Η Tommy Hilfiger παρουσιάζει τη Holiday Campaign με πρωταγωνιστές τη Sofia Richie Grainge και τον Damson Idris

Οι πρεσβευτές του brand ενώνονται σε μια καμπάνια που συνδυάζει μόδα και ψυχαγωγία, αποτυπώνοντας τη λάμψη της εορταστικής περιόδου.

Γράφει: Esquire Editors 20 Δεκεμβρίου 2024

Η Tommy Hilfiger, η οποία αποτελεί μέρος της PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσιάζει την καμπάνια Holiday 2024 με πρωταγωνιστές το style icon Sofia Richie Grainge και τον βραβευμένο ηθοποιό Damson Idris.

Το σκηνικό τοποθετείται σε μια εορταστική βραδιά, όπου οι δύο cultural icons συναντιούνται κατά τη διάρκεια της διαμονής τους σε ένα ξενοδοχείο στο Λος Άντζελες. Γοητευμένοι από την αβίαστη γοητεία και το effortless style του άλλου, δημιουργούν μια κινηματογραφική σύνθεση μόδας και ψυχαγωγίας. Η ενέργεια ανάμεσά τους ξεδιπλώνεται καθώς διασχίζουν τη νύχτα, τυλιγμένοι στη μαγεία της Tommy και τον ενθουσιασμό της εορταστικής περιόδου.

Η Tommy Hilfiger παρουσιάζει τη Holiday Campaign με πρωταγωνιστές τη Sofia Richie Grainge και τον Damson IdrisTommy Hilfiger

"Οι γιορτές είναι για να απολαμβάνουμε τη μαγεία και να παρασυρόμαστε στη στιγμή", δήλωσε η Sofia Richie Grainge. "Αυτή η καμπάνια αιχμαλωτίζει τη γοητεία και τη λάμψη της εορταστικής περιόδου. Το να προσφέρω δώρα είναι ο τρόπος μου να δείξω αγάπη και στοργή στην οικογένεια, και η Holiday συλλογή της Tommy, διαχρονική, κομψή και effortless, κάνει εύκολη την επιλογή ενός ξεχωριστού δώρου για όλους".

"Μια καμπάνια για τις γιορτές με τη Sofia απαιτούσε να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου στο στυλ”, δήλωσε ο Damson Idris. "Το να ντύνεσαι για την εορταστική περίοδο αφορά την επιλογή κομματιών που σε κάνουν να νιώθεις μοναδικός, είτε κρατάς ένα cool στυλ είτε κάνεις μια statement εμφάνιση. Με τη συλλογή της Tommy, είναι σίγουρο ότι θα κάνεις εντύπωση σε κάθε γιορτή.”

Η συλλογή Holiday 2024 της Tommy Hilfiger

Η συλλογή Holiday 2024 της Tommy Hilfiger προσφέρει το κλασικό American style του brand για κάθε στιγμή της εορταστικής βραδιάς. Ο οδηγός δώρων περιλαμβάνει essentials για τον κρύο καιρό – cozy knits, elevated outerwear, καθώς και χειμερινά scarves και τσάντες. Για πιο chic dinner parties, τα party-ready ensembles αποπνέουν τη σοφιστικέ γοητεία και την κομψότητα της σεζόν.
 
Ως παγκόσμιο style icon, νέα μητέρα και επιχειρηματίας, η Sofia Richie Grainge δίνει νέα πνοή στην έννοια του American Dream. Στην πρώτη της καμπάνια μετά τη γέννηση του παιδιού της, ενσαρκώνει τη σοφιστικέ αισθητική και την αυτοπεποίθηση. Ο βραβευμένος Βρετανός ηθοποιός Damson Idris φέρνει τη διαχρονική του αισθητική στο brand ως πρεσβευτής της TOMMY HILFIGER Menswear, με το αβίαστο London cool στυλ του.
  
Μπορείτε να συμμετάσχετε στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας: #TommyHilfiger και @TommyHilfiger, @SofiaRichieGrainge and @DamsonIdris.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.