
Η μόδα συναντά την τέχνη στο πολυκατάστημα notos στη Θεσσαλονίκη
Η καρδιά της μόδας χτυπά δυνατά στις εκδηλώσεις της FAB WEEK.

Το πολυκατάστημα notos στη Θεσσαλονίκη, πιστό για ακόμα μια χρονιά στο ραντεβού του με τους απανταχού λάτρεις της μόδας, γιορτάζει την μόδα και την ομορφιά από τις 6 μέχρι τις 13 Οκτωβρίου.
Η τέχνη, η δημιουργία, η αγάπη, η ομορφιά και η μόδα θα πρωταγωνιστήσουν στις εκδηλώσεις της FAB WEEK. Για μια εβδομάδα, το notos στην Τσιμισκή πραγματοποιεί μια γιορτή αφιερωμένη στους δημιουργικούς ανθρώπους της μόδας και τα περιοδικά, που μέσα από τις σελίδες τους συνεχίζουν να μας εμπνέουν.
Η πρεμιέρα των Fab Events ξεκινά με ένα διασκεδαστικό Cocktail Party το Σάββατο 6 Οκτωβρίου και καλεσμένους, επώνυμους και ανθρώπους της πόλης! Φωτογραφιζόμαστε με τα αστεράκια Make-A-Wish (Κάνε-Μία-Ευχή Ελλάδος) και για κάθε φωτογραφία το notos θα προσφέρει στη φιλανθρωπική οργάνωση το αντίστοιχο ποσό.
Η Στοά Χιρς, στο πλαίσιο του event Fabulous Hands, θα διακοσμηθεί με τους πίνακες του Θανάση Λάλα, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τα εργαλεία της δημιουργικότητας ανθρώπων της μόδας, ενώ ταυτόχρονα θα περιέχουν και φράσεις των ίδιων που περιγράφουν τη φιλοσοφία τους .
Ο πάντα δημιουργικός Θανάσης Λάλας, έχοντας επιμεληθεί και όλες τις βιτρίνες των πολυκαταστημάτων, θα βρεθεί την ίδια ημέρα στο notos για να ζωγραφίσει live ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο. Μια ακόμα ξεχωριστή φωτογραφική έκθεση θα κυριαρχήσει στη Στοά Χιρς. Με όνομα Wink Wink "Η μόδα μας κλείνει το μάτι", άνθρωποι που έχουν "υπηρετήσει" ή εμπνεύσει την μόδα της πόλης με το δικό τους προσωπικό στυλ και τη δική τους αισθητική, κλείνουν το μάτι τους στο φακό του Κώστα Αμοιρίδη! Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό μέχρι την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου. Παράλληλα, οι επισκέπτες στις 6 και 13 Οκτωβρίου θα έχουν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν μέσα σε μια βιτρίνα του πολυκαταστήματος και να πρωταγωνιστήσουν στο δικό τους εξώφυλλο, στο πλαίσιο του event "URTheStar”.
Ειδικοί της μόδας, της διακόσμησης και της ομορφιάς θα επιλύσουν όλες μας τις απορίες στο πλαίσιο των FAB masterclasses, που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.
Το Σάββατο 13 Οκτωβρίου, τα εξώφυλλα των περιοδικών που έχουν γράψει και αφήσει τη δική τους ιστορία θα ντύσουν το χώρο της Στοάς Χιρς, δημιουργώντας το πιο fashionable background για το Fabwalk, TheTributeEdition. Εικόνες από μοντέλα, φωτογράφους και looks, ονόματα, τίτλοι και ιστορίες μας κάνουν να χανόμαστε στον κόσμο της μόδας που πάντα μας εκπλήσσει και μας εμπνέει. Από τις σελίδες και τα εξώφυλλα των περιοδικών, μεταφερόμαστε στην εντυπωσιακή πασαρέλα που για άλλη μια χρονιά επιμελείται ο Στέφανος Μάλαμας. Νέες συλλογές από το πολυκατάστημα notos, τελευταία trends, keylooks της σεζόν και beauty looks από τον οίκο Givenchy θα πρωταγωνιστήσουν σε ένα Fabwalk-tribute στο "κέντρο" της μόδας.
Info: Notos Στοά Χιρς, Τσιμισή 24 & Μητροπόλεως 31, Θεσσαλονίκη
#notos #notosofficial #notosfabweek
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.