Αυτή η συλλογή ρούχων δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Η 8 by Yoox "γεννήθηκε" μέσω στοιχείων που συγκεντρώθηκαν από έρευνες για το online shopping και τεχνικών για τις προβλέψεις των τάσεων μόδας.

Ένα βήμα πιο κοντά στο πώς θα δημιουργείται η μόδα στο μέλλον πραγματοποίησε η Yoox. Η ιταλική εταιρεία αντρικής και γυναικείας ένδυσης λάνσαρε για τον φετινό χειμώνα μία συλλογή ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Τι εννοούμε; Η 8 by Yoox collection είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού της τεχνολογίας με τη δημιουργικότητα. Είναι μία σειρά που προέκυψε έπειτα από μακρόχρονη διαδικασία συγκέντρωσης online δεδομένων από έρευνες σχετικά με το online shopping και μέσω τεχνολογικών μεθόδων πρόβλεψης των τάσεων μόδας.

Αυτή η συλλογή ρούχων δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Για τη δημιουργία της, οι σχεδιαστές της Yoox χρησιμοποίησαν την 18χρονη εμπειρία των ιθυνόντων της εταιρείας στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο και στην επικοινωνία τους με τους πελάτες, όπως επίσης και το λογισμικό που φτιάχτηκε εντός της Yoox και υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη. Αυτό είναι ικανό να περιηγείται στο διαδίκτυο και να συγκεντρώνει στοιχεία που αφορούν τη μόδα, αναγνωρίζοντας ακόμη και φωτογραφίες και κείμενα που έχουν αναρτηθεί στα social media από επιλεγμένους influencers και fashion έντυπα και ιστοσελίδες.

YOOX
YOOX

Τα insights που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια της ερευνητικής αυτής φάσης διασταυρώθηκαν με δείκτες προβλεψιμότητας που σχετίζονταν με τις τάσεις μόδας, τα δεδομένα των πωλήσεων στον χώρο, τα σχόλια των πελατών και τις τάσεις αγοράς στον συγκεκριμένο τομέα. Το αποτέλεσμα; Η δημιουργία μίας κομψής και σύγχρονης κολεξιόν -διακρίνεται για το μινιμαλισμό της- που είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη για να ικανοποιεί τις ανάγκες κάθε "ανήσυχου" e-shopper.

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.