
Η φοβερή συνεργασία της La Martina με τη Maserati για μία νέα συλλογή αθλητικών ρούχων
Δύο κορυφαία brands συναντήθηκαν με σκοπό την πιο υψηλή ποιότητα.

Αναμιγνύοντας στυλ για να φτιάξεις κάτι νέο που θα συνδυάζει τις σύγχρονες τάσεις με την παράδοση. Αυτή θα μπορούσε να είναι η κεντρική ιδέα πίσω από τη συλλογή για το φθινόπωρο του 2018 και τον χειμώνα του 2019 που λάνσαρε η La Martina, το διάσημο luxury brand από την Αργεντινή. H εταιρεία ρουχισμού που εξειδικεύεται σε casual, αθλητικό ντύσιμο στοχεύει, σε μία εποχή όπου οι κώδικες του στυλ γίνονται ολοένα και πιο σύγχρονοι, να παραμείνει κλασική εξελίσσοντας όμως τη ματιά της.

Τα στοιχεία που έκαναν διάσημο το brand από τη Νότια Αμερική είναι όλα εδώ: υψηλή ποιότητα υλικών, συνδυασμοί πολλών χρωμάτων που όμως δένουν αρμονικά χωρίς ποτέ να χτυπούν άσχημα στο μάτι και περιπετειώδης διάθεση.

Για τη σεζόν 2018-2019 η εταιρεία λάνσαρε τρεις διαφορετικές σειρές. Η σειρά Heritage είναι μία μίξη ανάμεσα στο κλασικό ντύσιμο και το streetwear βασισμένη στα εξαιρετικά υφάσματα που αποτελούν σήμα κατατεθέν της La Martina, με τα polo μπλουζάκια και τα διαχρονικά τζάκετ σε στυλ Βρετανικού στρατού να ξεχωρίζουν.

Έπειτα υπάρχει η Coléccion Privada, σε πιο επίσημο τόνο, που θέλει να εκφράσει τη χαλαρή διάθεση που είναι τόσο χαρακτηριστική στα private clubs. Όσο για τη σειρά που ήδη έχει τραβήξει το ενδιαφέρον των media; Αυτή φέρει την υπογραφή της Maserati που συνεργάστηκε με το luxury brand για τη δημιουργία μίας συλλογής αθλητικών ρούχων. Γιατί, τελικά, όταν δύο κορυφές συναντώνται το μόνο αποτέλεσμα που μπορεί να περιμένει κανείς είναι η πιο υψηλή ποιότητα.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.