Η HUGO παρουσιάζει next-level tailoring καμπανια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025: για μια νέα γενιά τολμηρού στυλ

Έχοντας φωτογραφηθεί από τον Dan Jackson υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Trey Laird και της ομάδας του, Team Laird, η καμπάνια επικεντρώνεται σε ευέλικτα, απόλυτα προσαρμόσιμα κοστούμια.

Γράφει: Esquire Editors 05 Μαρτίου 2025

Στην παγκόσμια διαφημιστική της καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025, η HUGO επαναπροσδιορίζει τη ραπτική. Έχοντας φωτογραφηθεί από τον Dan Jackson υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Trey Laird και της ομάδας του, Team Laird, η καμπάνια επικεντρώνεται σε ευέλικτα, απόλυτα προσαρμόσιμα κοστούμια. Η ετήσια αυτή καμπάνια θα παρουσιαστεί σε δύο κεφάλαια: το πρώτο την Άνοιξη/Καλοκαίρι και το δεύτερο το Φθινόπωρο/Χειμώνα.

Η HUGO παρουσιάζει next-level tailoring καμπανια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025: για μια νέα γενιά τολμηρού στυλ

Στο πρώτο κεφάλαιο, η HUGO αποτυπώνει έναν ανεξάρτητο νεαρό με ελεύθερο πνεύμα καθώς εξερευνά μια σειρά από κόκκινα δωμάτια. Το στυλ του sharply cut κοστουμιού του εξελίσσεται από κλασικό και διαχρονικό σε πρωτότυπο και εμπνευσμένο, συνδυασμένο με εφαρμοστό tank top, chunky δερμάτινες μπότες, ένα κοντομάνικο πουκάμισο με έντονα σχέδια και tailored σορτς.

HUGO Global Campaign Men

Tα looks του είναι εμπνευσμένα από το concept GO Suit: μια νέα HUGO προσέγγιση στη δημιουργία μιας ευέλικτης go-to tailored γκαρνταρόμπας για κάθε αισθητική και περίσταση.

HUGO Global Campaign Men

Η αφήγηση "go your way" της καμπάνιας υπογραμμίζει επίσης τη δέσμευση του brand για μια καλύτερη βιομηχανία μόδας. Έτσι γεννήθηκε το HUGO FORWARD, μια νέα πλατφόρμα που αναδεικνύει τη νεωτεριστική, τεχνολογικά προηγμένη προσέγγιση της HUGO στο design. Τα κομμάτια της σειράς HUGO FORWARD θα χαράξουν ένα μονοπάτι καινοτομίας, ακολουθώντας το μάντρα "Πρέπει να συνεχίσεις να κινείσαι για να παραμένεις μπροστά στο παιχνίδι".

HUGO Global Campaign Men

Το πρώτο λανσάρισμα του HUGO FORWARD έρχεται αυτή τη σεζόν: τρία tailored κομμάτια κατασκευασμένα από το plan-based HeiQ AeoniQ™, ένα επαναστατικό νήμα από κυτταρίνη ξύλου που ανταγωνίζεται τις ιδιότητες του πολυεστέρα. Πρόκειται για ένα αρθρωτό σύνολο ανδρικών κοστουμιών που περιλαμβάνει ένα μονόπετο σακάκι, ένα casual jacket και παντελόνια, όλα σε διαχρονικό μαύρο.

Τα κομμάτια HeiQ AeoniQ™ από μείγμα μαλλιού μπορούν να φορεθούν σε συνδυασμό ή ξεχωριστά, τόσο σε formal όσο και σε casual εμφανίσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η HUGO ενισχύει τη θέση της ως πρωτοπόρος στη ραπτική, καθώς αυτά είναι τα πρώτα κομμάτια κοστουμιών που δημιουργούνται με αυτήν την καινοτόμο ίνα και διατίθενται στην αγορά.

Στα social media, η HUGO θα ενισχύσει τον ενθουσιασμό γύρω από την καμπάνια, συνεργαζόμενη με content creators που ενσωματώνουν τη προσαρμοστικότητα και το αυθεντικό προσωπικό στυλ.

Σε φυσικά καταστήματα, ένα διαδραστικό ολόγραμμα θα αφηγείται την ιστορία της καμπάνιας στη βιτρίνα του καταστήματος HUGO στο Μιλάνο, παρουσιάζοντας έναν κινούμενο, ομιλούντα ολογραφικό Jean Carlo León που φοράει τα key looks. Παράλληλα, εντυπωσιακές βιτρίνες και merchandising εντός καταστημάτων παγκοσμίως θα αναδείξουν την αυθεντική, αυτοεκφραστική προσέγγιση του brand στην tailored ένδυση.

Η συλλογή HUGO Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα HUGO παγκοσμίως, μέσω συνεργατών χονδρικής και online στο hugo.com.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.