Βοηθήστε τα αγόρια και τους άνδρες με το στιλ τους

Υπάρχει ένα multi-brand κατάστημα στο Κολωνάκι που μπορεί να διασώσει το καθημερινό ανδρικό ντύσιμο. Λέγεται Tusk.

Γράφει: Esquire Editors 25 Απριλίου 2025

Νιώθετε ότι το αγόρι σας, ο άντρας της ζωής σας ή ο έφηβος γιος σας δεν το έχει με το στιλ; Θέλετε να τους βοηθήσετε, προτείνοντας ως λύση μία και μόνη διεύθυνση; Στην καρδιά του Κολωνακίου, το Tusk, που άνοιξε τις πόρτες του πριν περίπου δύο χρόνια, κερδίζει συνεχώς την προτίμηση και την εμπιστοσύνη των πιο ψαγμένων Αθηναίων, προσφέροντας μια curated συλλογή από premium ευρωπαϊκά brands, που ισορροπούν ανάμεσα στη σύγχρονη κομψότητα και τη χαλαρότητα του smart casual ντυσίματος, χωρίς ποτέ να φτάνουν στην υπερβολή.

Βοηθήστε τα αγόρια και τους άνδρες με το στιλ τουςΓιώργος Καπλανίδης

Το Tusk ξεχωρίζει καταρχάς για τη μοναδική του ταυτότητα, αποφεύγοντας τα στερεότυπα της luxury μόδας ή του αυστηρού formal ντυσίματος. Εδώ οι άντρες βρίσκουν τη μέση λύση που αναζητούν για το καθημερινό τους ντύσιμο. Δεν είναι πολυτελές, δεν είναι streetwear, δεν είναι formal, ούτε lifestyle. Είναι όλα αυτά μαζί, σε απόλυτη ισορροπία.

TuskΓιώργος Καπλανίδης

Πάνω απ’ όλα, όμως, το Tusk φέρνει κάτι χρήσιμο και αναγκαίο στο ανδρικό ντύσιμο, γιατί ενώ μπορείτε να βασίζεστε στο ότι οι προτάσεις του είναι πάντα μέσα στη μόδα, ρίχνει κυρίως το βάρος του, στην άψογη ραφή, στα ποιοτικά υφάσματα και στον διαχρονικό σχεδιασμό -αυτό ακριβώς που έχει σημασία για τους περισσότερους άντρες με προσωπικότητα, ανεξάρτητα από την ηλικία τους.

TuskΓιώργος Καπλανίδης

Τα πιο επιδραστικά και επίκαιρα ευρωπαϊκά ονόματα

Το Tusk απευθύνεται στον άνδρα που αναζητά ρούχα υψηλής ποιότητας με χαρακτήρα, μακριά από μαζικές επιλογές, δίνοντας έμφαση στην αυθεντικότητα και το διαχρονικό στυλ.Το brand portfolio του περιλαμβάνει μερικά από τα πιο επιδραστικά και επίκαιρα ευρωπαϊκά ονόματα, όπως Maison Kitsuné, Officine Générale, Arrels Barcelona, Etudes, Common Projets, Premiata, Ron Dorff, Altea, Closed, Aspesi, Norse Projects, Roberto Collina, Histoires de Parfums and Tateossian.

TuskΓιώργος Καπλανίδης

Η έμπειρη ομάδα του καταστήματος δίνει επίσης ιδιαίτερη σημασία και στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, προσφέροντας υπηρεσίες όπως home delivery, last-minute διορθώσεις και προτάσεις styling προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε πελάτη. Στόχος η δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης με το κοινό του, επιτρέποντας στους πελάτες να ανακαλύπτουν συνεχώς νέες πτυχές του προσωπικού τους στυλ, μέσα σε ένα safe space αφιερωμένο αποκλειστικά και μόνο στον άνδρα.

Tusk Athens
Πατριάρχου Ιωακείμ & Λουκιανού 28, Κολωνάκι, 10675, Αθήνα
+30 216 0019999
@tuskathens

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.