
Tomaso Trussardi: O άντρας πίσω από τον θρυλικό οίκο μόδας
Για τον CEO του Trussardi, πολυτέλεια σημαίνει ποιότητα και ποιότητα σημαίνει δημιουργικότητα.

Το 1910, ο Dante Trussardi ξεκίνησε μία μικρή επιχείριση στο Μπέργκαμο της Ιταλίας, όπου κατασκεύαζε άριστης ποιότητας δερμάτινα γάντια. Γρήγορα, η επιχείριση μεγάλωσε και τα χειροποίητα γάντια του άρχισαν να ταξιδεύουν σε κάθε μεριά του πλανήτη. Το 1970, ύστερα από τον ξαφνικό θάνατό του -ο Dante σκοτώθηκε σε ατύχημα στο κυνήγι-, ο εγγονός του, Nicola Trussardi ανέλαβε τη διεύθυνση της εταιρείας και τη μετέτρεψε στον οίκο μόδας που γνωρίζουμε σήμερα. Πέθανε το 1999 και τη θέση του έλαβε ο γιος του, Francesco Trussardi, τέσσερα χρόνια μετά σκοτώθηκε και αυτός σε τροχαίο ατύχημα στο Μπέργκαμο.
Σήμερα, ο κληρονόμος του ομίλου εταιριών Trussardi και CEO είναι ο Tomaso Trussardi, αδερφός του Francesco και γιος του Nicola. Στα 35 του χρόνια και έχοντας ήδη στην πλάτη του μία τετραετή εμπειρία στο θρυλικό ιταλικό οίκο, μιλά στο Esquire για ό,τι τον απασχολεί σήμερα στον κόσμο της μόδας.

Η σημασία της πολυτελείας
Εάν έπρεπε να συνοψίσω σε μία λέξη το τι σημαίνει πολυτέλεια στον 21ο αιώνα, θα έλεγα ότι είναι η ποιότητα: Η ποιότητα του προϊόντος, η ποιότητα του φαγητού, η ποιότητα του χρόνου, η ποιότητα του ανθρώπου. Έχω δύο μικρές κόρες και ο χρόνος που περνάω μαζί τους είναι ο θησαυρός μου.
Αλλά και της ποιότητας
Ποιότητα για μένα είναι η δημιουργικότητα. Το μυστικό της επιτυχίας δεν βρίσκεται στην αναζήτηση των καλών υλικών. Στην αγορά μπορεί να βρει κανείς εκατομμύρια προϊόντα σε όλες τις δυνατές τιμές. Για παράδειγμα, πριν από είκοσι χρόνια υπήρχαν καλά αυτοκίνητα και κακά αυτοκίνητα. Σήμερα, όλα τα αυτοκίνητα είναι ποιοτικά. Η διαφορά τους έγκειται στο κομμάτι της δημιουργικότητας όσον αφορά στο σχεδιασμό τους. Στη μόδα λοιπόν κάτι είναι καλό όταν είναι cool.
Τι είναι cool σήμερα στη μόδα
Η σημασία του ποικίλει: Από το εκπληκτικό και το καινοτόμο, μέχρι το βιώσιμο. Έχετε παρατηρήσει ότι στις μέρες μας η τάση δεν είναι τα δερμάτινα, από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον.
Ο κόσμος της αρωματοποιίας
Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, κάθε μέρα 500 νέα αρώματα κυκλοφορούν στην αγορά. Αυτοκινητοβιομηχανίες, ηθοποιοί, μοντέλα, influencers όλοι θέλουν να λανσάρουν ένα άρωμα που θα φέρει την υπογραφή τους. Ο οίκος Trussardi έχει μεγάλη εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα: στη δεκαετία του '80 ήμασταν το πρώτο menswear brand που κυκλοφόρησε άρωμα, το Black & White. Ήμασταν και οι πρώτοι που εισάγαμε τις δερμάτινες νότες στις αρωματικές δημιουργίες. Πριν από ένα χρόνο ξεκινήσαμε τα αρώματα Riflesso και μέχρι στιγμής έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία. Ο ανταγωνισμός όμως είναι μεγάλος.
Η δημιουργία ενός αρώματος

Το πρώτο πράγμα που ξεκαθαρίζουμε είναι σε ποιους θέλουμε να απευθυνθούμε και τι συναισθήματα θέλουμε να τους "γεννήσουμε". Έπειτα, απευθυνόμαστε στις "μύτες" και τους ζητάμε να σκεφτούν πώς θα βάλουν μέσα σε ένα μπουκάλι τις επιθυμίες μας.
Η ζήτηση (μικρή ή μεγάλη) των αξεσουάρ
Κάποτε, ο άντρας ξόδευε πολλά χρήματα για την αγορά ένα κοστουμιού, ένα αυτοκινήτου και ενός ρολογιού. Σήμερα, επενδύει στην τεχνολογία, αλλά και σε βαλίτσες, σακίδια, θήκες υπολογιστών.
Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.