
Ο κόσμος άλλαξε, η Victoria's Secret όχι (;)
Οι μειωμένες πωλήσεις ανά τον κόσμο και το "αποτυχημένο" φετινό fashion show αντανακλούν την κρίση που βιώνει το διάσημο brand γυναικείων εσωρούχων.

Το πολυαναμενόμενο και πολυδιαφημισμένο fashion event στη βιομηχανία της μόδας είναι αναμφίβολα το ετήσιο ντεφιλέ της Victoria's Secret. Και μαζί το πιο αγαπημένο του αντρικού πληθυσμού (οι λόγοι ευνόητοι). Κι όμως, από φέτος, το fashion show της διάσημης εταιρείας γυναικείων εσωρούχων είναι "νεκρό". Η φετινή πασαρέλα που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου και μεταδόθηκε από το αμερικάνικο δίκτυο ABC, σημείωσε τη χαμηλότερη τηλεθέαση στα χρονικά του σόου, προκαλώντας ένα μικρό "σεισμό" στα θεμέλια της VS.
Ωστόσο, το σημαντικό πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει αυτή τη στιγμή, η εταιρεία δεν είναι το πώς θα διαχειριστεί την επόμενη επίδειξη μόδας, ένα "εργαλείο" που αποδεικνύεται ολοένα και πιο απαρχαιωμένο στην εκτόξευση των πωλήσεων της, αλλά το πώς θα διαχειριστεί αλλιώς αυτό που η ίδια έχει "χτίσει" εδώ και 41 χρόνια: το γυναικείο σεξ απίλ.

Αντ' αυτού, η πτώση είναι κατακόρυφη για την VS. Τα τελευταία δύο χρόνια, οι πωλήσεις έχουν μειωθεί σε τέτοιο βαθμό που η εμπορική αξία της L Brands Group (εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία στην οποία ανήκει εξ ολοκλήρου η VS) έχει μειωθεί κατά 65%. Επίσης, μέσα στο έτος αναμένεται να βάλουν λουκέτο τουλάχιστον 20 καταστήματα παγκοσμίως. Ακόμα και η κίνηση της εταιρείας να λανσάρει μία συλλογή, "pink lingerie collection", που να απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο στους εφήβους και στη γενιά των millennials απέτυχε παταγωδώς να της δώσει το φιλί της ζωής.

Από τη ρεκόρ χρονιά της VS το 2015 μέχρι τη χρονιά – καναβάτσο του 2018, μεσολάβησε το κίνημα του #metoo και το άνοιγμα της βιομηχανίας της μόδας -της κοινωνίας, επίσης- στη διαφορετικότητα (από τα τρανς μοντέλα μέχρι εκείνα που το κορμί τους δεν πληρούσε τις αυστηρές προδιαγραφές των προτύπων ομορφιάς που είχε θέσει ο κόσμος της μόδας δεκαετίες πριν). Η Victoria's Secret ωστόσο εξακολουθεί να επιμένει στην εικόνα του γυναικείου σώματος, όπως αυτό απεικονιζόταν στις αρχές της δεκαετίας του '80: μία αδύνατη, αλλά γυμνασμένη σιλουέτα, αποτέλεσμα αυστηρής δίαιτας και καθημερινής προπόνησης, με σέξι καμπύλες στα σημεία που λατρεύουν οι άντρες, το στήθος και τα οπίσθια. Εικόνα που στις μέρες μας έχει καταρριφθεί όχι μόνο από το γυναικείο, αλλά και το αντρικό φύλο, με ένα φυσιολογικό σώμα να θεωρείται πλέον πιο ποθητό και όμορφο.

Ποια είναι λοιπόν η αιτία της κρίσης που βιώνει σήμερα η εταιρεία που γέννησε τα "αγγελάκια"; Η προσκόλλησή της στο παρελθόν και η άρνηση να δεχτεί ότι ο κόσμος έχει αλλάξει με τι γυναίκες να νιώθουν όσο ποτέ άλλοτε την ανάγκη να μην εκφράζουν τη σεξουαλικότητά τους με ένα δαντελένιο εσώρουχο ή ένα push up σουτιέν. Εν κατακλείδι, η εταιρεία που κάποτε μαζί με τον οίκο Calvin Klein έκανε τη δική της σεξουαλική επανάσταση στο χώρο της μόδας, φέρνοντας στο προσκήνιο τα σέξι εσώρουχα, δοξάζοντας το γυναικείο κορμί, σήμερα κατηγορείται για το ακριβώς αντίθετο: Ότι αδυνατεί να συμμετάσχει στη σεξουαλική επανάσταση όπως αυτή έχει διαμορφωθεί σήμερα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.