
Ιστορική συνεργασία ανάμεσα σε Louis Vuitton και Ρεάλ Μαδρίτης
Ο διάσημος οίκος αναλαμβάνει τον ρόλο του επίσημου προμηθευτή για τις εμφανίσεις και τα ταξίδια των ανδρικών και γυναικείων ποδοσφαιρικών ομάδων του συλλόγου, καθώς και της ομάδας μπάσκετ
Η Louis Vuitton προχώρησε σε μια σημαντική πολυετή συνεργασία με τη Ρεάλ Μαδρίτης, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του επίσημου προμηθευτή για τις εμφανίσεις και τα ταξίδια των ανδρικών και γυναικείων ποδοσφαιρικών ομάδων του συλλόγου, καθώς και της ομάδας μπάσκετ.
Στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας, ο διάσημος οίκος μόδας θα παρέχει στους αθλητές και το τεχνικό επιτελείο αποκλειστικά ενδύματα και αξεσουάρ, από ραμμένα κατά παραγγελία κοστούμια και ρούχα prêt-à-porter, μέχρι πολυτελείς αποσκευές.

Η συνεργασία ανάμεσα σε Ρεάλ Μαδρίτης και Louis Vuitton
Η συλλογή, που φέρει την υπογραφή του Pharrell Williams – δημιουργικού διευθυντή της ανδρικής σειράς Louis Vuitton – σχεδιάστηκε για να συνδυάζει τη λειτουργικότητα με την αισθητική του οίκου, προσφέροντας λύσεις για κάθε επίσημη περίσταση και επαγγελματικό ταξίδι.
Μεταξύ των κυριότερων κομματιών της νέας συλλογής συγκαταλέγονται σακάκια και παντελόνια με δερμάτινες λεπτομέρειες, παπούτσια LV Soft, καπέλα με διακριτικά κεντήματα και ζώνες με κομψές μεταλλικές πόρπες.
Στη σειρά ταξιδιού περιλαμβάνονται η βαλίτσα Horizon 55, η τσάντα Keepall και το σακίδιο Christopher, όλα διακοσμημένα με τη χαρακτηριστική Monogram καμβά Louis Vuitton, συνοδευόμενα από λεπτομέρειες σε λευκό και χρυσό χρώμα και τα αρχικά "RM". Οι αποσκευές αυτές σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τη Ρεάλ Μαδρίτης και δεν διατίθενται στο εμπόριο.
Παρόλα αυτά, ορισμένα από τα βασικά μοντέλα του οίκου και η υπηρεσία εξατομίκευσης Mon Monogram είναι διαθέσιμα σε φυσικά καταστήματα και online.

Η παρουσίαση της συνεργασίας συνοδεύτηκε από μια εντυπωσιακή φωτογράφιση έξω από το στάδιο Σαντιάγο Μπερναμπέου, όπου πρωταγωνιστούν αστέρες της Ρεάλ όπως οι Éder Militão, Dani Carvajal, Kylian Mbappé, Jude Bellingham, Vinícius Júnior και Thibaut Courtois. Παράλληλα, προβάλλονται και μέλη των γυναικείων ομάδων, αναδεικνύοντας τον ενιαίο χαρακτήρα της προσπάθειας.
Ο Pharrell Williams σχολίασε: "Η Ρεάλ Μαδρίτης συμβολίζει την αριστεία και τη συνεχή εξέλιξη. Αυτή η ενέργεια είναι το καύσιμο της Louis Vuitton. Δημιουργήσαμε μια γκαρνταρόμπα που ακολουθεί αυτό το πνεύμα – κομμάτια που ταξιδεύουν με σκοπό, στυλ και δύναμη. Και οι δύο οργανισμοί δρουν με γνώμονα την κοινότητα, κάτι που δίνει πραγματικό νόημα σε αυτή τη συνεργασία".

Η σχέση της Louis Vuitton με το ποδόσφαιρο ξεκίνησε το 2010, όταν ανέλαβε τη σχεδίαση της θήκης του τροπαίου του Μουντιάλ. Έκτοτε, έχει δημιουργήσει ειδικές αποσκευές για μεγάλες διοργανώσεις όπως το FIFA World Cup, το Davis Cup, το Ballon d’Or, το NBA και τη Formula 1, ενώ ήταν και συνεργάτης στους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρισιού 2024.
Η Ρεάλ Μαδρίτης, με ιστορία που ξεκινά από το 1902, είναι ο πιο πολυνίκης σύλλογος στην Ευρώπη, με 15 τίτλους Champions League. Ταυτόχρονα, κατέχει την κορυφή σε παγκόσμια απήχηση με πάνω από 620 εκατομμύρια φιλάθλους και είναι ο σύλλογος με τα μεγαλύτερα έσοδα για τη σεζόν 2023–24, σύμφωνα με τη Deloitte.

Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί τη σύγκλιση δύο θρύλων στους τομείς τους – της μόδας και του αθλητισμού – θέτοντας νέα πρότυπα στο στυλ, στην καινοτομία και στη συλλογική επιτυχία.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.