Studio Nicholson + Zara, η τέλεια συμμαχία μόδας

Η 3η limited edition collection κυκλοφορεί στις 27 Νοεμβρίου.

Γράφει: Esquire Editors 20 Νοεμβρίου 2023

Με βάση την επιτυχία της περσινής συνεργασίας, η Studio Nicholson + Zara ένωσαν ξανά τις δυνάμεις τους, για να δημιουργήσουν την 3η limited edition collection, προσθέτοντας για πρώτη φορά γυναικεία ρούχα. Το παγκόσμιο λανσάρισμα θα πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου 2023, με γυναικεία, ανδρικά και οικιακά είδη να συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν την ισχυρή δημιουργική συμμαχία.

Timeless Sensory Silhouettes, for Modern Living" είναι ο τίτλος που δόθηκε στη διαδικασία σχεδιασμού που δημιουργήθηκε από τον ιδρυτή και δημιουργικό διευθυντή του Studio Nicholson, Nick Wakeman και τη Zara. Τα σημεία επαφής και στις 3 συλλογές είναι μια επέκταση του τρόπου ζωής της Wakeman, αποτελούν παράδειγμα του γούστου, του στυλ και της προσέγγισής της να επικεντρώνεται πάντα στα υλικά στον πυρήνα. "Η αποφασιστικότητα να ξεπεράσουμε τα όρια με καινοτόμα ρούχα και φυσικά υλικά ήταν η πρωταρχική φιλοσοφία για όλη τη συνεργασία – και αυτό είναι κάτι για το οποίο αισθάνομαι πολύ περήφανη. Έχουμε επικεντρώσει τις προσπάθειές μας στην προμήθεια υφασμάτων υψηλού διαμετρήματος με υποδειγματικά διαπιστευτήρια. Το "Fabric first" ήταν το μότο μου από τότε που ξεκίνησα το Studio Nicholson το 2010. Για μένα, η ποιότητα είναι ύψιστης σημασίας", εξήγησε η Wakeman. Οι σιλουέτες Studio Nicholson + Zara Womenswear είναι κατασκευασμένες με το συνηθισμένο πνεύμα και την αυστηρότητα του Nick Wakeman. Μια επιλογή από αποδομημένα κλασικά που μιλούν την ίδια σχεδιαστική γλώσσα με την αρθρωτή γκαρνταρόμπα του Studio Nicholson, υπάρχει μια προοδευτική αίσθηση σε κάθε αντικείμενο. Ένα μείγμα καλά καθορισμένης, γωνιακής νεωτερικότητας που εκτελείται με προηγμένες κατασκευές βρίσκεται στον πυρήνα αυτών των καθαρών, ζωντανών σχημάτων.

Studio Nicholson + Zara, η τέλεια συμμαχία μόδας

Οι καταναλωτές μπορούν να περιμένουν να βρουν μια χαρακτηριστική τάφρο από οργανικό βαμβάκι ή μια επιλογή pop over jacket με επένδυση για ψυχρότερα κλίματα μονωμένα με ανακυκλωμένο πούπουλο (και ένα αδιάβροχο ανακυκλωμένο νάιλον εξωτερικό). Είτε πρόκειται για ένα αξιόπιστο παντελόνι με όγκο πιέτας σε μαλλί πιστοποιημένο από το Responsible Wool Standard (RWS), ένα φόρεμα με ζώνη από οργανικό βαμβάκι, αριθμούς τζιν boxfresh από οργανικό βαμβάκι ή πλεκτά cocooning σε ανακυκλωμένα μείγματα κασμίρ, αυτά είναι υφάσματα με αποδεδειγμένη αξία.

ZARA

Τα υποδήματα και τα αξεσουάρ είναι κατασκευασμένα από δέρμα επιμελούς προέλευσης - περιλαμβάνονται σκόπιμα για να ολοκληρώσουν την ντουλάπα της κάψουλας και να βεβαιωθούν ότι η απτική στάση δεν σταματά στα ρούχα. Ο Nick Wakeman έχει φροντίσει να υπάρχει εναλλαξιμότητα σε όλες τις εμφανίσεις. Τα ανδρικά ενδύματα ακολουθούν τη θεωρία του kit-of-parts, με αντικείμενα που δίνουν προτεραιότητα στη συμβατότητα και την αφή. Μια εργαλειοθήκη από αιχμηρά, γυαλισμένα διαχωριστικά, όλα κατασκευασμένα χρησιμοποιώντας το ίδιο επίπεδο αφοσίωσης με τα γυναικεία ρούχα. Η σύγχρονη αρρενωπότητα αντηχεί με χαλαρή πολυστρωματοποίηση. Το ευκολοφόρετο παντελόνι όγκου από μαλλί RWS συνδυάζεται με ένα ανακυκλωμένο μπουφάν poly coach και φερμουάρ κατάδυσης σε ένα υπεύθυνο μείγμα βισκόζης και ανακυκλωμένου μαλλιού.

