
Ιστορίες Χειροτεχνίας από την Ιταλία και την Tod's
Η Tod's γιορτάζει το Gommino ως σύμβολο διαχρονικής κομψότητας με το βιβλίο Italian Hands - Artisanal Stories from Italy που αποτίνει φόρο τιμής στην αριστεία του Made in Italy και στον ιταλικό τρόπο ζωής
Το Gommino, σύμβολο διαχρονικής κομψότητας, αποτελεί μία από τις πιο αυθεντικές εκφράσεις της ιταλικής δεξιοτεχνίας. Κάθε ζευγάρι loafers Gommino ενσωματώνει τη χειροποίητη τεχνογνωσία (Artisanal Intelligence) και την υψηλή ποιότητα που η Tod’s προωθεί παγκοσμίως. Δεν πρόκειται απλώς για ένα προϊόν, αλλά για ένα σύμβολο ενός τρόπου ζωής, όπου η προσοχή στη λεπτομέρεια και το πάθος για την ομορφιά είναι αδιαπραγμάτευτες αξίες.

Το Italian Hands αφηγείται την ιστορία της Ιταλίας μέσα από τα χέρια των τεχνιτών αλλά και μέσα από προσωπικότητες με ξεχωριστή κομψότητα και αισθητική, που συνεργάζονται στενά μαζί τους για να κρατήσουν ζωντανή την παράδοση. Ανάμεσά τους είναι ο Giberto Arrivabene και η Bianca di Savoia-Aosta, που συνδέονται με τον Gianni Seguso, δάσκαλο της υαλουργίας από τη Μουράνο· η Lola Montes Schnabel με τον Rosario Spina, μάστορα της τερακότας· η Madina Visconti με τον Ernesto Carati, τεχνίτη του μπρούτζου· και ο Carlo Clavarino με τον Christian Belforte, ειδικό στην παρασκευή πέστο.

Το βιβλίο δεν είναι απλώς ένας φόρος τιμής στο παρελθόν, αλλά λειτουργεί και ως γέφυρα ανάμεσα στις γενιές. Αναδεικνύει πόσο καθοριστική είναι η αξία της χειροτεχνίας για το μέλλον. Οι νέοι τεχνίτες, μαθητευόμενοι δίπλα σε έμπειρους δασκάλους, συνεχίζουν την κληρονομιά του Made in Italy με φρέσκες ιδέες και σύγχρονες οπτικές, διατηρώντας την Ιταλία ως παγκόσμιο σύμβολο ποιότητας και εκλεπτυσμένου γούστου.

Alessandro Medina (Οίκος Tod’s), Λου Φάις, Σάμι Φάις
Όπως δηλώνει ο Diego Della Valle, Πρόεδρος του Ομίλου Tod’s:
"Αυτό το βιβλίο είναι ένας φόρος τιμής σε όσους, κάθε μέρα, με πάθος και αφοσίωση, συμβάλλουν στη διατήρηση ενός θεμελιώδους κομματιού της πολιτιστικής μας ταυτότητας. Είναι μια αναγνώριση σε εκείνους που ξέρουν να αναδεικνύουν την τέχνη της χειροτεχνίας, μετατρέποντάς την σε σύμβολο αυθεντικής, διαχρονικής ποιότητας — ακόμη και για τις νέες γενιές."

Ιωάννα Αγγελή (Marketing Director Kalogirou S.A.), Σωτήρης Κοντιζάς
Το Italian Hands εμπλουτίζεται με έναν πρόλογο από τη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό Michelle Yeoh, η οποία στοχάζεται πάνω στην αξία της χειροτεχνίας ως μια βαθιά σύνδεση ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον. Η συμβολή της αποτελεί μια επιπλέον αναγνώριση της ποιότητας του Made in Italy και του μοναδικού τρόπου ζωής που αυτό αποπνέει.

Caterina Guarnieri (Οίκος Tod’s), Γιώργος Καράβας
Το Italian Hands αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα στο ταξίδι της Tod’s για την προώθηση της ιταλικής δεξιοτεχνίας, αισθητικής και κουλτούρας. Το βιβλίο παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στη μπουτίκ της Tod’s στο Μιλάνο, στις 8 Απριλίου, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Σχεδίου (Design Week).

Η εκδότρια της Madame Figaro Ελένη Στασινοπούλου
Το ταξίδι συνεχίζεται, με επόμενο σταθμό την Αθήνα. Για να γιορτάσουν το γεγονός, ο Όμιλος Φάις σε συνεργασία με τον οίκο Tod’s παρουσίασαν το βιβλίο Italian Hands, καθώς και δύο limited edition εκδοχές των εμβληματικών Gommini, σε ένα exclusive κάλεσμα. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το συλλεκτικό βιβλίο Italian Hands, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκαν τα δύο αποκλειστικά σχέδια των Gommini – ένα ανδρικό και ένα γυναικείο – διαθέσιμα διεθνώς αποκλειστικά στη μπουτίκ Tod’s στην Αθήνα.

Alessandro Medina (Οίκος Tod’s), Σάμι Φάις
Το γυναικείο Gommino διατίθεται με δερμάτινες λεπτομέρειες κομμένες με λέιζερ, σε ένα χαρούμενο και δροσερό κίτρινο χρώμα, που αποτυπώνει ιδανικά το καλοκαιρινό πνεύμα. Παράλληλα, ένα ζεστό και πλούσιο καραμελέ χρώμα προσφέρει μια κομψή και γήινη εναλλακτική. Ο σύνθετος αυτός σχεδιασμός αναβαθμίζει τη διαχρονική σιλουέτα με μια σύγχρονη, καλλιτεχνική πινελιά, αναδεικνύοντας τη δέσμευση της Tod’s στην καινοτομία και την εκλεπτυσμένη αισθητική.

Ροζάνα Γεωργίου
Για τους άνδρες, το κλασικό Gommino αποκτά έναν κομψό και ευέλικτο μπλε τόνο, με ένθετα σε τιρκουάζ χρώμα. Αυτή η βαθιά και εκλεπτυσμένη απόχρωση προσφέρει μια σύγχρονη εκδοχή ενός διαχρονικού αγαπημένου σχεδίου.

Γκάια Μερκούρη, Δωροθέα Μερκούρη, Μαρία-Σοφία Κουράκου
Tod’s Boutique: Πανεπιστημίου 4, Αθήνα
Σχετικά με τον Όμιλο Φάις
Ο Όμιλος Φάις αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ομίλους λιανικής και χονδρικής στην Ελλάδα με εδραιωμένη παρουσία και διευρυμένο αποτύπωμα στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης. Με 45 χρόνια εμπειρίας των βασικών μετόχων, με ένα δυναμικό χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει περισσότερα από 100 διεθνή brands, και με διαρκή επέκταση σε 6 συνολικά χώρες, o Όμιλος Φάις συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά σε τομείς υψηλής ανάπτυξης, ενισχύοντας την παρουσία του σε βασικές αγορές και διευρύνοντας το δίκτυό τoυ.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.