
Τα Air Jordan 33 σχεδιάστηκαν για να αλλάξουν το παιχνίδι
To μέλλον έρχεται χωρίς κορδόνια.

Πριν μερικές μέρες το Air Jordan brand απογειώθηκε για άλλη μία φορά. Η κυρίαρχη δύναμη στον χώρο του μπάσκετ παρουσίασε το νέο της παπούτσι, το Air Jordan 33, σε μία εκδήλωση που είχε τα πάντα: από παρουσίαση του νέου μοντέλου μέχρι session που συνέκριναν τον πόσο χρόνο μπορούν να σταθούν στον αέρα οι παρευρισκόμενοι σε σχέση με τον GOAT. (Ναι, ο His Airness παραμένει ένας από τους καλύτερους στον κόσμο σε αυτό).
Το πραγματικό αστέρι όμως του show ήταν το ολοκαίνουργιο sneaker καθώς κι η σύγχρονη τεχνολογία/τεχνοτροπία που λανσαρίστηκε: FastFit το όνομά της. Τι ακριβώς είναι αυτό; Η κεντρική εικόνα καθώς κι αυτή που βρίσκεται ακριβώς κάτω από αυτήν παράγραφο λύνουν το μυστήριο. Βλέπεις τα κορδόνια; Όχι; Αυτό συμβαίνει διότι αντί για κορδόνια το 33 χρησιμοποιεί μία σειρά από ειδικά σύρματα που είναι συνδεδεμένα με την γλώσσα του παπουτσιού. Φοράς τα παπούτσια, τραβάς την γλώσσα και το πόδι σου θωρακίζεται με μία μόνο κίνηση.

"Πιστεύω ότι λανσάρουμε πρωτοπορία με αυτό το παπούτσι" εξηγεί ο Αντιπρόεδρος του Design του brand, David Creech. Κι αλήθεια είναι πως δεν χρειάζεται παρά να ρίξει κανείς μία ματιά στη σόλα και τη γλώσσα του παπουτσιού για να καταλάβει για τι πράγμα μιλά.

"Ήταν μία σκέτη τρέλα, μπορείτε να δείτε από πόσες δοκιμές περάσαμε" εξομολογείται ο Tate Keurbis, σχεδιαστής του 33, καθώς δείχνει τα σκίτσα αλλά και μία εντυπωσιακή στοίβα από μοντέλα που απορρίφθηκαν. "Μας πήρε πολύ καιρό να τελειοποιήσουμε το FastFit για να τo κάνουμε να λειτουργεί με τον τρόπο που λειτουργεί".

Στην ερώτηση για το ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο του σχεδιασμού των νέων Air Jordan sneakers, ο Kuerbis δε διστάζει να απαντήσει: "Η στιγμή που τα έδωσα σε έναν αθλητή. Το δέσιμο των κορδονιών αποτελεί μία ιεροτελεστία για αυτούς, κάτι που θέλουν να το πετυχαίνουν πάντα στην εντέλεια. Κι ύστερα τους δίνεις αυτά τα παπούτσια κι ενώ στο μυαλό τους θέλουν να τα δέσουν, απλά τραβούν την γλώσσα και τα νιώθουν να θωρακίζουν τα πόδια τους - και φυσικά δεν μπορούν να σταματήσουν να χαμογελούν".
Τα Air Jordan 33 θα είναι διαθέσιμα για το κοινό σε πολύ συγκεκριμένα μαγαζιά αλλά και online από τις 18 Οκτωβρίου.
Από: Esquire
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.