
Φινέτσα, τόλμη και street style γοητεία στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού
Ό,τι καλύτερο είδαμε μέσα από τον φωτογραφικό φακό του Γιώργου Αγγελή.

Νέα Υόρκη, 1943. Αντιλαμβανόμενοι ότι είναι αδύνατον να ταξιδέψουν στο Παρίσι με τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο να μαίνεται, οι Αμερικανοί εργαζόμενοι στη βιομηχανία της μόδας διοργανώνουν την πρώτη Εβδομάδα Μόδας με κύριο σκοπό να αποσπάσουν την προσοχή από τη γαλλική. Δύο χρόνια μετά, το 1945, πραγματοποιείται στην παριζιάνικη πόλη η πρώτη ανεπίσημη fashion week, η επισημοποίηση της οποίας έγινε το 1973 στο πλαίσιο της Γαλλικής Ομοσπονδίας Μόδας. Σήμερα, η Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού θεωρείται μία από τις πιο διακεκριμένες μαζί με εκείνες σε Λονδίνο, Μιλάνο και Νέα Υόρκη.
Αυτή την περίοδο, η γαλλική πρωτεύουσα βρίσκεται στο επίκεντρο της παγκόσμιας βιομηχανίας, μιας και διεξάγεται εκεί η Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής, παίρνοντας τη σκυτάλη από την Εβδομάδα Αντρικής Μόδας, που ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες και αποκάλυψε όλα όσα θα ορίσουν το αντρικό στυλ τη σεζόν άνοιξη/καλοκαίρι 2019, εντός και εκτός ντεφιλέ. Όπου εκτός αναφερόμαστε στο street style, η επιρροή του οποίου είναι στις μέρες μας μεγαλύτερη κι από εκείνη των φαντασμαγορικών επιδείξεων των διασημότερων οίκων μόδας. Άλλωστε, πότε άλλοτε η fashion κουλτούρα δεν διαμορφωνόταν περισσότερο από τους ανθρώπους που την αγαπούν και την παρουσιάζουν με το δικό τους στυλ απ' ότι σήμερα.
Ένας απ' αυτούς είναι και ο Γιώργος Αγγελής, που έχει συνεργαστεί με διεθνούς φήμης έντυπα και ιστοσελίδες μόδας σαν το W Magazine, το Elle, τη Grazia και άλλα.
Συνεργάτης και καλός φίλος του Esquire, ο Έλληνας φωτογράφος βρέθηκε στην παριζιάνικη πόλη και απαθανάτισε με το φακό του τα πιο στιλάτα αρσενικά της χώρας που κάνει μόδα εν δράσει.









Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.