
Η REPLAY ανακοινώνει νέο κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
Το κορυφαίο ιταλικό fashion brand με παγκόσμια απήχηση και διεθή αισθητική, ετοιμάζεται να αφήσει το αποτύπωμά του και στη συμπρωτεύουσα

Η REPLAY, το κορυφαίο ιταλικό fashion brand με παγκόσμια απήχηση και διαχρονική αισθητική, ενισχύει δυναμικά την παρουσία της στην ελληνική αγορά με το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στη συμβολή των οδών Μητροπόλεως και Αριστοτέλους.
Το κατάστημα στεγάζεται στο ισόγειο του εμβληματικού ξενοδοχείου Electra Palace, στην καρδιά της πόλης, και αποτελεί έναν ξεχωριστό προορισμό αγορών τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες της.

Το νέο κατάστημα REPLAY στη Θεσσαλονίκη
Το νέο REPLAY κατάστημα είναι σχεδιασμένο με βάση τη σύγχρονη urban αισθητική και τις αυθεντικές αξίες του brand. Φιλοξενεί επιλεγμένες αντρικές και γυναικείες συλλογές ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, προσφέροντας μια premium εμπειρία shopping με signature ιταλικό χαρακτήρα.
Η REPLAY συνεχίζει να επενδύει σταθερά στην ελληνική αγορά, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και στη στρατηγική επέκταση της παρουσίας της σε σημεία υψηλής αισθητικής και εμπορικής σημασίας. Το νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη ενισχύει την ανάπτυξη του brand στη Βόρεια Ελλάδα, αναδεικνύοντας τη φιλοσοφία της urban πολυτέλειας, της καινοτομίας και της διαχρονικής ποιότητας που χαρακτηρίζει κάθε συλλογή της REPLAY.
Σχετικά με την REPLAY
Η REPLAY, με έτος ίδρυσης το 1981 στην Ιταλία, έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους οίκους denim και casual fashion παγκοσμίως, με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες, μέσω καταστημάτων και corners. Ξεχωρίζει για την προσοχή στη λεπτομέρεια, την τεχνολογική καινοτομία στα υφάσματα και τη συνεχή ανανέωση των συλλογών της.
Επιπλέον, η REPLAY επενδύει στη βιωσιμότητα, λανσάροντας eco-friendly συλλογές denim που υιοθετούν υπεύθυνες πρακτικές παραγωγής, μειώνοντας το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

H REPLAY είναι παρούσα σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, τη Μέση Ανατολή, την Ασία, την Αμερική και την Αφρική, σε πάνω από 50 χώρες. H REPLAY διανέμει τα προϊόντα της, μέσω 105 καταστημάτων, 125 corners και 4.000 πελάτες χονδρικής.
H FASHIONBOX ΕΛΛΑΣ Α.Ε., η εταιρία που εισάγει και προωθεί τα προϊόντα REPLAY, διαθέτει συνολικά 21 καταστήματα.
Συγκεκριμένα, το δίκτυο περιλαμβάνει:
- 8 REPLAY stores σε Αττική, Θεσσαλονίκη & Ύδρα
- 4 Franchise REPLAY stores στην Βουλγαρία
- 2 REPLAY stores στην Κύπρο
- 2 corners εντός των ATTICA σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη
- 5 Οutlet σε Αττική, Θεσσαλονίκη & Λάρισα
Παράλληλα, η εταιρία συνεργάζεται με 200 πελάτες χονδρικής, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία του brand στις αγορές, όπου δραστηριοποιείται.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.