
Η ελληνική πετσέτα θαλάσσης που σαρώνει στο εξωτερικό
Το πρώτο μακροβιότερο πολυκατάστημα στον κόσμο έχει στην βιτρίνα του μια ελληνική φίρμα. Ναι, η Sun of a Beach, με συν-ιδρύτριες τη Μελίνα Πίσπα και την Έλλη Ρούντου είναι μια ελληνική παγκόσμια επιτυχία με προϊόντα made in greece.

Το Le Bon Marché είναι το πρώτο και μακροβιότερο πολυκατάστημα στον κόσμο. Άνοιξε το 1852 στο Παρίσι από τον Aristide Boucicaut και τη σύζυγο του Marguerite για να "ενθουσιάσει όλες τις αισθήσεις" και εξακολουθεί να το πράττει επί 173 έτη.
Στην Αριστερή Όχθη του Παρισιού, "η ανακάλυψη και η έκπληξη μετατρέπει τα ψώνια σε τέχνη της ζωής" αναφέρεται από τον όμιλο LVMH, τον μεγαλύτερο όμιλο πολυτελείας στον κόσμο, που εξαγόρασε το Le Bon Marché το 1984.
Υπό αυτό το πρίσμα το να βρεθεί ένα ελληνικό brand στη βιτρίνα του Le Bon Marché είναι επιτυχία, πόσο μάλλον εάν πρόκειται για μια πετσέτα θαλάσσης.
Ο λόγος για την εταιρεία Sun of a Beach, με συν-ιδρύτριες τη Μελίνα Πίσπα και την Έλλη Ρούντου, που εκτός από τις premium πετσέτες θαλάσσης έχει επεκταθεί σ’ όλα τα "συστατικά" της παραλιακής κουλτούρας: μαγιό για όλη την οικογένεια, τσάντες, καπέλα, καλοκαιρινά ρούχα και αξεσουάρ κ.λπ.
"Για ένα ελληνικό brand που ξεκίνησε από την άμμο, το να το καλωσορίζει ένα από τα πιο εμβληματικά πολυκαταστήματα στον κόσμο είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Δεν είναι απλά ένα pop-up, είναι ένα ορόσημο.", αναφέρεται από τη διοίκηση της εταιρείας, σχολιάζοντας την παρουσία της εταιρείας στο παριζιάνικο πολυκατάστημα για την καλοκαιρινή περίοδο.
Made in Greece
Κάθε προϊόν της Sun of a Beach, είναι "made in Greece" και πλέον ο σκοπός της εταιρείας εκτός από τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την εμπορία ειδών ένδυσης, τσαντών, πετσετών και αξεσουάρ για την παραλία έχει επεκταθεί και στο λιανικό εμπόριο ειδών οικιακού εξοπλισμού.
Η εταιρεία, η οποία ήταν νικήτρια το 2016 των Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece που διοργανώνει το ίδρυμα του sir Στέλιου Χατζηιωάννου, γεννήθηκε το 2012, εν μέσω μνημονίων.
Τότε οι δύο φίλες Μελίνα Πίσπα και η Έλλη Ρούντου, σύζυγος του ιδρυτή της Upstream και εταίρου της Big Pi Ventures Capital, Μάρκου Βερέμη, "είδαν" ότι οι πετσέτες θαλάσσης από ένα απλό χρηστικό αντικείμενο μπορεί να γίνουν ένα αξεσουάρ μόδας.
Έτσι αποφάσισαν να δημιουργήσουν το δικό τους brand, το οποίο πλέον πρεσβεύει το ελληνικό καλοκαίρι σε 20 χώρες ανά τον κόσμο, έχοντας παρουσία και σε εμβληματικά resorts και ξενοδοχεία (Four Seasons Athens, Costa Navarino, One & Only, The Rooster, Odera).
Το 2022 η Sun of a Beach εγκαινίασε το κατάστημά της στο διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ενώ τα προϊόντα της πέραν του E-shop της εταιρείας διατίθενται και μέσω των πολυκαταστημάτων attica στο City Link και στο εμπορικό κέντρο Golden Hall.
Με πληροφορίες από forbesgreece.gr
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.