Η ελληνική πετσέτα θαλάσσης που σαρώνει στο εξωτερικό

Το πρώτο μακροβιότερο πολυκατάστημα στον κόσμο έχει στην βιτρίνα του μια ελληνική φίρμα. Ναι, η Sun of a Beach, με συν-ιδρύτριες τη Μελίνα Πίσπα και την Έλλη Ρούντου είναι μια ελληνική παγκόσμια επιτυχία με προϊόντα made in greece.

Το Le Bon Marché είναι το πρώτο και μακροβιότερο πολυκατάστημα στον κόσμο. Άνοιξε το 1852 στο Παρίσι από τον Aristide Boucicaut και τη σύζυγο του Marguerite για να "ενθουσιάσει όλες τις αισθήσεις" και εξακολουθεί να το πράττει επί 173 έτη.

Στην Αριστερή Όχθη του Παρισιού, "η ανακάλυψη και η έκπληξη μετατρέπει τα ψώνια σε τέχνη της ζωής" αναφέρεται από τον όμιλο LVMH, τον μεγαλύτερο όμιλο πολυτελείας στον κόσμο, που εξαγόρασε το Le Bon Marché το 1984.

Διαβάστε Επίσης

Υπό αυτό το πρίσμα το να βρεθεί ένα ελληνικό brand στη βιτρίνα του Le Bon Marché είναι επιτυχία, πόσο μάλλον εάν πρόκειται για μια πετσέτα θαλάσσης.

Ο λόγος για την εταιρεία Sun of a Beach, με συν-ιδρύτριες  τη Μελίνα Πίσπα και την Έλλη Ρούντου, που εκτός από τις premium πετσέτες θαλάσσης έχει επεκταθεί σ’ όλα τα "συστατικά" της παραλιακής κουλτούρας: μαγιό για όλη την οικογένεια, τσάντες, καπέλα, καλοκαιρινά ρούχα και αξεσουάρ κ.λπ.

"Για ένα ελληνικό brand που ξεκίνησε από την άμμο, το να το καλωσορίζει ένα από τα πιο εμβληματικά πολυκαταστήματα στον κόσμο είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Δεν είναι απλά ένα pop-up, είναι ένα ορόσημο.", αναφέρεται από τη διοίκηση της εταιρείας, σχολιάζοντας την παρουσία της εταιρείας στο παριζιάνικο πολυκατάστημα για την καλοκαιρινή περίοδο.

Made in Greece

Κάθε προϊόν της Sun of a Beach, είναι "made in Greece" και πλέον ο σκοπός της εταιρείας εκτός από τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την εμπορία ειδών ένδυσης, τσαντών, πετσετών και αξεσουάρ για την παραλία έχει επεκταθεί και στο λιανικό εμπόριο ειδών οικιακού εξοπλισμού.

Η εταιρεία, η οποία ήταν νικήτρια το 2016 των Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece που διοργανώνει το ίδρυμα του sir Στέλιου Χατζηιωάννου, γεννήθηκε το 2012, εν μέσω μνημονίων.

Τότε οι δύο φίλες Μελίνα Πίσπα και η Έλλη Ρούντου, σύζυγος του ιδρυτή της Upstream και εταίρου της Big Pi Ventures Capital, Μάρκου Βερέμη, "είδαν" ότι οι πετσέτες θαλάσσης από ένα απλό χρηστικό αντικείμενο μπορεί να γίνουν ένα αξεσουάρ μόδας.

Έτσι  αποφάσισαν να δημιουργήσουν το δικό τους brand, το οποίο πλέον πρεσβεύει το ελληνικό καλοκαίρι σε 20 χώρες ανά τον κόσμο, έχοντας παρουσία και σε εμβληματικά resorts και ξενοδοχεία (Four Seasons Athens, Costa Navarino, One & Only, The Rooster, Odera).

Το 2022 η Sun of a Beach εγκαινίασε το κατάστημά της στο διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ενώ τα προϊόντα της πέραν του E-shop της εταιρείας διατίθενται και μέσω των πολυκαταστημάτων attica στο City Link και στο εμπορικό κέντρο Golden Hall.

Με πληροφορίες από forbesgreece.gr

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine

Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.

H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη

Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.

15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι

Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Paul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο

Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.

H Tom Tailor παρουσιάζει τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η συλλογή FW25 αντλεί έμπνευση από την απλότητα της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά υλικά, τη λειτουργικότητα και τον συνδυασμό πρακτικότητας με στιλ.

Superdry Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025: Ένα Νέο Κεφάλαιο στη Βρετανική Κληρονομιά

Η Superdry αποκαλύπτει τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025, με ανανεωμένα κλασικά, νέα υλικά, μοντέρνα πανωφόρια και το φρέσκο λογότυπο Superdry & Co που σηματοδοτεί μια νέα εποχή.