FRAME x Sotheby’s: Μια ξεχωριστή συνεργασία μόδας και τέχνης

Σε αυτήν την υψηλής αισθητικής limited collection το athleisure στυλ συναντά το formal, ενώνοντας τη φινέτσα της μόδας με την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά του οίκου Sotheby’s.

Γράφει: Esquire Editors 09 Ιουλίου 2025

Η boutique Luisa World φέρνει σε αποκλειστικότητα την capsule συλλογή του hot brand ρούχων FRAME με τον οίκο Sotheby’s, τον παγκόσμιο πρωταγωνιστή στον χώρο της τέχνης, του design και της πολυτέλειας.

FRAME x Sotheby’s: Μια ξεχωριστή συνεργασία μόδας και τέχνης

Το καλιφορνέζικο brand FRAME δημιούργησε μια limited collection, οποία αποτελεί έναν υψηλής αισθητικής συνδυασμό του athleisure με το formal και ενώνει την κομψότητα της μόδας με την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά του οίκου Sotheby’s.

Luisa

Η capsule συλλογή περιλαμβάνει 31 κομμάτια, αντλώντας έμπνευση από την εκλεπτυσμένη αύρα της Upper East Side και τον απελευθερωμένο δυναμισμό της δεκαετίας του 1980. Μέσα από μια σύγχρονη οπτική, επανερμηνεύονται εμβληματικά preppy κομμάτια για άνδρες και γυναίκες, αναδεικνύοντας το διαχρονικό στυλ μέσα από τη σύγχρονη προσέγγιση της μόδας.

Luisa

"Αυτή η συνεργασία συνεχίζει τη δέσμευση του brand FRAME να ενώνει δυνάμεις με παγκοσμίου φήμης brands, πολλά εκ των οποίων διοικούνται από ανθρώπους που είμαστε περήφανοι να αποκαλούμε φίλους. Ως μακροχρόνιος θαυμαστής και πελάτης του Sotheby’s, με ενθουσίασε η ιδέα να μεταφέρουμε την κουλτούρα του σε ένα νέο κοινό μέσω της μόδας", δηλώνει ο Erik Torstensson, συνιδρυτής της FRAME.

Luisa

Η συλλογή συνδυάζει κλασικά ανδρικά και γυναικεία κομμάτια, όπως navy blazers, πουκάμισα, πουλόβερ και κομψά αξεσουάρ, με πιο χαλαρά ρούχα όπως ρετρό t-shirts, φούτερ, πιτζάμες, κασμιρένια πουλόβερ και κάλτσες. Είναι ένα στιλιστικό ταξίδι που τιμά τη Νέα Υόρκη των '80s — μια εποχή που η τέχνη, η μόδα και ο επιχειρηματικός κόσμος συνυπήρχαν και αλληλεπιδρούσαν.

Luisa

Η Kristina O’Neill, Επικεφαλής Μέσων και Αρχισυντάκτρια του Sotheby’s Magazine, σημειώνει: "Η συνεργασία αυτή αντικατοπτρίζει το όραμα του Sotheby’s Media να επεκτείνει το brand μέσω πολιτιστικών συνεργασιών με νόημα. Μαζί με τη FRAME, δημιουργούμε κάτι αυθεντικά μοναδικό, μια ζωντανή σύνδεση ανάμεσα στην τέχνη και το στυλ που θα αγγίξει τους συλλέκτες και τους λάτρεις της μόδας".

*Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα αποκλειστικά στα καταστήματα Luisa World στο Κολωνάκι και στη Μύκονο και online στο luisaworld.com.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.