Ένα εμβληματικό μοντέλο στα σκαριά – ένα μάλλινο παλτό κατασκευασμένο από 77% μαλλί RWS και 23% νάιλον συγκρατεί τα χειμερινά κομμάτια μαζί και φέρνει μια παραδοσιακή γοητεία σε μια κατά τα άλλα σπορ στάση στο κέντρο της πόλης. Υπάρχει επίσης η είσοδος έκπληξη για την προσθήκη αξεσουάρ στις αρθρωτές εμφανίσεις - ο Nick Wakeman επανέφερε τη γραβάτα, φέρνοντας τη νοσταλγική "τελική πινελιά"
των ανδρικών ενδυμάτων πίσω στο προσκήνιο. Απαλά δομημένη και κομμένη για να αποβουτυρώνει το σώμα, αυτή η capsule συλλογή είναι σκληρά εργαζόμενα ρούχα φτιαγμένα για να μας κάνουν να νιώθουμε
καλά - δίνοντας στον χρήστη μια αίσθηση απελευθέρωσης και αυτονομίας.

ZARA

Μιλώντας για τα προϊόντα Homeware, ο Nick Wakeman εξήγησε: "Αυτός είναι ένας άλλος συναρπαστικός τομέας στον οποίο προσκληθήκαμε να τολμήσουμε με τη Zara. Στην προσφορά περιλαμβάνεται ένα
μαρμάρινο φωτιστικό με χάρτινη απόχρωση, μια κουβέρτα από μαλλί με την ίδια πιστοποίηση RWS όπως και στην ανδρική και γυναικεία συλλογή και αρθρωτά αντικείμενα που έχω σχεδιάσει για πολυλειτουργικές
χρήσεις. Ήθελα αυτά τα κομμάτια να ενισχύσουν τα σπίτια μας, τους χώρους μας.
ZARA

Το Studio Nicholson είχε πάντα ένα υποκείμενο επαναστατικό DNA, πηγαίνοντας ενάντια στις παροδικές τάσεις και τις αποδεκτές
παραδόσεις
. Έτσι, αντί να χρησιμοποιώ έναν επίσημο όρο όπως "έπιπλα", τα βλέπω ως "προσθήκες" που έχουν σχεδιαστεί για να φέρουν νέα υφή και ενδιαφέρον σε ένα δωμάτιο, με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιούμε το layering στην αρθρωτή ντουλάπα από εποχή σε εποχή. Το σπίτι είναι ο ιδιωτικός μας χώρος - είναι το μόνο μέρος που μας επιτρέπεται να διαχειριζόμαστε τους δικούς μας κανόνες!"

Ο καλός σχεδιασμός πρέπει να είναι προσβάσιμος σε όλους. Κάθε στοιχείο πρωτοτυπεί, έχει παραχθεί και τελειοποιηθεί χωρίς συμβιβασμούς. Συνεργασίες όπως αυτή με τη Zara αναμφίβολα θα ενθουσιάσουν τους θαυμαστές και των δύο brands. Με μια καμπάνια που γυρίστηκε από τη Louise & Maria Thornfeldt, αυτή η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις 25 Νοεμβρίου στο Zara.com και στις 27 Νοεμβρίου σε επιλεγμένα καταστήματα. Το Studio Nicholson ιδρύθηκε το 2010 από την Nick Wakeman. Με 20+ χρόνια εμπειρίας στον κλάδο του σχεδιασμού, η Wakeman ήταν αποφασισμένη να λανσάρει μια επωνυμία που αξιοποίησε τις δεξιότητες που είχε αποκτήσει τη δεκαετία του 1990, κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών της σπουδών στο Textile Design στο Chelsea School of Art. Η Wakeman είναι γνωστή για την ώθηση των παραμέτρων των δυνατοτήτων κλωστοϋφαντουργίας.

Αντλώντας έμπνευση από την ιαπωνική αρχιτεκτονική, τους εσωτερικούς χώρους, τη μουσική grunge, την υποκουλτούρα της δεκαετίας του 1990 και τα γεωλογικά τοπία, δημιουργεί προσαρμόσιμα, κομψά και πραγματικά λειτουργικά κομμάτια που αποτελούν τη βάση της απόλυτης modular wardrobe. Η Zara είναι μέρος της Inditex, ενός παγκόσμιου ομίλου λιανικής μόδας. Η ιστορία της Zara ξεκινά με το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στην ισπανική παραλιακή πόλη της A Coruña το 1975 και οι συλλογές της είναι επί του παρόντος διαθέσιμες σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα καταστημάτων και στο διαδίκτυο σε περισσότερες από 200 αγορές. Εστιασμένη στη συνεχή καινοτομία, η Zara προσφέρει προϊόντα μόδας για γυναίκες, άνδρες και παιδιά μέσω ενός επιχειρηματικού μοντέλου που τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο όλων όσων γίνονται.

Η Zara και η Inditex έχουν δεσμευτεί να επιτύχουν κλιματική ουδετερότητα έως το 2040.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.