, laid-back jackets συνθέτουν μία συλλογή που καλύπτει κάθε lifestyle και γούστο.
Στα πλαίσια του rebranding, η The Bostonians αποκαλύπτει ένα πιο νεανικό
πρόσωπο και μία ανανεωμένη εικόνα. Το εμβληματικό της λογότυπο
μεταμορφώνεται σε ένα εντυπωσιακό οικόσημο γεμάτο συμβολισμούς που
αποτελείται από την ασπίδα και τους προστάτες της, καθώς και το νέο motto.
Συγκεκριμένα:
Η ΑΣΠΙΔΑ
Βασικό στοιχείο του νέου The Bostonians οικοσήμου είναι η ασπίδα, που πλαισιώνει τον εμβληματικό πλέον κόμπο, υποδηλώνοντας ότι η μάρκα εμπνέεται από το παρελθόν αλλά έχει το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.
ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΑΣ
Τα αμερικάνικο άλογο και το ευρωπαϊκό ελάφι, πλαισιώνουν και προστατεύουν την ασπίδα και καταδεικνύουν την άρρηκτη σύνδεση των δύο ηπείρων.
ΤΟ MOTTO
Το motto της μάρκας "A State of Mind" ενσαρκώνει τη φιλοσοφία της The Bostonians. Μια φιλοσοφία που εκτείνεται πέρα από τη μόδα και τα ρούχα και σύμφωνα με την οποία όλοι οι άνδρες μπορούν να νιώσουν ελεύθεροι να εκφράζουν το στιλ τους και την προσωπικότητά τους.
Με ιστορία στον σχεδιασμό ρούχων υψηλής ποιότητας, η The Bostonians συνεχίζει να αγκαλιάζει την κομψότητα και τη διαχρονική αισθητική με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια. Κάθε κομμάτι της Συλλογής, αποτελεί ξεκάθαρη δήλωση εκλεπτυσμένης γοητείας και λειτουργικότητας, αντικατοπτρίζοντας τον αυθεντικό τρόπο ζωής του σύγχρονου άνδρα.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.