Αυτή η συλλογή ρούχων δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Η 8 by Yoox "γεννήθηκε" μέσω στοιχείων που συγκεντρώθηκαν από έρευνες για το online shopping και τεχνικών για τις προβλέψεις των τάσεων μόδας.

Ένα βήμα πιο κοντά στο πώς θα δημιουργείται η μόδα στο μέλλον πραγματοποίησε η Yoox. Η ιταλική εταιρεία αντρικής και γυναικείας ένδυσης λάνσαρε για τον φετινό χειμώνα μία συλλογή ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Τι εννοούμε; Η 8 by Yoox collection είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού της τεχνολογίας με τη δημιουργικότητα. Είναι μία σειρά που προέκυψε έπειτα από μακρόχρονη διαδικασία συγκέντρωσης online δεδομένων από έρευνες σχετικά με το online shopping και μέσω τεχνολογικών μεθόδων πρόβλεψης των τάσεων μόδας.

Αυτή η συλλογή ρούχων δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Για τη δημιουργία της, οι σχεδιαστές της Yoox χρησιμοποίησαν την 18χρονη εμπειρία των ιθυνόντων της εταιρείας στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο και στην επικοινωνία τους με τους πελάτες, όπως επίσης και το λογισμικό που φτιάχτηκε εντός της Yoox και υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη. Αυτό είναι ικανό να περιηγείται στο διαδίκτυο και να συγκεντρώνει στοιχεία που αφορούν τη μόδα, αναγνωρίζοντας ακόμη και φωτογραφίες και κείμενα που έχουν αναρτηθεί στα social media από επιλεγμένους influencers και fashion έντυπα και ιστοσελίδες.

YOOX
YOOX

Τα insights που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια της ερευνητικής αυτής φάσης διασταυρώθηκαν με δείκτες προβλεψιμότητας που σχετίζονταν με τις τάσεις μόδας, τα δεδομένα των πωλήσεων στον χώρο, τα σχόλια των πελατών και τις τάσεις αγοράς στον συγκεκριμένο τομέα. Το αποτέλεσμα; Η δημιουργία μίας κομψής και σύγχρονης κολεξιόν -διακρίνεται για το μινιμαλισμό της- που είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη για να ικανοποιεί τις ανάγκες κάθε "ανήσυχου" e-shopper.

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα