
Η νέα TOMMY JEANS καμπάνια του Tommy Hilfiger είναι η γιορτή του street style
Η φθινοπωρινή συλλογή του brand γιορτάζει τη διαφορετικότητα, τη μοναδικότητα και τα κοινά πάθη που ενώνουν τον κόσμο.

Το Tommy Hilfiger γκρουπ, το οποίο ανήκει στην PVH Corp., ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια TOMMY JEANS για το φθινόπωρο του 2018, παρουσιάζοντας influencers από τον χώρο της μουσικής, όπως τον ράπερ Christian "King” Combs, την τραγουδίστρια-στιχουργό Mabel McVey, τον DJ και παρουσιαστή Snoochie Shy, τον χορευτή Ai Shimatsu, και τον ράπερ Aaron Unknown. Η συλλογή γιορτάζει τη διαφορετικότητα, τη μοναδικότητα και τα κοινά πάθη που ενώνουν τον κόσμο.

Φωτογραφημένη από τον Sean Thomas στο Λονδίνο, η καμπάνια συνεχίζει την "digital-first" δημιουργική προσέγγιση στην παγκόσμια TOMMY JEANS διαφημιστική καμπάνια. Είναι μία γιορτή για τη μουσική, το street style και τη νεανικότητα, με όλους τους influencers να φορούν έντονα street-inspired looks. Η ολοκληρωμένη καμπάνια περιλαμβάνει αποκλειστικές συνεντεύξεις των 5 ambassadors στα social media μέσω των οποίων μοιράζονται την προσωπική σχέση τους με τη μουσική και την ατομική αίσθηση του στιλ. Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, τα πρωτοεμφανιζόμενα μουσικά ταλέντα θα μοιράζονται προσωποποιημένο περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο με τους fan τους σε όλο τον κόσμο, καθώς θα παίρνουν μέρος σε διάφορα μουσικά και πολιτιστικά events.

Η συλλογή TOMMY JEANS για το φθινόπωρο του 2018 είναι εμπνευσμένη από τα American Icons, δίνοντας στα cool βασικά ρούχα μία επιπλέον δόση ακραίας νιότης και επαναστατικού πνεύματος, γιορτάζοντας τα πιο TOMMY HILFIGER iconic denim styles. Κλασικά ρούχα, όπως το rugby shirt και το puffer jacket, έχουν επανασχεδιαστεί σε oversized σιλουέτες και εμπνεύσεις από το baseball, με παιχνιδιάρικες γραμμές και έντονη χρωματική παλέτα, ενώ νέα fit denim στιλ δίνουν ένα χαλαρό cropped σχήμα για τους άνδρες και ψηλόμεσο cropped σχέδιο με ένα statement φερμουάρ έως ψηλά στα πόδια για τις γυναίκες. Επανεξετάζοντας το αρχείο του brand, η συλλογή "παίζει" με την αίσθηση της νοσταλγίας, με κολεγιακά εμπνευσμένα logo και vintage prints γιορτάζοντας τη premium denim κληρονομιά του brand.

Η συλλογή TOMMY JEANS είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα TOMMY HILFIGER καταστήματα, στο κατάστημα TOMMY JEANS στο The Mall Athens και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.
Αν είσαι φίλος ή fan του brand λάβε μέρος στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση του #TommyJeans και του @TommyHilfiger.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.