Η ellesse αποκαλύπτει την νέα καμπάνια Racket Club

Με έμπνευση από τα αθλήματα ρακέτας.

Γράφει: Esquire Editors 10 Μαρτίου 2024

Η ιταλική εταιρεία αθλητικών ρούχων ellesse παρουσίασε πρόσφατα την καμπάνια "Racket Club" για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024. Τιμώντας την πλούσια κληρονομιά του brand, εδραιώνει εκ νέου την ellesse σαν ένα φιλόδοξο brand που απευθύνεται στη νέα γενιά καταναλωτών οι οποίοι εμπνέονται από τα αθλήματα ρακέτας.

Η πεμπτουσία της Racket Club ενσαρκώνεται από την ιταλική λέξη "sprezzatura": μια απροσδιόριστη γοητεία, ένα μίγμα πηγαίου στιλ, πνεύματος και έμφυτης αυτοπεποίθησης. Η Racket Club βασίζεται στην αίσθηση της κοινότητας, απευθύνεται σε όσους ανακαλύπτουν τη μαγική έλξη ενός τρόπου ζωής εμπνευσμένου από το γήπεδο. Στο τένις, στο πάντελ, στο σκουός και στο μπάντμιντον, η απόδοση εμπνέει τη μόδα, και η μόδα συνδυάζεται με την απόδοση. Δύο κόσμοι ενώνουν τις δυνάμεις τους. Δεν χρειάζεσαι ρακέτα για να γίνεις μέλος του club αλλά, αν όντως παίζεις, τότε αυτό το γήπεδο σου ανήκει.

Η πλατφόρμα Racket Club υπερβαίνει τα τερέν των αθλημάτων ρακέτας. Φέτος την άνοιξη, θα παρακολουθήσουμε το πρώτο της παιχνίδι με την παρουσίαση της μοντέρνας συλλογής "Sartoria". Η συλλογή αυτή αποπνέει "Αισθητική Γηπέδου" και αποτελεί μια αναβαθμισμένη έκφραση της κληρονομιάς του brand στα κομψά αθλητικά ρούχα που είναι εμπνευσμένα από την παράδοση της ellesse στο τένις. Ακολουθεί τα βήματα της συλλογής Sartoria Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023.

Η ellesse αποκαλύπτει την νέα καμπάνια Racket Club

Η ανδρική συλλογή περιλαμβάνει χαλαρά και oversized κομμάτια εμπνευσμένα από το τένις, όπως το μπλουζάκι polo, το αθλητικό μπουφάν και η φόρμα, ενώ τα γυναικεία κομμάτια δίνουν νέα διάσταση στα βασικά κλασικά αθλητικά είδη, όπως το μπουφάν και το φόρεμα τένις. Οι σιλουέτες έχουν εξελιχθεί, με τα παντελόνια φόρμας να είναι πιο φαρδιά και σε σχήμα καμπάνας, ενώ οι φούστες και τα φορέματα έχουν πιο κοντή και πιο εφαρμοστή γραμμή.

Η Racket Club και η Sartoria εδραιώνουν την ellesse στην πολιτιστική καρδιά των αθλημάτων ρακέτας. Κι αυτή είναι μόνο η αρχή.

Κεντρική διάθεση: Shop & Trade, 2103408400

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.