
Τα μαύρα slip-ons που θα τιμήσεις στις γιορτές
Φόρα τα καλά σου με τα καλά παπούτσια που δεν έχουν κορδόνια.

Slip-on shoes ή αλλιώς slippers ή καλύτερα τα παπούτσια, που είναι τόσο άνετα, όσο ένα ζευγάρι παντόφλες και συγκαταλέγονται στα πιο κλασικά, "καλά" παπούτσια του αντρικού στυλ.
Η κατασκευή τους -δεν έχουν κορδόνια- παραπέμπει σε εκείνη των moccasins (μοκασίνια) και στην αμερικάνικη κουλτούρα τα slip-ons είναι κυρίως τα loafers, στη δερμάτινη ή σουέντ ή ακόμα και βελούδινη εκδοχή τους. Ιδανικά για το "χτίσιμο" ενός smart casual ή formal look.

Χειμώνας 2019 Giorgio Armani

Από πάνω προς τα κάτω: Salvatore Ferragamo (Salvatore Ferragamo Boutique). Tod’s (Tod’s Boutique). Louis Vuitton (Louis Vuitton Boutique). Tod’s (Tod’s Boutique).
(Φωτογραφίες: Βασίλης Μαντάς, Επιμέλεια: Βίβιαν Ρουβέλα)
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.