Ο Eminem μόλις λάνσαρε τη δική του συλλογή με ρούχα

Η Rag & Bone βάζει στο παιχνίδι του street style τον διάσημο ράπερ.

H Rag & Bone, το πνευματικό παιδί των David Neville και Marcus Wainwright, είναι ένα brand που καταπιάνεται κατά κύριο λόγο από το 2002 με street wear. Δεκαέξι χρόνια μετά την ίδρυσή της, αποφάσισε να συνεργαστεί με ένα σύμβολο των 00s, του hip hop αλλά και του street style.

Ναι, ο "πολύς" Eminem ήταν ο τελευταίος ράπερ που κρατούσε αποστάσεις από τον σχεδιασμό ρούχων, τελικά όμως φαίνεται πώς ενέδωσε.

Ο Eminem μόλις λάνσαρε τη δική του συλλογή με ρούχα

Και μπαίνει φουριόζος στο παιχνίδι παρουσιάζοντας μια συλλογή σε συνεργασία με το brand, όπου δίπλα σε τρία κοντομάνικα μπλουζάκι (πολύ προσεγμένα όσον αφορά την ποιότητα, την εφαρμογή και τις λεπτομέρειες) έρχεται να προστεθεί κι εκείνο το κομμάτι ρουχισμού με το οποίο έχει ταυτιστεί μέσα από τα χρόνια: το φούτερ με κουκούλα, γνωστότερο ως hoodie.

ρούχα eminem 2 hoodie

Προφανώς και υπάρχουν αναφορές στη συλλογή από το θεόμουρλο παρελθόν της περσόνας που συνήθιζε να ενδύεται ο Eminem. Ο Slim Shady έχει ήδη αφήσει το απότυπωμά του, εκτός από την καριέρα του ράπερ, και στα ρούχα που λανσάρει. Μάλιστα για το promotion της νέας αυτής προσπάθειας, η εταιρεία εκτός από τον Eminem φρόντισε να προσλάβει τον Darius Khondji για να σκηνοθετήσει την καμπάνια της. Ποιος είναι αυτός ρωτάς; Να σου πούμε πώς δεν είναι άλλος από τον διευθυντή φωτογραφίας του Seven, του εμβληματικού θρίλερ του David Fincher.

Αν, τώρα, έχεις ενθουσιαστεί με την προοπτική να φορέσεις ρούχα που επιμελήθηκε η great white hope του χιπ χοπ, μπορείς να τα βρεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Rag & Bone.

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.