
Η Diesel τρολάρει τους απανταχού online haters
Μέσα από τη νέα συλλογή της, Haute Couture, που φέρει το μήνυμα: The more hate you wear the less you care.

Όλοι έχουμε υπάρξει θύματα αρνητικών σχολίων και κριτικής στα social media. Ό,τι και να κάνεις online, πάντα υπάρχει κάποιος που θα σε κριτικάρει. Και όταν μας ‘’χτυπάει’’ το αναίτιο αυτό μίσος, οι περισσότεροι από μας, κάνουμε πίσω. Όμως, το να κρυβόμαστε και να αισθανόμαστε άσχημα γι’ αυτό, δεν ωφελεί σε κάτι.
Η αλήθεια είναι, ότι όσο περισσότερο μοιράζεσαι το μίσος που λαμβάνεις και όσο το αντιμετωπίζεις με ειρωνεία και απαξίωση, τόσο λιγότερη δύναμη έχει και τόσο λιγότερο κακό σου κάνει. Γι’ αυτό, η Diesel λανσάρει το Haute Couture. Μία μοναδική συλλογή που σχεδιάστηκε για να κάνει ακριβώς αυτό: Να αποδυναμώσει το μίσος που δεχόμαστε.
Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσουμε να το κάνουμε αυτό είναι να μοιραστούμε τη δική μας εμπειρία. Πήραμε λοιπόν κάποια από τα hate που έχει δεχτεί η Diesel ως Brand όπως το "Diesel is Dead” και "Diesel is not cool anymore” και με υπερηφάνεια τα μετατρέψαμε σε μοναδικά κομμάτια μόδας.

Και καθώς κανείς δε δέχεται περισσότερο μισός από τα celebrities και τα ονόματα που ακολουθούμε στα social media, ενώσαμε όλες αυτές τις διεθνείς προσωπικότητες σε ένα γκρουπ το οποίο συμπεριλαμβάνει τους Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In and Jonathan Bellini για να μας βοηθήσει να δώσουμε ένα σημαντικό μήνυμα:
The more hate you wear the less you care
Οι άνθρωποι αυτοί διάλεξαν τα χειρότερα σχόλια που έχουν δεχτεί ποτέ κι εμείς σχεδιάσαμε αποκλειστικά τα Haute Couture κομμάτια για τον καθένα από αυτούς.

Τη Nicki Minaj την έχουν αποκαλέσει "The Bad Guy.” Ο Gucci Mane δέχτηκε το σχόλιο "Fuck You, Imposter.” Η Bella Thorne was ονομάστηκε "Slut.” και ο Tommy Dorfman αποκαλέστηκε "Faggot.”

Όλα αυτά τα σχόλια αποτελούν τώρα μία limited edition συλλογή που θα είναι διαθέσιμη από τις 19 Σεπτεμβρίου στο diesel.com και σε όλα τα Diesel stores και σε επιλεγμένα καταστήματα.
Diesel Store Golden Hall τ.210 6837711
Diesel Store Θεσσαλονίκη: Αγίας Σοφίας 12 τ. 2310 221205
Η Diesel θα ανεβάσει στα social media με μία σειρά από βίντεο για το κάθε μέλος του cast. Στα video οι πρωταγωνιστές χορεύουνε και με ειρωνικό τρόπο ‘’γλεντάνε’’ το μίσος που έχουν δεχτεί και μας μεταφέρουν το μήνυμα της καμπάνιας.
Αυτό το κάνουμε για να εμπνεύσουμε όλους εκεί έξω, να δημιουργήσουν το δικό τους μοναδικό Haute Couture κομμάτι. Από τις 6 Οκτωβρίου στα Diesel Stores στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη οι πελάτες μας θα μπορούν να δημιουργούν το δικό τους μοναδικό κομμάτι και να φορούν το χειρότερο σχόλιο που έχουν δεχτεί ποτέ. Μέρος των εσόδων των πωλήσεων αυτών των κομματιών θα διατεθεί από τη Diesel για την υποστήριξη των anti-bullying και cyberbullying προγραμμάτων διαφόρων χωρών μέσω του του OTB foundation.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.