IUMAN-Intimissimi Uomo, ένα νέο όνομα για να γιορτάσουμε δέκα χρόνια επιτυχίας με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον

Μια τολμηρή αλλαγή για την Intimissimi Uomo για το μέλλον των ανδρικών εσωρούχων

Το Intimissimi Uomo γιορτάζει τη 10η επέτειό του με μια σημαντική εξέλιξη που σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής: τη γέννηση του IUMAN-Intimissimi Uomo. Μια αλλαγή που δεν αφορά απλώς την ονομασία, αλλά ένα τολμηρό και αποφασιστικό βήμα προς το μέλλον των ανδρικών εσωρούχων, διατηρώντας παράλληλα την παράδοση στην ποιότητα, την άνεση και την καινοτομία.

IUMAN-Intimissimi Uomo, ένα νέο όνομα για να γιορτάσουμε δέκα χρόνια επιτυχίας με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον

Ξεκινώντας στα τέλη του 2014 για να προσφέρει στα ανδρικά εσώρουχα έναν αποκλειστικό χώρο, το Intimissimi Uomo ανταποκρίθηκε αμέσως στις ανάγκες ενός σύγχρονου και εκλεπτυσμένου κοινού, προσφέροντας υψηλής ποιότητας ενδύματα και μια αγοραστική εμπειρία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των ανδρών. Σήμερα, το brand διαθέτει σχεδόν 500 καταστήματα σε 23 χώρες και έχει επεκτείνει την προσφορά του σε homewear, knitwear και μαγιό, προκειμένου να καλύψει κάθε ανάγκη του σύγχρονου άνδρα.

Η Intimissimi Uomo γιορτάζει τα 10 χρόνια ζωής με ένα νέο όνομα

Νέο όνομα για την INTIMISSIMI UOMO

Με το IUMAN-Intimissimi Uomo, το ίδιο το όνομα γίνεται το σύμβολο μιας εξέλιξης, σύντομης, άμεσης και άμεσα αναγνωρίσιμης. Το νέο όνομα του brand περιλαμβάνει τη λέξη "MAN", για να τονίσει την ισχυρή σύνδεση με το κοινό-στόχο του. Η νέα οπτική ταυτότητα, με ένα λογότυπο που διαθέτει μια τολμηρή και αποφασιστική γραμματοσειρά, αντανακλά τις αξίες της δύναμης, της ταυτότητας και της απλότητας και καθιερώνεται ως ένα σύμβολο υψηλής απήχησης και αποφασιστικότητας.

To IUMAN-Intimissimi Uomo δεν προσφέρει πλέον απλώς ένα προϊόν, αλλά μετατρέπει κάθε επιλογή που σχετίζεται με τα εσώρουχα σε μια πραγματική εμπειρία άνεσης. Το brand ξανασκέφτεται τα εσώρουχα, με σύγχρονες, λειτουργικές λύσεις και μια σειρά από κομμάτια που αγκαλιάζουν μια ποικιλία ινών, εφαρμογών, μεγεθών και στυλ, δημιουργώντας παράλληλα μια ιδανική ισορροπία μεταξύ σχεδιασμού και λειτουργικότητας. Με τόλμη και χιούμορ, το IUMAN-Intimissimi Uomo παρουσιάζεται ως ένα visionary brand, που δεσμεύεται να επαναπροσδιορίσει τα ανδρικά εσώρουχα και να τα αναβαθμίσει σε μια καθημερινή εμπειρία απόλαυσης.

Νέο όνομα για την INTIMISSIMI UOMO

Η νέα ονομασία IUMAN-Intimissimi Uomo θα συνοδεύεται από το Intimissimi Uomo για την πρώτη φάση της μετάβασης, προκειμένου να διατηρηθεί η σύνδεση με το παρελθόν, ενώ παράλληλα προχωρά στο μέλλον. Η νέα ταυτότητα του IUMAN-Intimissimi Uomo είναι ένα σαφές μήνυμα ανανέωσης και μια υπόσχεση για συνεχή καινοτομία, έτοιμη να γράψει το επόμενο κεφάλαιο σε μια ιστορία που πάντα ήξερε πώς να συνδυάζει την παράδοση με τη σύγχρονη εποχή.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.