Τα 'Cobra' Under Armour παπούτσια του Γιαννούλη Λαρεντζάκη σε συνεργασία με τον Same84
Το collaboration στήθηκε με αφορμή τη μεγάλη επιτυχία του Γιαννούλη και της ομάδας του, με την πρόκριση στο Final Four του Βερολίνου
Την Πέμπτη (23/5), ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης, αθλητής της Under Armour και παίχτης του Ολυμπιακού, χτύπησε ξανά σαν ‘’cobra’’!
Αυτή τη φορά όχι με τις αθλητικές του ικανότητες, αλλά με τα μοναδικά customized παπούτσια που δημιούργησε, αποκλειστικά για τον Lary, ο street artist Same84 ενόψει του Final Four της Ευρωλίγκα στο Βερολίνο.

Το collaboration στήθηκε με αφορμή τη μεγάλη επιτυχία του Γιαννούλη και της ομάδας του, με την πρόκριση στο Final Four του Βερολίνου. Το παπούτσι έκανε "πρεμιέρα" την Πέμπτη 23 Μαΐου, όταν ο παίχτης το φόρεσε στο media day του F4, και η "είδηση" έγινε ήδη viral στα sites και στα social. To παπούτσι ανέβηκε επίσης και στα κανάλια του Ολυμπιακού.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.