
Η Marks & Spencer αναβαθμίζει την εμπειρία στα καταστήματά της στην Ελλάδα με στοχευμένες επενδύσεις υψηλής αισθητικής
"Μέσα από αυτές τις στοχευμένες ανανεώσεις, ενισχύουμε την εμπειρία αγορών με έναν τρόπο που συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική με τη ζεστασιά και την αυθεντικότητα του brand."

Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης που υλοποιεί για τη διατήρηση της ισχυρής παρουσίας της στην Ελλάδα και την περαιτέρω ενίσχυση της σχέσης της με το σύγχρονο κοινό, η M&S προχώρησε τους τελευταίους μήνες σε σειρά επενδύσεων ανανέωσης στα καταστήματά της σε όλη τη χώρα.
Η νέα αυτή πρωτοβουλία επικεντρώνεται σε κομβικά σημεία του καταστήματος, όπως οι βιτρίνες, οι Event Zones και τα in-store touchpoints, με στόχο την ανανέωση της ατμόσφαιρας, την προσθήκη ζεστασιάς και μοντέρνας αισθητικής, και τη διασφάλιση της συνεχούς επικαιρότητας του brand στο high street περιβάλλον.
Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν αναβαθμισμένες βιτρίνες και εισόδους, νέους εξοπλισμούς, φωτιζόμενες εσωτερικές σήμανσεις και ψηφιακά επικοινωνιακά υλικά, δημιουργώντας μια σύγχρονη και ελκυστική εμπειρία για τον πελάτη.
Η επένδυση υλοποιήθηκε σε επιλεγμένα καταστήματα, μεταξύ των οποίων τα Smart Park, Γλυφάδα, Πειραιάς, Νέα Σμύρνη, Βριλήσσια, Χανιά και Πάτρα, προσφέροντας έναν πιο ζεστό, εμπνευσμένο και λειτουργικό χώρο για τις αγορές των πελατών.
Ο Αλέξανδρος Τσάμης, Retail & Marketing Manager της M&S στην Ελλάδα, δήλωσε:
"Στόχος μας είναι η Marks & Spencer να παραμένει σύγχρονη και να εμπνέει τους πελάτες μας. Μέσα από αυτές τις στοχευμένες ανανεώσεις, ενισχύουμε την εμπειρία αγορών με έναν τρόπο που συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική με τη ζεστασιά και την αυθεντικότητα του brand. Πρόκειται για μια συνεχή εξέλιξη – επενδύουμε έξυπνα στα καταστήματά μας, αναδεικνύοντας την ενέργεια, τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση που χαρακτηρίζουν τη νέα εποχή της M&S."
Η Marks & Spencer συνεχίζει έτσι τη στρατηγική της πορεία προς ένα πιο σύγχρονο, ευέλικτο και εμπνευσμένο retail περιβάλλον, ενισχύοντας τη θέση της στην ελληνική αγορά.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.