
Η συνεργασία μεταξύ Comme des Garçons και Jean-Michel Basquiat είναι έργο τέχνης
Τα διάσημα σκίτσα του πρόωρα χαμένου Αμερικανού καλλιτέχνη κοσμούν τη νέα συλλογή με πουκάμισα και t-shirts του ιαπωνικού brand.

Από τους πιο πρωτοποριακούς οίκους στη βιομηχανία της μόδας, ο Comme des Garçons έλκει την καταγωγή του από το Τόκιο και φημίζεται για τις εκκεντρικές και φουτουριστικές haute couture δημιουργίες του, που φέρουν την υπογραφή της Γιαπωνέζας σχεδιάστριας Rei Kawakubo. Η Kawakubo βρίσκεται στο τιμόνι της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του οίκου από το 1980. Τα σχέδιά της είναι επαναστατικά, οι γραμμές της αντισυμβατικές και η μόδα της δεν γνωρίζει από όρια, ούτε μπαίνει σε καλούπια.
Η ανεξάρτητη φύση της ήταν που ενέπνευσε τον Jean-Michel Basquiat, ένας από τους πιο underground artists των ΗΠΑ, να πει το "ναι" στην πρότασή της να ανέβει στην πασαρέλα και να γίνει μοντέλο για χάρη της ανοιξιάτικης/καλοκαιρινής κολεξιόν του Comme des Garçons το 1987.

Ο χαβανέζικης και πουερτορικανής καταγωγής Αμερικανός καλλιτέχνης, ζωγράφος και street artist, που τα σκίτσα του αντλούσαν επιρροές από τον εξπρεσιονισμό και την τζαζ μουσική μέχρι την χιπ χοπ και την πανκ κουλτούρα, απεβίωσε πρόωρα το 1988 σε ηλικία μόλις 28 ετών ύστερα από υπερβολική δόση ναρκωτικών.
Τριάντα χρόνια μετά το θάνατό του η Kawakubo και ο Comme des Garçons αποτίουν φόρο τιμής στον Basquiat σχεδιάζοντας μία σειρά αντρικής ένδυσης, εμπνευσμένη από τα έργα τέχνης του.

Η Comme des Garçons Shirt x Basquiat αποτελείται από λευκά πουκάμισα και t-shirts στα οποία φιγουράρουν τα διάσημα σκίτσα του Αμερικανού καλλιτέχνη.





Η Comme des Garçons Shirt x Basquiat συλλογή είναι διαθέσιμη εδώ.
Από: Esquire
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.