
Η HUGO παρουσιάζει next-level tailoring καμπανια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025: για μια νέα γενιά τολμηρού στυλ
Έχοντας φωτογραφηθεί από τον Dan Jackson υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Trey Laird και της ομάδας του, Team Laird, η καμπάνια επικεντρώνεται σε ευέλικτα, απόλυτα προσαρμόσιμα κοστούμια.

Στην παγκόσμια διαφημιστική της καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025, η HUGO επαναπροσδιορίζει τη ραπτική. Έχοντας φωτογραφηθεί από τον Dan Jackson υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Trey Laird και της ομάδας του, Team Laird, η καμπάνια επικεντρώνεται σε ευέλικτα, απόλυτα προσαρμόσιμα κοστούμια. Η ετήσια αυτή καμπάνια θα παρουσιαστεί σε δύο κεφάλαια: το πρώτο την Άνοιξη/Καλοκαίρι και το δεύτερο το Φθινόπωρο/Χειμώνα.

Στο πρώτο κεφάλαιο, η HUGO αποτυπώνει έναν ανεξάρτητο νεαρό με ελεύθερο πνεύμα καθώς εξερευνά μια σειρά από κόκκινα δωμάτια. Το στυλ του sharply cut κοστουμιού του εξελίσσεται από κλασικό και διαχρονικό σε πρωτότυπο και εμπνευσμένο, συνδυασμένο με εφαρμοστό tank top, chunky δερμάτινες μπότες, ένα κοντομάνικο πουκάμισο με έντονα σχέδια και tailored σορτς.

Tα looks του είναι εμπνευσμένα από το concept GO Suit: μια νέα HUGO προσέγγιση στη δημιουργία μιας ευέλικτης go-to tailored γκαρνταρόμπας για κάθε αισθητική και περίσταση.

Η αφήγηση "go your way" της καμπάνιας υπογραμμίζει επίσης τη δέσμευση του brand για μια καλύτερη βιομηχανία μόδας. Έτσι γεννήθηκε το HUGO FORWARD, μια νέα πλατφόρμα που αναδεικνύει τη νεωτεριστική, τεχνολογικά προηγμένη προσέγγιση της HUGO στο design. Τα κομμάτια της σειράς HUGO FORWARD θα χαράξουν ένα μονοπάτι καινοτομίας, ακολουθώντας το μάντρα "Πρέπει να συνεχίσεις να κινείσαι για να παραμένεις μπροστά στο παιχνίδι".

Το πρώτο λανσάρισμα του HUGO FORWARD έρχεται αυτή τη σεζόν: τρία tailored κομμάτια κατασκευασμένα από το plan-based HeiQ AeoniQ™, ένα επαναστατικό νήμα από κυτταρίνη ξύλου που ανταγωνίζεται τις ιδιότητες του πολυεστέρα. Πρόκειται για ένα αρθρωτό σύνολο ανδρικών κοστουμιών που περιλαμβάνει ένα μονόπετο σακάκι, ένα casual jacket και παντελόνια, όλα σε διαχρονικό μαύρο.
Τα κομμάτια HeiQ AeoniQ™ από μείγμα μαλλιού μπορούν να φορεθούν σε συνδυασμό ή ξεχωριστά, τόσο σε formal όσο και σε casual εμφανίσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η HUGO ενισχύει τη θέση της ως πρωτοπόρος στη ραπτική, καθώς αυτά είναι τα πρώτα κομμάτια κοστουμιών που δημιουργούνται με αυτήν την καινοτόμο ίνα και διατίθενται στην αγορά.
Στα social media, η HUGO θα ενισχύσει τον ενθουσιασμό γύρω από την καμπάνια, συνεργαζόμενη με content creators που ενσωματώνουν τη προσαρμοστικότητα και το αυθεντικό προσωπικό στυλ.
Σε φυσικά καταστήματα, ένα διαδραστικό ολόγραμμα θα αφηγείται την ιστορία της καμπάνιας στη βιτρίνα του καταστήματος HUGO στο Μιλάνο, παρουσιάζοντας έναν κινούμενο, ομιλούντα ολογραφικό Jean Carlo León που φοράει τα key looks. Παράλληλα, εντυπωσιακές βιτρίνες και merchandising εντός καταστημάτων παγκοσμίως θα αναδείξουν την αυθεντική, αυτοεκφραστική προσέγγιση του brand στην tailored ένδυση.
Η συλλογή HUGO Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα HUGO παγκοσμίως, μέσω συνεργατών χονδρικής και online στο hugo.com.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.
Άνοιξε το νέο επίσημο κατάστημα Harley-Davidson στην Αττική
Η Harley-Davidson, σε συνεργασία με τον Όμιλο Φάις, εγκαινίασε νέο κατάστημα στο Κορωπί. Ο χώρος 1.200 τ.μ. προσφέρει νέες μοτοσυκλέτες, ένδυση, αξεσουάρ και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Πώς να φορέσεις ένα δερμάτινο jacket
Ξέχνα τα ξεπερασμένα στερεότυπα γύρω από το δερμάτινο μπουφάν. Δες πώς να επιλέξεις σχέδιο, εφαρμογή και συνδυασμούς που ανανεώνουν το look σου, με tips από σύγχρονες εμφανίσεις.
Γραφει Γιαννης ΜπελεσιωτηςBECKHAM x BOSS | Ο David Beckham είναι το απόλυτο αφεντικό
Πιστός στη φιλοσοφία του layering και της πρακτικής φινέτσας, ο David Beckham δε δημιουργεί trends, είναι ο ίδιος το trend. Σήμερα, με τη δεύτερη κατά σειρά συλλογή BECKHAM x BOSS F/W 2025 ξέρει τι θα φοράς αύριο για να δείχνεις κομψός.